Zoekresultaten

1. K

CD10 en bruine spotting

Nee ovulatiebloeding kan ik me ook niet voorstellen. Nee had ook nog geen seks gehad. Heel vaag.
  2. K

CD10 en bruine spotting

Cyclus is gereguleerd middels medicatie. Standaard nu 27 of 28 dagen, waarvan ongeveer 5 dagen ongesteld en eisprong op dag 13 of 14.
  3. K

Bloedprikken voor Hormonen

ook hier idd een week na eisprong. Sowieso zelf via ovulatietest bijgehouden, maar had ook zelf om monitoring gevraagd, waardoor zij ook aangaven wanneer ongeveer de eisprong zou zijn. Echter belangrijk om toch te testen wanneer je ei is, want ze dachten bij mij dat mijn eisprong de volgende dag...
  4. K

CD10 en bruine spotting

<p>hoihoi, </p><p>Wij zijn inmiddels ruim 2 jaar bezig. Heb nu ineens op cyclusdag 10 bruine spotting. (Had ook een langere menstruatie dan normaal, 7 dagen). Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Liefs Serise</p>
  5. K

Menstruatie of innestelingsbloeding

Hey Vrouwke, Wat een spanning he! Ik zou nog zeker een aantal dagen wachten met testen. Dit is pas je eerste echte menstruatie na de pil en je lichaam is nog enorm druk met alle troep eruit te werken. Bij mij is die donkere afscheiding altijd een voorbode dat mijn menstruatie eraan komt. De ene...
  6. K

Zwanger??

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ben echt even op zoek naar jullie mening. Wij zijn nu 14 maanden bezig en zijn inmiddels ook bij de gynaecoloog voor onderzoeken. Deze maand rustig afwachten tot manlief opnieuw getest mag worden. Om alles even van ons af te zetten heb...
  7. K

NOD Juni 2018

Wauw! 2 dagen niet gelezen en wat een berichten allemaal! Zo leuk om het allemaal te lezen. Zo spannend allemaal :) Heb nu na enkele dagen geen symptomen ineens weer pijnlijke borsten. Niet mijn tepels maar direct eronder.. Heel vaag.. na de negatieve test van maandag (nod) wel op naar de...
  8. K

NOD Juni 2018

@GlitterS, balen zeg! Op naar maar weer een volgende ronde.  Bij mij ook een negatieve test en dus voor mij op naar ronde 2. Wil deze maand echt proberen er niet zoveel mee bezig te zijn in mijn hoofd. Geen ovu testen doen want als die is als vorige maand voel ik hem toch wel. Gewoon lekker...
  9. K

NOD Juni 2018

Hey GlitterS, wat balen, even afwachten of het doorzet.. Hou je ons wel op de hoogte?
  10. K

NOD Juni 2018

Haha goed bezig @Beautygirl. Spannende periode nu. Veel plezier op vakantie. Hopelijk dan goed nieuws!
  11. K

NOD Juni 2018

@Friezin, wolkom ;) Hebben jullie er expres voor gekozen om eerder al te stoppen met de pil en dan nu te starten? Wel super dat je dan nu precies weet hoe je cyclus is!  Vind het heel spannend om morgen te testen. Morgen zou mijn eigenlijke NOD zijn, maar lees ook dat je dan niet eens positief...
  12. K

NOD Juni 2018

@Mommy of my Novella, Dat is behoorlijk onregelmatig nog idd maar wel steeds dichter op elkaar. Ben benieuwd naar einde maand. Hopelijk kun je ons dan goed nieuws vertellen. :)
  13. K

NOD Juni 2018

@MPvdK, Wat vervelend dat je lichaam je weer voor de gek heeft gehouden. Toch bizar hoe dat kan. Hopelijk volgende maand meer geluk. Hou je ons op de hoogte?
  14. K

NOD Juni 2018

@Kelj, een streepje is volgens mij een streepje dus ik denk dat ik wel gefeliciteerd kan zeggen! Hou je ons nog even op de hoogte? @GlitterS, snap goed wat je bedoeld. Sinds ovulatie alleen maar dagelijks hiermee bezig geweest. Vooral ook omdat ik zoveel voelde. Daarvoor eigenlijk ook niet.. Nu...
  15. K

NOD Juni 2018

Hey GlitterS,  Ben benieuwd naar je uitslag maandag! Bij mij is de bloeding nu over. Afwachten maar en anders op naar ronde 2. @Momami, afleiding lijkt me idd ideaal! Veel plezier met klussen ;p en dan weer even afwachten. :)
  16. K

NOD Juni 2018

@MpvdK, wat spannend! Ben zelf van het niet zeggen. Heb al een cadeautje in huis sinds gisteren voor als het zo mag zijn. Aan de andere kant, als je het hebt afgesproken moet je even kijken hoe je je erbij voelt om het anders te doen. Wel goede tip om gewoon snel te gaan plassen. Ga ik ook maar...
  17. K

NOD Juni 2018

Hey Joena, Dat dacht ik idd ook! Zit pas in de 1e ronde en heb heel erg de neiging om mezelf te vertellen dat het niet zo kan zijn omdat het pas ronde 1 is.  Voor jou nu vooral eerst even leuke tijden  ;p. Even goed aan de klus en dan weer op naar het wachten. 
  18. K

NOD Juni 2018

Hey GlitterS,  Ovulatie was op 21 mei. Precies 9 dagen daarna begon lichte bloeding en menstruatie zou komende maandag op dinsdag moeten beginnen. Ben wel steeds erg misselijk en soms denk ik idd mijn borsten ook te voelen maar daarna dan toch weer niet..  We wachten het maar even af. Hoop dat...
  19. K

NOD Juni 2018

@MPvdK, Jeetje wat moet dat moeilijk zijn, wachten tot hij er weer is. Klinkt wel als zwanger. Hou je ons op de hoogte?
  20. K

NOD Juni 2018

@GlitterS,  Buikkrampen worden eigenlijk steeds minder. Denk dus dat het niet veel meer dan dit word. Ik wacht de rest van vandaag af. Als het morgen over is kan ik me haast niet indenken dat het echt menstruatie is. Heb er altijd veel meer en veel langer last van.. Ik haat afwachten.. :s
  21. K

NOD Juni 2018

Balen GlitterS, Maar kan zo maar anders zijn. Even NOD toch maar afwachten? Succes nog even. Hopen dat ongi uitblijft.
  22. K

NOD Juni 2018

Hier helaas een negatieve test NOD 4 juni.  Wat bruin bloedverlies (niet veel) en misselijk, maar zegt natuurlijk niks. Ben bang dat we door moeten naar de volgende ronde, maar blijf stiekem hopen dat dit nog van de innesteling is.
  23. K

Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoihoi allemaal, Tot nu toe veel negatieve testen lees ik. Zo jammer! Wie weet toch nog te vroeg?? Ik zelf ook negatieve testen. NOD is maandag of dinsdag. 21 juni had ik min ovulatie/eisprong en 9 dagen later, afgelopen dinsdag krampjes in mijn buik. Woensdag lichte bruine spotting, maar dat is...
  24. K

Wachten op NOD, wie nog meer?

Jeetje wat spannend voor iedereen. Zelf NOD op 4 juni. Net de early predicter gehaald en wil zondag 3 juni gaan testen.. even afwachten maar weer :s
  25. K

NOD 31 mei wie nog meer

Jeetje @Gebruiker10077807, Wat enorm spannend voor je. Hoop dat je gauw positief nieuws hebt. Wat een moeilijke tijd zal je achter de rug hebben.. sterkte nog. 
  26. K

NOD Juni 2018

Hey CFZ, Ik doe mee. 1e kindje, 1e ronde en NOD op 4 juni na een positieve ovulatietest 21 mei (dag 27 vd cyclus). Verwacht er nog niet veel van maar heb stiekem toch heel veel hoop.
  27. K

Ik wil kindje, vriend nog niet, hoe ga ik daar mee om?

Hey Sjarlie, Ik snap je zo goed. Voor mannen is dit ook heel moeilijk om over te praten. Mijn man wilde het er eerst ook nooit over hebben. Op een gegeven moment zag ik echter wel dat hij het steeds leuker vond km mijn kleine nichtje om zich heen te hebben en als er kleintjes in de buurt waren...
  28. K

Ik wil kindje, vriend nog niet, hoe ga ik daar mee om?

Hey sjarlie,  Wat een lastige situatie. Heel herkenbaar ook. Ik roep eigenlijk al 10 jaar dat ik kinderen wil waarvan de laatste 3 jaar echt klapperen eierstokken. Veel meer doen dan wachten tot je man eraan toe is en het er samen goed over hebben (leg ook goed uit waarom je het zo graag wil en...
  29. K

NOD 31 mei wie nog meer

Hey mamavanmick, Had eigenlijk als ik 28 dagen aanhou afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. Afgelopen maandag vroeg echter buikkrampen. Toen dacht ik of eerder ongesteld of wellicht ovulatie omdat ik die halverwege de 4 weken niet had kunnen vinden. Daarom ovulatietest gedaan en die was...
  30. K

Ovulatie..

Hey Nicolle, thx voor je reactie. Had je daar ook last voor buiten je ovulatie om of ook alleen rond de eisprong? Zeg steeds tegen mijn man dat ik heel blij zou zijn als het tussen de 6 a 9 maanden zou lukken. Stiekem geeft dit toch veel valse hoop en ik weet dat ik straks teleurgesteld zal...
Terug
Bovenaan