Zoekresultaten

1. M

Uitgerekend augustus september '21

Gefeliciteerd iedereen! Wat een spannende tijden. Prille zwangerschappen en dat midden in de tweede golf. Ook hier veel onzekerheid en gereserveerd genieten. Ik ben nu tussen de 7 en 8 weken en ben begin augustus uitgerekend. In November 2019 voor het eerst mama geworden van een...
  2. M

Zien jullie een plusje?

Kan het nog steeds niet geloven! Wat ongelofelijk mooi. En nu hopen dat het goed blijft gaan ❤️
  3. M

Zien jullie een plusje?

En had er nog een gemaakt.. (het was 5 uur in de ochtend.. ) 
  4. M

Zien jullie een plusje?

Dank je wel!!
  5. M

Zien jullie een plusje?

Ik weet niet zo goed hoe ik de foto goed kan uploaden ??‍♀️
  6. M

Zien jullie een plusje?

Ik weet niet zo goed hoe ik de foto goed kan uploaden ??‍♀️
  7. M

Zien jullie een plusje?

Iww volgens mij staat de foto er niet goed bij.. 
  8. M

Zien jullie een plusje?

<p>Goeiemorgen allemaal, </p><p>Een heel lang verhaal kort, wij zijn aan het proberen om een tweede kindje te krijgen nadat wij afgelopen augustus onze ongeboren dochter met 17 weken plots zijn verloren. </p><p>Ik heb vanmorgen een test gedaan en er gelijk een foto...
  9. M

Januari 2021❤️

Dat is fijn om te lezen! ik heb die buikpijn ook, maar probeer mijn gedachte te verzetten. Voordat onze docher Izzy geboren werd 6 maanden geleden heb ik 2 miskramen gehad. Het blijft spannend...    15 juni eerste echo..
  10. M

Luchtige zomerslaapzak

Ik heb nu sinds een week de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Van 6mnd tot 2,5 jaar. En deze is heel fijn en luchtig. Het is een kleine investering, maar hij gaat wel lang mee. En alle seizoenen ??   
  11. M

Januari 2021❤️

Goeiemorgen iedereen,  Ik had vanmorgen een positieve test in mijn handen ? Afgelopen november is ons eerste kindje geboren en dit wordt onze tweede.  Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik zware bekkeninstabiliteit gehad. En met zwaar bedoel ik dat lopen niet meer ging vanaf week 32. Ik ben...
  12. M

Vernoemen of niet?

Onze kleine krijgt ook een tweede naam, namelijk van mijn vader. Hij is vorig haar plotseling overleden en zo is hij, net als JamieJW aangeeft hierboven, toch een beetje erbij zonder zijn naam elke keer uit te hoeven spreken. De opa van mijn man heeft toevallig dezelfde naam, dus dat maakt hem...
  13. M

NovemberBaby

De nieuwsgierigheid bij mij valt reuze mee eigenlijk. Maar mijn man staat al sinds gister als een klein kind om de enveloppe te stuiteren ☺️  Zijn schoonzusje heeft een leuke activiteit bedacht waarin het geslacht onthuld wordt. Wat die activiteit precies is, is nog een grote verrassing. Hoe dan...
  14. M

NovemberBaby

Hi ladies,  Wat zal je geschrokken zijn! Een trap in je buik! Hoop dat alles in orde is. Gelukkig liggen de ‘huisjes’ van onze kleintjes goed beschermd, maar ik zou zelf ook geruststelling van de gynaecoloog willen hebben.    Over gynaecoloog gesproken, vandaag 19w en 2 dagen en vanmorgen de 20...
  15. M

Zwangere dames Limburg

Hi ladies!    Ik ben 36 jaar en 17+5 zwanger van mijn eerste en woon in Landgraaf. Ik zal mijn nummer ook mailen voor de groepsapp ☺️
  16. M

NovemberBaby

Hoe gaat het met de ladies van onze november baby's? Hier beginnen de kwaaltjes eindelijk af te nemen! Alleen nog een beetje vermoeidheid, maar de misselijkheid is eindelijk geen belemmering meer.  Morgen ben ik 16 weken en voel af en toe al een klein plopje in mijn buik. Met de groeiende buik...
  17. M

wanneer voelde je leven?

Ik word zo blij van deze berichtjes! Ik heb zelf nu ook een paar keer een plopje gevoeld en ook een keer een soort veertje aan de binnenkant van mijn buik voelen kriebelen. Het is nog maar heel minimaal, maar wel een heel mooi gevoel.  Ik ben morgen 16 weken in verwachting van onze eerste.   
  18. M

Ziekenhuis controles of verloskundige?

Hi ladies,  Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik loop op eigen verzoek bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Ik heb afgelopen jaar twee miskramen gehad en bij de derde zwangerschap hadden we beide een goed gevoel om, vooral het begin, wat 'zakelijker' te houden, dan gelijk weer in een warm bad...
  19. M

Blaasontsteking

Dank jullie wel voor de reacties.    Ik ben inmiddels begonnen aan de kuur. De tip om cranberry en vitamine C ernaast te nemen vind ik goed! Aangezien ik vaker een blaasontsteking heb gehad in mijn leven dan mij lief is, kan preventie tijdens de zwangerschap geen kwaad.  Het vreemde bij deze...
  20. M

Blaasontsteking

Dank je wel voor jullie reacties.   Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger. Zonder twijfel ga ik deze blaasontsteking behandelen, alleen zet ik mijn vraagtekens bij antibiotica. De apotheek stelde zelf al voor om cranberrysap en vitamine C(1000) tabletten te gebruiken, ipv de anti biotica. ...
  21. M

Blaasontsteking

<p>Hi ladies, </p><p>Vandaag heb ik voor de zekerheid een testje laten doen bij de huisarts en deze bevestigde mijn vermoeden; een blaasontsteking. Nu heb ik een antibiotica kuur meegekregen die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap: Furabid 100mg. </p><p>Heeft...
  22. M

Zwangerschapsdagboek

Ik heb een keus gemaakt!!!  Het 9 maanden dagboek van Pauline is het geworden. Dank jullie wel voor jullie feedback!   
  23. M

NovemberBaby

Hi ladies,    Ik heb ook een mailtje gestuurd voor de app groep :)  Vandaag 10 + 1 weken zwanger. De misselijkheid is niet grappig meer. Hoewel het een welkomverschijnsel is, word ik er best verdrietig van. Het schakelt me totaal uit. En dan die hormonen. OMG! Gister de heel dag zitten huilen...
  24. M

Zwangerschapsdagboek

<p>Hi ladies!</p><p>Houden jullie zo'n leuk zwangerschapsdagboek bij? <br />Ik ben mij deze ochtend aan het oriënteren en kom zoveel verschillende soorten tegen. En misschien is dit kwaaltje herkenbaar voor jullie, maar ik kan niet kiezen.. </p><p>Het...
  25. M

NovemberBaby

Hallo ladies,    Ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen. We hebben met 7 weken de eerste echo gehad en het hartje zien en horen kloppen. Erg bijzonder! Het is de derde zwangerschap in 1 jaar tijd. Twee zijn helaas vroegtijdig gestopt. Dit was voor mij een reden om bij de Gynaecoloog in het ziekenhuis...
  26. M

Driemaal is scheepsrecht...

Dank jullie wel allemaal voor de reacties!  Ik ben het met jullie eens dat eerlijkheid het langst duurt, en dat is dan ook mijn gekozen strategie.  Voor de rest kan ik alleen maar proberen te genieten van de groeiende beeb. En zelfs van de vele kwaaltjes. Zolang deze er zijn, zijn de hormonen...
  27. M

NovemberBaby

Ohh ik voel met je mee! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Heb twee miskramen gehad. De eerste bij 8 weken en de tweede bij 5 weken. Nu is er elke keer die angst als ik naar de wc ga. Zo bang om weer bloed tegen te komen.  Momenteel gebruik ik de aanwezige zwangerschapskwaaltjes als indicator...
  28. M

Driemaal is scheepsrecht...

<p>Hallo iedereen, </p><p>Momenteel ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger. Een hele spannende periode dus. Al helemaal omdat dit mijn derde zwangerschap in 1 jaar tijd is. In april 2018 (8 weken) en januari 2019 (5 weken) hebben we beide keren een miskraam gehad. En hoewel ik er...
  29. M

Tweede miskraam?

<p>Goedemorgen iedereen, </p><p>Ik behoor tot de gelukkige vrouwen die zwanger wordt zonder heel veel moeite. Echter lijkt het erop dat ik tot de groep vrouwen behoor die niet door het eerste trimester heen komt. </p><p>Afgelopen jaar heb ik een miskraam gehad met...
Terug
Bovenaan