Zoekresultaten

1. X

NOD April 2022!

Aaah balen ook! Ik heb toch vanmorgen kunnen testen maar negatief. Ik verwacht mijn menstruatie vanavond. Dan is het ook precies 14 dagen terug dat mijn eisprong was het is nogal op de minuut af bij mij! Maar helaas dus wel een negatieve test!
  2. X

NOD April 2022!

Aaah nee wat balen!!
  3. X

NOD April 2022!

Super spannend voor je ook! Als de 22 je nod is ben je ook wel vroeg kwa testen maar ik snap indd dat je in ronde 7 toch nog wat ongeduldiger word. Ik heb me ook laten verleiden door 2x een vroege test te doen die allebei negatief waren en vervolgens heel Google afstruin wie er nog meer 2a3...
  4. X

NOD April 2022!

Hi meiden, ooh ik ben zo benieuwd naar iedereen morgen super spannend! Ik moet zelf morgen wel echt helemaal afwachten dus woensdag op zijn vroegst testen. Heb af en toe wat menstruatie achtige krampen maar verder niet veel spannends ook niet echt veel afscheiding. Ben wel mega verkouden...
  5. X

NOD April 2022!

Maar het kan ook echt zijn dat het nog niet eens is ingenesteld he. Als je het opzoek is 9 dpo gemiddeld de innesteling en duurt ook weer een dag of 2 en daarna begin je pas hcg aan te maken .
  6. X

NOD April 2022!

Kruitvat early heb ik gedaan. Maar ja als ik dan weer Google dan lees je toch dat de innesteling ook pas op 12 dpo kan zijn dus ik ga niet meer testen ik wacht wel gewoon even! Nu 11 dpo dus dat moet ik redden. Hoe lang is jou lf meestal ?
  7. X

NOD April 2022!

Net een vroege test gedaan en helemaal spierwit dus ik verlies ook de hoop nu. Heb verder geen afscheiding ofzo maar ik weet ook niet of ik dit normaal altijd heb. Moet dinsdag pas ongesteld worden dus ga daar maar gewoon vanuit.
  8. X

NOD April 2022!

Aah jammer maar 7dpo is wel echt vroeg nog. Nog even blijven duimen!
  9. X

NOD April 2022!

Laat je het meteen weten juliatje?
  10. X

NOD April 2022!

Wat goed anirbas! Ik hoop zo dat iedereen een positive test heeft dinsdag! Heeft iemand toevallig nog getest. Ik dacht dat ik geen testen in huis had maar heb toch een cb digitale van een aantal jaren geleden liggen. Die is goed tot volgende maand dus misschien is het een teken haha...
  11. X

NOD April 2022!

Ja ik ben er ook echt veel mee bezig. Mijn man helemaal niet die weet niet eens hoe dat allemaal werkt anders kan hij niet doen wat hij moet doen voordat er een baby komt haha! Ik heb wel lekker wat gesport deze week en verder veel te veel aan het Google en vinted kijken. Dus redelijk 24/7 er...
  12. X

NOD April 2022!

Ik heb ook expres geen testen in huis!
  13. X

NOD April 2022!

Yess nog iemand of de 19 Nod! Dit is onze eerste ronde voor 2e kindje. Ik vind het wel echt super spannend als in er aan denk dat het gewoon wel echt zou kunnen. Ik gebruik al jaren geen anticonceptie. Ik heb vandaag nergens last meer van geen krampen meer helemaal noppes nada! Ik durf...
  14. X

NOD April 2022!

Jaaa mijn Nod is ook 19 april!! Maar ik ga denk ik echt pas op zijn vroegst woensdag testen. Of misschien wacht ik wel tot volgend weekend! Ik heb heel erg een opgeblazen gevoel in de avond alsof ik min broek van de knoop wil halen. Kimmmmmm jou klachten zijn indd wel echt next level...
  15. X

NOD April 2022!

Nou dan zou dit toch een mooi kado zijn als je er einde van de maand achter kom of je zwanger ben! Maar eerst nog 14 lange dagen wachten. Pffff dat valt zwaar, ik zit op 8 dpo vandaag. Heel veel drang om te testen, had ze gisteren bijna gekocht maar toch maar nog niet. Hopelijk hebben ze bij...
  16. X

HELP, slapen!

Jeetje wat onwijs heftig voor jullie zeg! Dat is bijna niet vol te houden. En in de nacht is natuurlijk alles verschrikkelijk. Mijn dochter had dit ook rond de 10 maanden misschien was ze iets ouder. Ik was op een geven moment 1,5 uur bezig haar in bed te krijgen dus wel een iets andere...
  17. X

NOD April 2022!

Hoi hoi, Ik zag helemaal geen leuke topics voor de dames die hun nod hebben in April! En april doet wat hij wil dussss laat maar komen die baby’tjes. Ik zit op 7 dpo dus 19 april mijn nod ik wil eigenlijk was dat weekend daarop testen maar de vraag is of ik dat ga redden. Wie heeft er...
  18. X

Wie vandaag ook op 5dpo? (7 april)

Hoe gaat het ?? Al wat meer van een eventuele zwangerschap te merken?
  19. X

Menstruatieachtige krampen na ovulatie

Hoi hoi, Ik heb dit ook wel maar ik denk toch echt dat het tussen mijn oren zit hahah. Het zijn echt zachte krampen indd als of er iets gaande is maar veel te vroeg voor de innesteling. Hoeveel dpo zit je ?
  20. X

Ja wij zaten 2 dagen voor de eisprong dus hopelijk heeft hij nog steeds een beetje super zaad!! Ja dat wachten is echt bizar. Ik moet als het goed is 19 april ingesteld worden. Ik wil ook echt niet eerder testen eigenlijk liever pas het weekend erna als ik niet ongesteld word natuurlijk
  21. X

Sorry voor de spelling ik zal de volgende berichten eerst nalezen voor dat ik op enter druk hahah 
  22. X

Ooh ja wij hebben het echt maar 1x gedaan maar wel mooi voor de eisprong.  mij heb al een dochter dat was een verassing. 2 jaar geleden met ik nog eens zwanger geweest toen ook maar 1x gedaan en hups zwanger ( helaas niet goed gegaan)dus wie weet nu weer een mooi kadotje 
  23. X

Hoi hoi,  Ik zit pas op 2 dpo dus moet nog even haha.  Hebben ook niet mega ons best gedaan hoor. Ik wil het gewoon laten gebeuren en niet te veel druk. Maar die 2 weken duren wel als maanden. Hoe kom jij ze door? 
  24. X

Wel of geen 2e kindje…

Oeeh wat een moeilijke keuze is dat zeg! ik heb 5 jaar geroepen dit nooit meer en nu afgelopen september zei mijn man zullen we toch niet nog 1x.  Ik dacht whooh helemaal van voor af aan beginnen maar ben er toch over na gaan denken en ja het kriebelt aan alle kanten.  mijn dochter was echt...
  25. X

Wel of geen 2e kindje…

Oeeh wat een moeilijke keuze is dat zeg! ik heb 5 jaar geroepen dit nooit meer en nu afgelopen september zei mijn man zullen we toch niet nog 1x.  Ik dacht whooh helemaal van voor af aan beginnen maar ben er toch over na gaan denken en ja het kriebelt aan alle kanten.  mijn dochter was echt...
  26. X

NOD November 2019

Dames, ik ga jullie verlaten deze maand mijn menstruatie is vanmorgen in 1x door gebroken dus helaas. Volgende maan doe ik even rustig aan en dan december willen we er pas weer voor gaan. Iedereen heel veel succes en ik lees af en toe wel mee. @ liefje wat een narigheid zeg! Volgens mij komt het...
  27. X

NOD November 2019

Eerste zit moet zijn als ik trouwens zit te tellen zit ik al op 13dpo!!! Pff dat is nog een kwaaltje ik ben super vaag bezig.  maar al mijn kwaaltjes kan ik ook ergens anders aan linken dus daar schiet ik ook niks mee op! 
  28. X

NOD November 2019

Echt irritant hè die rare krampjes ksas. ik was vanmiddag ook ineens weer een beetje misselijk als ik trouwens te zit ik al op 13dpo dus dan zou je toch positief kunnen testen.  mag zo denk ik toch even naar de action om testen te halen hier in het dorp kan ik mij bij het kruitvat niet meer...
  29. X

NOD November 2019

Ooh wat frustrerend uitjesfan! Anders ga je ff naar de HA bloedprikken dan weet je iniedergeval meer! lissrose ik zie ook een heel licht streepje hoeveel dagen zit je na je NOD?
  30. X

NOD November 2019

Goedemorgen dames, toch maar weer even een berichtje probeerde er niet zoveel mee bezig te zijn maar dat lukt niet echt.  wat jammer voor de gene die al ongesteld zijn geworden. en iloverituals gefeliciteerd hele mooie test!  ik ben ondertussen 1/2 voor de NOD en al meerdere testen verder...
Terug
Bovenaan