Zoekresultaten

1. G

Kids Mill of Roba meegroei kinderstoel

<p>Hallo allemaal</p><p>ik kom een roba meegroei stoel tegen op de lidl, hij lijkt op de kids Mill stoel maar is echt een stuk aantrekkelijker qua prijs.</p><p>Het verschil is aanzienlijk, op de foto’s ziet het er erg goed uit maar ik ben benieuwd of iemand ervaring...
  2. G

28 weken met verlof?

<p>Hallo dames </p><p>ik werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep, en nu hoor ik om mij heen van vriendinnen dat ze eerder met verlof gaan, (28 weken) 1 werkt in de ouderenzorg en 1 in de kinder opvang, maar zijn er vaste regels voor mensen in de zorg? </p>
  3. G

Eind juli begin augustus 2021 ??

Graag meld ik mij ook hier. De datum is 21-7-21! we hebben 12 oktober een miskraam gehad ( waren toen 7 weekjes) en niet ongesteld geweest maar meteen weer zwanger. ik heb tussendoor Corona gehad ( daarvoor net bevrucht) en herstellende hiervan.. her gaat moeizaam omdat ik dus begin zwangerschap...
  4. G

Juli 2021

21 juli 
  5. G

Juni 2021

Ik meld mij hier ook! Begin juni de voorlopige datum! wij hebben 23 oktober de eerste echo!?   het is onze eerste zwangerschap    helaas miskraam gehad dus ik meld mij weer af ?
  6. G

Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Hoe is het met iedereen?  mag ik jullie wijzen dat de ovulatie testen van de action eruit gaan/ zijn?? Ik las het op een ander forum en ben vandaag bij 3  actions geweest maar inderdaad niks meer te vinden... 
  7. G

Vandaag positieve ovulatie test dus hopelijk over 2 weekjes een positieve test in handen! We zitten in ronde 3. Vorige maand ook positieve test in handen maar helaas toch ongesteld geworden.
  8. G

Zwanger worden in 2020

bedankt voor je antwoord. Ik ben nog niet regelmatig. Ben pas in mei gestopt met de pil en eerste ronde met de testen. Heb gister 2 keer getest voor de zekerheid, helaas werk ik zeer onregelmatig waardoor het lastig is om regelmatige tijden te testen. Maargoed we gaan vrolijk verder 
  9. G

Zwanger worden in 2020

Ik zit op dag 14 nu maar nog geen positieve ovulatie test. Ben begonnen op dag 9. Zal toch wel een keertje op moeten lopen lijkt mij?
  10. G

OPK testen voor 1ste keer gebruikt, snap het niet

Mag ik off topic vragen hoe je de ovulatie testen bewaard? In een zakje wordt het misschien een vissen , vochtige bende? Hoe doen jij/ jullie dat dan 
  11. G

Zwanger worden in 2020

Ik heb na aanleiding hiervan een vraag, zou het kunnen dat de ovulatie nu al is? Zit op dag 9, maar kan nu van het slijm draden trekken en heb al de hele dag hoofdpijn ( dacht door het weinige drinken maar misschien toch niet?)  lijkt me wel erg vroeg, wilde morgen gaan beginnen met testen, maar...
  12. G

Zwanger worden in 2020

Ohja zeker geven we het wel tijd. Fijn om hier mee te lezen ik zit alleen te twijfelen wanneer te beginnen met ovulatie testen omdat ik dus nog geen regelmatige cyclus heb. Iemand tips wanneer te beginnen ( gerekend vanaf de eerste menstruatie dag?
  13. G

Geen menstruatie, negatief getest, uh

Ik had hetzelfde vorige maand. Helaas toch later ongestelde geworden. (4) dagen later dan normaal..
  14. G

dank je wel.. ik weet niet of dat mogelijk gaat zijn I.v.m onregelmatig werken. Maar we gaan ons best doen deze maand. 
  15. G

Welke ovulatie testen gebruiken jullie

Dank jullie wel alvast voor de antwoorden. welke tijden gebruiken jullie om te testen? En vanaf wanneer na de menstruatie beginnen jullie ermee?
  16. G

Dank jullie wel alvast voor de antwoorden. welke tijden gebruiken jullie om te testen? En vanaf wanneer na de menstruatie beginnen jullie ermee?
  17. G

helaas toch ongesteld geworden afgelopen zaterdag.  mag ik vragen wanneer jullie beginnen met ovulatie testen? ( vanaf na je laatste menstruatie gezien) En welke tijdstippen nemen jullie dan ? 
  18. G

<p>Zoals de titel zegt, welke testen gebruiken jullie? En hoe bevallen ze? Misschien goed om hier ervaringen uit te wisselen ? </p>
  19. G

NOD augustus 2020

Mag ik mij melden?  In mei gestopt met de pil. Juni ongesteld met cyclus van 29 dagen.. gegokt ( zonder ovulatie testen) op eenzelfde cyclus. Had best goede hoop ( tussendoor keertje paar druppels bloed verlies gehad + meerdere dingetjes) en tijdens mijn NOD  van afgelopen dinsdag ( berekend op...
  20. G

Zwanger worden in 2020

Mag ik mij ook melden? Ik ben in mei gestopt met de pil. Ik had na het stoppen de eerste cyclus van 29 dagen.  De afgelopen maand actief geweest, had ( als mijn lichaam hetzelfde had gedaan als de vorige maand) afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar nu nog niks.  gister wel test...
  21. G

Mag ik mij ook melden? Ik ben in mei gestopt met de pil. Ik had na het stoppen de eerste cyclus van 29 dagen.  De afgelopen maand actief geweest, had ( als mijn lichaam hetzelfde had gedaan als de vorige maand) afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar nu nog niks.  gister wel test...
Terug
Bovenaan