Zoekresultaten

1. S

Voornaam

Ik vind Fieke ook leuk, oud collega heet zo en zelf heb ik er ook aangedacht als meisjesnaam. Ik zeg doen! 
  2. S

Uitgerekend in januari

Ik ben 20 januari bevallen met 41 weken van onze dochter Sofia Isabella. Mijn water brak met 40,5 en heb dan ook vanaf toen niet meer geslapen en weeenen gehad. Ik moest 24 uur na het breken van het vruchtwater naar het zkh en mocht daar blijven. 20 januari in de ochtend kreeg ik...
  3. S

Uitgerekend in januari

Gefeliciteerd mots met Tess Leonie!! Pffff klinkt heftig, sterkte met je herstel en ga lekker genieten van je wondertje! inmiddels 40,4 en op naar 40,5? vandaag wel wat gerommel in mijn buik maarja is mijn eerste dus geen idee wat dit gaat doen. Misschien wil ik te graag. Ze is ook heel druk...
  4. S

Uitgerekend in januari

@;gebruiker 10084701; oooooh je bent al een poos overtijd? Hebben ze nog geen plan van aanpak gemaakt bij jou?  
  5. S

Uitgerekend in januari

Zooooooo Goedemorgen allemaal, Weer wakker geworden zonder baby vandaag 40,3. Gisteren bij de vk geweest en ze heeft het gewoon veel te goed in mijn oventje. Ik mag nog even doorlopen, het is volgende week erg druk in praktijk, dus als de kleine zich niet gaat melden komen ze maandag of dinsdag...
  6. S

Jongensnaam! Welke vinden jullie?

Ik vind Hugo leuk
  7. S

Uitgerekend in januari

@; niroflo hier gisteren ook uitgerekend en het is hier nog steeds rustig. Vandaag maar even de weekboodschappen nog gedaan en druk aan het poetsen. Ik hoop dat bezig zijn de boel opwekt. Ik wil haar zo graag zien. Morgen controle bij de verloskundige ik ben benieuwd wat daar gezegt gaat worden...
  8. S

Uitgerekend in januari

Ik ben ook actiever op fb. Gaat toch wat makkelijker heb ik het idee. Zie je ook mooie foto’s van de babytjes die geboren zijn? ik ben vandaag 39,5 en had gisteren echt zoiets van hup in de veren je kan wel gaan zitten wachten maar dan komt ze heus niet sneller. Dus vandaag ga ik maar weer even...
  9. S

Mening over oud Hollandse naam Tijke/Thijke

Ik kom uit Friesland en daar ken ik een Taeke die schrijfwijze kan ook nog. Ik denk niet dat het dan afgekort wordt omdat het al kort is. Ik vind het in iedergeval een leuke naam! Ik zeg doen! 
  10. S

Nu al lekkende borsten?

Ik lek tot nu toe alleen snachts.. beddengoed nat... slaap met een hempje aan... vandaag 36,1 zwanger.ach tis een goed teken denk ik maar zo. Snap dat het overdag best vervelend is. Ik hoop dat je het red met zoogcompressen.  
  11. S

Onzeker ..

Ik had rond 18 / 19 weken ook een vervelend gevoel bij mijn buik, soort van band die om mijn buik voelde. Dit bleek een blaasontsteking te zijn. De klachten van een blaasontsteking bij zwangerschap zijn heel vaag. ik zou je urine even laten testen en niet te lang mee rond lopen.  
  12. S

Advies gevraagd

Gefeliciteerd! Ik zie ook een streep!! 
  13. S

Zoektocht oud Hollandse naam

Ik vind Ties ook super leuk!! Of Teake.... Kjeld vind ik ook leuk! Wij krijgen een meisje maar anders had ik deze namen niet voor elkaar gekregen hoor bij mijn stadse man. Ik kom uit een dorpje in Friesland. En houd dus wel van deze namen? succes! 
  14. S

Wat vinden jullie van deze meisjesnaam?

Ik vind Keet ook leuk! doen wat jullie leuk vinden!! 
  15. S

Blaasontsteking

Ik heb ook een blaasontsteking gehad met 19 weken voelde mij zo naar. Voelde alsof er een band om mijn buik zat en met plassen of ik de baby eruit perste. nu drink ik elke dag een glas cranberry sap en dit lijkt te werken nog geen blaasontsteking weer gehad. Nu 29.3 En ik geniet elke ochtend van...
  16. S

Dubatti kinderwagen

Ik krijg 8 november mijn dubatti binnen, was er gelijk verliefd op! waarom de bak was recht bij de joolz niet, mooie stevige wielen. De wagen kan ingeklapt rechtop staan andere wagens niet zoals de joolz. hoge wagen, mooie lange zonnenklep, dan hoeft er van de zomer geen dooky voor.  ik moet het...
  17. S

Zwanger? Action test

Ja hoor jij bent zwanger!!!! Gefeliciteerd! Mooie streep?
  18. S

Uitgerekend in januari

Niroflo;  ik sta er niet meer tussen. 27 augustus hebben wij de 20 weken echo gehad. Alles was goed en het is een meisje?
  19. S

Zwangerschapsacne

Hoi,   ik heb ook last van acne en heb ook Roaccutane gebruikt, het hielp wwl maar niet voldoende. Sinds anderhalf jaar ga ik naar de huidtherapeut om de 5 weken ongeveer en wou dat ik dit veel eerder had gedaan, mijn huid is echt opgeknapt. Ik ben nu 22 weken zwanger en heb wel even een...
  20. S

Uitgerekend in januari

@ Niroflo; wij krijgen ook een meisje?
  21. S

Jongensnaam bij S.iem en H.idde

Ik vind Jorrit niet Fries klinken? misschien Jurre? 
  22. S

Jongensnaam bij S.iem en H.idde

Ties vind ik wel leuk!!  
  23. S

Kwaaltjes nemen af

Hoi, hoort erbij, het gaat op en af! geen bloed en krampen dan zou ik mij geen zorgen maken, kan zo zijn dat je morgen wel weer klachten hebt! Fijne zwangerschap gewenst! 
  24. S

Uitgerekend in januari

Welkom Yogini!   En meiden bedankt voor jullie lieve woorden, ik voel mij al weer een stuk beter gelukkig, vandaag ook weer wat in huis kunnen doen? @MOTS; wat fijn dat jullie 20 weken echo goed was, wat zal goed voelen. De rest ook bijna de 20 weken echo spannend he!! Ik voel de baby sinds...
  25. S

Uitgerekend in januari

@ wereldwondertje; ze hebben een kweek genomen en moet donderdag voor de uitslag bellen, zou dat niet voldoende zijn? Ik voel mij naar 1 ab tabl al weer zo veel beter,, ?
  26. S

Uitgerekend in januari

Vandaag naar de spoed geweest en idd een blaasontsteking.... ? nu een kuur voor een week. Voelde mij vandaag zo beroerd.. hopen dat het snel beter is.  @rozenblaadje fijn dat je er weer bent en dat het goed met je gaat.. spannend vrijdag de 20 weken echo.. veel plezier, wij mogen de 27ste...
  27. S

Uitgerekend in januari

@ Wereldwondertje,, toch maar eens doen denk ik ja,, ik dacht misschien holrt het erbij. Ik zal morgenochtend gelijk om 8;00 bellen. Hopen dat het dan weer beter gaat, raar overdag is er niks aan de hand en drink bijna alleen maar water en genoeg ook..? Een gerusteling is voel elke dag de baby...
  28. S

Uitgerekend in januari

Hoi Meiden,   even een vraagje, ik heb nu al een week in de avond last van mijn buik,, als ik moet gaan plassen dan voel ik druk om mijn buik, soort zwemband heel laag om mijn buik en plassen kost dan moeite, als ik dan plas voelt het net alsof ik de baby er bij uit plas / druk .. heel raar...
  29. S

Uitgerekend in januari

Ik kan hem ook niet vinden! 
  30. S

Uitgerekend in januari

@mots ik had gisteren ook zo”n dag, ontzettend moe, last van de warmte, werken in de zorg.. bewoners douchen.. pff hoofdpijn... gisteren bijna ongeluk met de auto door een fout van mij omdat ik zo moe was.... thuis gekomen 2 uur geslapen smidags en vandaag ben ik er weer!!! Nog 32 uur van de 48...
Terug
Bovenaan