Zoekresultaten

1. N

Hcg waarden

Dank je wel allemaal voor de reacties. Ik was ondertussen 6w 5d gisteren. Gisteren helder rode bloeding en krampen. Dus direct gebeld... gynaecoloog op vakantie ( lees afspraak 1e echo stond al gepland voor aanstaande dinsdag). Dan de huisarts gebeld en voorschrift bloedafname gevraagd. 13/1...
  2. N

Hcg waarden

Weet niet hoe dit zit in Nederland maar hier in België moet je bloed laten prikken voor je eerste afspraak bij de gynaecoloog. Onrust is er ook zonder de bloedtest. De angst om ook dit te verliezen is echter groot.
  3. N

Hcg waarden

Hey allemaal, Vandaag een bloedtest laten doen ben nu 4w en 6 dagen. Uitslag: 250 Bij mijn zoontje had ik een bloedtest op 5weken en 1 dag en was de uitslag 1750 Dit was in 2021 In 2022 had ik een miskraam op 6weken en 5 dagen. Was mijn HCG nog maar 16. Dit maakt mij nu ook wel heel erg...
  4. N

NOD januari 2024

Hey allemaal, Ik zit ongeveer nu op mijn NOD dagen. (Cyclus tussen 26 en 31 dagen) Ik moet zeggen de laatste dagen enorm winderig en vreet buien . Beetje krampen maar anders ( volgens mij vooral de winderigheid ) Nu toch net even een testje gedaan die van de action de roze doos. En zag een...
  5. N

Langste cyclus ooit. Zwanger of toch niet?

Jammer genoeg vandaag ongesteld geworden ?.   
  6. N

Langste cyclus ooit. Zwanger of toch niet?

Hey allemaal, Ik heb meestal cyclussen tussen de 26 en 30 dagen. Momenteel zit ik op dag 33 en totaal niets. Meestal enkele dagen ervoor erge rugklachten, chagrijnig... Nu niets, ondertussen wel iets lichte krampen. Die had ik ook als ik zwanger was van mijn eerste. Wij gebruiken sinds...
  7. N

Uitgerekend mei 2023

Junidochter: vind hem toch mooi oplopen al. Zou nog een testje doen morgenvroeg.  En ach 1x geen carpaccio dan zeg je toch gewoon vandaag geen zin in ?.    Moura: Ja mijn  zoontje slaapt redelijk. 1x word hij nog wel eens wakker in de nacht geven we hem de fles in zijn handen drinkt hij die leeg...
  8. N

Uitgerekend mei 2023

We waren vooral aan het denken hoe gaan we alles aanpakken met 2 kleintjes onder de 2jaar. Ons zoontje is echt een handje vol momenteel. Hoe we het in huis zouden gaan doen. Wat er dan wel echt in orde zou moeten komen.  Ooh en dom maar hadden al een tshirt besteld voor ons zoontje om het de...
  9. N

Uitgerekend mei 2023

Hey allemaal,  Ik kan mij jammer genoeg al terug afmelden ?. Vandaag opgestaan met licht roze afscheiding bij afvegen.  Daarna wat helderrood... direct naar gynaecoloog gebeld mocht ook direct gaan en jammer genoeg niets meer.  Ik voel mij momenteel erg leeg en zo emotioneel wil er ook totaal...
  10. N

Uitgerekend mei 2023

Hey allemaal,  Ik mag mij ook aansluiten ?.  Totaal onverwacht gisteren een positieve test !!  Niet gepland maar wel welkom ❤️. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen wanneer ik laatst ongesteld ben geweest als ik de app moet geloven zou ik voor 3 mei zijn.  Wij hebben 1 zoontje die 28 september...
  11. N

5 dagen over tijd

Ja heb daarstraks ook wel de gynaecoloog gebeld en nu weer mijn afspraak moeten afzeggen. Hij zegt best bloed laten trekken maar geraak heel moeilijk bij mijn huisarts 
  12. N

5 dagen over tijd

<p>Hey allemaal, </p><p>Wij hebben momenteel een zoontje van bijna 5 maanden. Een erg braaf ventje. </p><p>Nu heb ik al 2x mijn menstruatie gehad. Maar nu ben ik al 5 dagen overtijd. Heb deze namiddag wel een test gedaan en deze was...
  13. N

Gelilact

Ja wij hebben een speciaal mixertje gekocht voor flesvoeding en zelfs dat lukt niet. Is echt eerst een poedertje dat dan gel word. Verschrikkelijk spul ? als hij dan nog eens genoeg zou hebben heb ik er geen problemen mee maar zelfs dat helpt niet ...
  14. N

Een tweede kindje

Ooh dat herken ik haha ? ons zoontje is bijna 3 maand en ik zei altijd ik wil er zeker 5 jaar tussen ...  Ondertussen word ik bijna 29 en voor dit schatje hebben we al 4 jaar geprobeerd. Lang leven schildklier problemen en eierstokken die vatbaar zijn voor cysten... dus begon ik te denken van...
  15. N

Gelilact

<p>Hey allemaal. Sinds een paar weken zijn we begonnen om ons ventje zijn pap te verdikken. Hij dronk echt te veel en omdat hij Nutrilon Omneo krijgt voor zijn krampjes en moeilijke stoelgang konden we dus enkel verdikken met gelilact. </p><p>Nu als ik in zijn flesje een half...
  16. N

De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Lapjesendraadjes: Dikke proficiat ? ondertussen is jouw mannetje dan wel bijna 1 maandje ?. Mooie naam heeft hij zeg. Hopelijk heb je er al heel wat van kunnen genieten van  jullie ventje.  Ons ventje is al bijna 3 maand en zo'n geweldig ventje. Veel lachen en echt een gelukkig kindje. Wel veel...
  17. N

1ste menstruatie na bevalling

Dank je wel dames voor de info. Dezelfde dag in de avond was de buikpijn al volledig weg en bloede ik ook pak minder. Sinds vandaag terug iets meer met kleine propjes.  Ik ben benieuwd of het volgende week eindelijk stopt en dat het dus gewoon mijn menstruatie zou zijn geweest. 10 november moet...
  18. N

1ste menstruatie na bevalling

<p>Hey dames,</p><p>Ik ben 4 weken geleden bevallen. Mijn bloedverlies was zo goed als weg.maar nog niet volledig. Daarnet zat ik op het toilet en verloor ik een gigantische prop bloedverlies. Heb echt hevige  buikpijn nu.</p><p>Is dit al de eerste menstruatie na de...
  19. N

Stuwing en extreem lekken

<p>Hey dames,</p><p>Ik ben dinsdag bevallen van ons zoontje. Ik heb hierbij de eerste melk kunnen geven van de borst. Dit was mijn enige wens in geval van borstvoeding. </p><p>Ik ben daarna gewoon KV voeding gaan geven. Nu heb ik sinds vandaag extreem veel last...
  20. N

Dank je wel dames ? we zitten echt op een roze wolk ?. Lapjesendraadjes  Ik heb volgens mij de droombevalling gehad zeker voor een eerste.  Maandag avond 23u begonnen mijn weeën op te komen om 3u in de nacht heb ik naar het ziekenhuis gebeld omdat er 5 a 6 min tussen zaten. Mocht afkomen en wij...
  21. N

Allereerst dikke proficiat aan de nieuwe zwangere. Dat jullie zwangerschap vlot mag verlopen  ?   Ik ben gisterenavond bevallen van ons zoontje op 39w en 6dagen.  Ons ventje noemt Luca en weegt 3155gram en is 46cm groot en kerngezond. 
  22. N

Okee ik moet mijn ei kwijt !!  39weken morgen en ik ben het beu. Ondertussen al voorweeën gehad. Maar vorige week zat hij nog altijd niet helemaal ingedaald...  Donderdag moet ik terug en ik hoop nu natuurlijk dat hij verder is ingedaald en dat ik al iets meer ontsluiting heb dan 1cm. Mijn...
  23. N

Hey Lapjesendraadjes, Begint toch ook al mooi in het zicht te komen dan. Ja niet zo handig nu natuurlijk dat je mannetje nu even minder mag dan jij zelf.  Zegt je verloskundige of weet niet juist hoe dit in NL zit dan niets van de bloeddruk??  Ik heb geen last van iets buiten inderdaad het s...
  24. N

Hey allemaal, lange stilte hier in het groepje. Hoe is het nu met iedereen gesteld ?? Ik ben momenteel al 36w +2d. Maandag nog naar de gynaecoloog geweest en nog geen ontsluiting wel al soepel en serieus aan het duwen. Ooh zo spannend wanneer hij zich gaat laten zien nu. Mijn laatste werkweek...
  25. N

Wat leuk dat er terug wat nieuwe bij zitten ? ChaCha proficiat met jullie zoontje!!! Geniet er maar van nu. ❤   Hier nu bijna 30weken en ik begin het echt heel spannend te vinden allemaal. Volgende week gaan we volledig te kinderkamer inrichten en onze lijst afwerken. Doopsuiker bestellen en de...
  26. N

Ooh leuk om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat ?. Hier nu 21w+1, buikje begint al wat in de weg te zitten. De kilo's beginnen er ook bij te komen nu. Normaal mocht ik 27mei terug op controle maar afspraak is verzet door de gynea zelf wegens omstandigheden. Volgende afspraak is nu dus 3...
  27. N

Een paar dingen maar wil binnenkort vooral eerst de babykamer wat in orde hebben ?. De winkels gaan hier maandag ook weer volledig open zonder afspraak. Dus veel makkelijker winkelen. Onze volgende afspraak staat nu op 27mei. Moet ook maandelijks op controle ?. Wij nu nog 2 weken wachten tot de...
  28. N

Vandaag weer op babydate geweest en ja het is duidelijk een jongetje ?. Hij zit mooi op schema nu. Weegt ongeveer 177gram ?. Deze keer was hij heel rustig en lag hij mooi stil. 
  29. N

Lapjesendraadjes hoe lief is dat ?. Haha qua seks hier momenteel nog geen obstakels of angsten. Zal misschien nog veranderen als die buik echt volledig opzet. Heb nu echt het begin buikje maar is nog maar ons eerst dus dat komt nog wel. Het is ook echt dan een babyboom. 4 vriendinnen zijn ook...
  30. N

Lapjesendraadjes geweldig toch ? was bij ons ook zo. Lekker genieten!! 
Terug
Bovenaan