Zoekresultaten

1. L

Pcos en zwanger worden ervaringen

Ik heb ook pcos, wij hebben eerst ruim 8 maanden zelf geprobeerd na de diagnose. Ik kreeg helaas geen eisprong. Toen toch maar naar de gynacoloog gegaan en begonnen met chlomid 50. Na de eerste ronde raakte ik zwanger, we hadden het niet durven hopen!!, en inmiddels ben ik 20 weken op weg. Ik...
  2. L

Juli 2020

Hoi allemaal, Ik sluit me ook aan! Ik heb pcos en ben in oktober begonnen aan mijn eerste ronde chlomid. Op dinsdag 29 oktober (4 dagen voor mijn NOD) heb ik voor het eerst licht positief getest. Inmiddels ben ik bijna 5 weekjes! Volgens mijn berekening zou ik 10 juli uitgeteld zijn. Mijn eerste...
  3. L

Eisprong na Clomid

@flie gefeliciteerd!!! Wat fijn   En bedankt dames voor jullie felicitaties. Ik hoop van harte dat het jullie ook gaat lukken de komende tijd!!   Liefs Lynn
  4. L

Eisprong na Clomid

@xxBloempje dankjewel! Sinds december 2018 proberen we het, tijdens die maand ook pcos geconstateerd. Ik was al 10 maanden gestopt met de pil destijds omdat ik het ergens al aanvoelde dat ik dit had. Ik heb veel gelezen over pcos en naar aanleiding daarvan leefstijl aangepast en vitaminen gaan...
  5. L

Eisprong na Clomid

Hi dames, Wij zijn heel voorzichtig heel erg blij... sinds dinsdag test ik dus elke dag positief. Ik kan het bijna niet geloven. Heb er inmiddels 5 positieve testen op zitten, zowel vroege als normale testen. De vroege testen een vrij duidelijke streep en de normale testen hebben een lichte...
  6. L

Eisprong na Clomid

@xxBloempje @JPBZ ik deed vanochtend vroeg een test. Het was nog donker en ik zag een zeer onduidelijke streep waarvan ik toch dacht dat het niks was.. misschien was het meer iets omdat ik wilde dat ik het zag. Tot mijn verbazing stond er 2 uur later een streepje, echter wel een dun streepje. Ik...
  7. L

Eisprong na Clomid

@xxBloempje dat bedoel ik idd! Dat je de dag van vertrek nog een echo hebt. Dan kan je misschien wel én genieten van je vakantie én gebruik maken van de poging :) hopelijk denken ze er in het ziekenhuis ook zo over! Ik word er af en toe wel onzeker van idd, die acne. Zeker als ik geen make up op...
  8. L

Eisprong na Clomid

@xxBloempje ah wat vervelend! En snap dat je dat zo voelt dat er dan een kans voorbij gaat, maar idd ook lekker genieten van je vakantie! (Misschien een gekke vraag, maar mag je het ook niet proberen door zelf je ovulatie te testen als je bijv weet dat er max 2 eitjes groeien?) @rosaelisa...
  9. L

Eisprong na Clomid

Hoi allemaal, @jumeaux ik vind t zo herkenbaar wat je zegt. Als je iets heel graag wil dan valt alles ineens zo op.. om mij heen wordt opeens iedereen zwanger en zie ik overal zwangere vrouwen. En jij hebt nu de hele dag een gezin met 2 kinderen in je hoofd... En als je dit ziet valt dit extra...
  10. L

Eisprong na Clomid

@jumeaux wat ontzettend klote zeg, zeker omdat er een fout is gemaakt door een ander. Ik kan me heel goed voorstellen dat je even niet weet waar je jouw optimisme vandaan moet halen. Probeer toch de moed niet op te geven..  @JPBZ ja wachten duurt inderdaad lang he.... als het gaat over werk of...
  11. L

Eisprong na Clomid

@jumeaux wat ontzettend klote zeg, zeker omdat er een fout is gemaakt door een ander. Ik kan me heel goed voorstellen dat je even niet weet waar je jouw optimisme vandaan moet halen. Probeer toch de moed niet op te geven..  @JPBZ ja wachten duurt inderdaad lang he.... als het gaat over werk of...
  12. L

Eisprong na Clomid

13. L

Eisprong na Clomid

Bedankt voor de reactie dames! Toch gek dat elke gyn iets anders zegt over ovulatietesten... de gyn die ik donderdag had zei dat ik deze testen juist wel kon doen als extra hulpmiddel bovenop de echo's. En dat het ondanks mijn pcos betrouwbaar is. Gister en vanochtend had ik dus een positieve...
  14. L

Eisprong na Clomid

@jumeaux wat goed om te horen!! En is er geen derde zichtbaar geweest? Veel succes aanstaande donderdag:)     Vanmiddag heb ik weer een echo gehad. 24 mm is mijn follikel en nog een van 15 mm. Ik moet donderdag weer terug om te kijken of de eisprong dan heeft plaatsgevonden. Echter heb ik net...
  15. L

Eisprong na Clomid

@angiew dat van dat reizen enz hoor ik ook heel vaak. Tegenwoordig studeren jongeren langer of gaan veel op reis voordat ze kiezen voor huisje boompje beestje. Dat maakt ook dat dit steeds normaler wordt en dat de leeftijd dat mensen je zien als 'jonge moeder' steeds hoger wordt. Mijn eigen...
  16. L

Eisprong na Clomid

@angiew dat van dat reizen enz hoor ik ook heel vaak. Tegenwoordig studeren jongeren langer of gaan veel op reis voordat ze kiezen voor huisje boompje beestje. Dat maakt ook dat dit steeds normaler wordt en dat de leeftijd dat mensen je zien als 'jonge moeder' steeds hoger wordt. Mijn eigen...
  17. L

Eisprong na Clomid

@jumeaux bedankt! Wat fijn inderdaad om wat dingen uit te kunnen wisselen. Dan staan we er toch niet helemaal alleen voor. @Rosaelisa ik lees net je verhaal. Wat ontzettend rot en frustrerend. Ik duim voor je deze ronde! Hoe voel je je nu? Ik heb gisterochtend een echo gehad. 1 follikel van 18...
  18. L

wachten op uitslag zaad

O ja... En hoe blijf je geduldig?? Dat vind ik super moeilijk! Als ik over zwangerschap nadenk dan lijken de dagen zo lang te duren als maanden.... Als ik aan het werk ben dan is het net andersom. Ik denk dan dat het antwoord op jouw vraag is; afleiding??
  19. L

wachten op uitslag zaad

Hoi hoi! Dat is wel even spannend om te wachten op zo'n uitslag. Maar wel fijn om te weten waar je aan toe bent. Ik hoop op een positieve test voor je!! Ik ben inmiddels de 'molen' in gegaan via de gyn. Wij proberen het ook sinds maart, maar ik weet sinds december 2018 dat ik pcos heb dus dat er...
  20. L

Eisprong na Clomid

Hoi Dames, Wat fijn om dit te lezen.... Dat ik toch niet de enige ben. Wat fijn om succesverhalen te lezen. Dat geeft mij motivatie! Hopelijk komt het bij jullie allemaal goed!! Ik ben vorig jaar december erachter gekomen dat ik pcos heb. In maart 2018 gestopt met de pil om eens te kijken of...
Terug
Bovenaan