Zoekresultaten

1. B

Hazenslaapjes

Hoi! Mijn baby is inmiddels 5 maand, maar herken dit heel erg. Het gaat 'vanzelf' beter. Je moet ze nu heel erg helpen om slaapcyclussen te koppelen. Als je bij 40 minuten er al bij bent en ze helpt, slapen ze weer even verder ! Hoop dat je er wat aan hebt. Blijft zoeken en uiteindelijk gaan ze...
  2. B

Niet meer slapen na nachtvoeding

Wij hadden dit probleem ook! Sinds dat we erachter zijn gekomen dat hij een buikslaper is, slaapt snachts heerlijk!
  3. B

Snel zwanger na miskraam

Wat super naar.. ik herken dit bericht want dit ging ik als eerste opzoeken na mijn miskraam. Gelukkig raakte ik na een maand opnieuw zwanger. Deed tevens ook een ovulatietest. Ben niet meer ongesteld tussendoor geworden. Maakte wel heel onzeker de 1e weken, maar nu een gezonde zoon van 3.5 maand!
  4. B

Voedingsschema 8-9 weken

Heel lastig! Ik wilde ook snel ritme. Pas na week 12 a 13 (zoon is nu 14 weken) komt er pas een beetje ritme in de voedingen. Niet te veel over frustreren, komt vanzelf als de nachten wat stabieler worden. Mij hielp het wel om zelfde starttijd vd de dag en eindpunt aanhouden (7 uur en 7 uur)
  5. B

Hazenslaapjes

Heel erg herkenbaar! Werd er gek van! Ontdekt dat onze zoon een buikslaper is en het tijd geven.. nu is hij 14 weken en gaat het overdag slapen steeds beter ?. Hoort beetje bij de leeftijd dus..
  6. B

Ontevreden

Herken het heel erg. Kan alleen maar zeggen dat onze zoon 14 weken is en het beter gaat! Zelf vermaken gaat steeds beter en hij is ook een stuk vrolijker. Probeer echt van de fijne momenten te genieten en geduld te hebben. Heel moeilijk want ik kon onze zoon ook wel ouder kijken.. Moet zeggen...
  7. B

Verstopte neus 6 weken zwanger

Ik ben inmiddels bevallen en ik kan je zeggen op het moment dat onze zoon er was ik van die verstopte neus af was ! dus het komt goed! Ik gebruikte soms toch neusspray ..
  8. B

"Slaap problemen" Baby 10 weken

Hier wil meneer (7 weken) ook slecht in zn bedje slapen. De ledikant is momenteel helemaal uit den boze. Het ochtendslaapje wil nu 2 dagen lukken in de co sleeper maar dagen ervoor niet. alleen maar tijdens een wandeling. Wat mij wel helpt is soms even de zorg uit handen geven zodat ik niet de...
  9. B

Baby valt niet zelfstandig in slaap

Ik lees mee.. onze zoon 7 weken precies zo! Ik probeer nu wel het te laten. Dan maar prikkel vrij in bedje. Ik aaide en ssten te veel om hem te helpen. Maar alsnog duurde z'n slaapje dan 10 minuten..
  10. B

Baby 6 weken slaapt door

Heerlijk!! lekker laten slapen! Hier ben ik blij als hij komt om 0430! haha :) komt regelmatig voor maar 04uur ook
  11. B

Baby kreunt en perst in slaap

Heel erg herkenbaar !!!! Wij zijn naar de osteopaat gegaan, hielp ons echt. Gaat nu vaker beter dan slechter. Hiernaast ben ik met een oordopje in gaan slapen zodat ik niets hoorde alleen z'n huilen ?.
  12. B

Baby 11w opeens korte dutjes+veel huilen

Herken me heel erg in joi verhaal ! Onze baby is 7 weken en idd als ik 1 slaapje haal in bed ben ik al blij.. ik denk iedere x wat doe ik fout. Maargoed niets dus denk ik haha
  13. B

baby 3 maanden nachten

vanaf wanneer sliep je kindje in het bedje overdag? Hier 7 weken; ben hiermee vroeg gestart maar her wil nog niet echt haha
  14. B

baby 3 maanden nachten

Hier vaak rond 19 a 1930 laatste voeding en maken hem 2300 wakker. Moet wel zeggen dat minimaal 30 min duurt voordat hij in slaap valt. Vaak komt hij dan de volgende voeding rond 4 a 5 uur. Blijft toch zoeken naar een ritme!
  15. B

Dag- en nachtritme aanpassen?

Onze zoon is morgen 7 weken en ritme is hier soms ver te zoeken en soms is het er wel! Ik geef borstvoeding op verzoek. Enige waar hier echt ritme in zit is om na de avondvoeding hem in de co sleeper te leggen en te laten slapen. Hij slaapt dan vaak tm 2300 waarbij mijn man een flesje geeft en...
  16. B

Uitgerekend Januari 2022

Hallo allen! Ik ben nu 6+ weekjes onderweg. Ik heb al best een buikje en voel het constant groeien! Beetje kriebelend gevoel. Verder weinig klachten behalve dat mijn borsten gevoelig zijn. De onzekerheid maakt plaats voor genieten :) Volgende week donderdag 1e echo. Jullie ?
  17. B

Uitgerekend Januari 2022

Hoe is het nu bij jou ? ik heb precies hetzelfde ervaren vannacht. Werd er onzeker van.. Het is geen ondraaglijke pijn, maar wel vervelend!
  18. B

Uitgerekend Januari 2022

Hoi Allemaal ! Ik kletst ook graag mee :) Ik ben 27 jaar, zwanger van ons eerste kindje. In april heb ik helaas wel een Mk moeten meemaken. 3 juni de 1e echo! Ik was 2 dagen kwaaltjes vrij, veel stress gehad en nu weer gevoelige borsten en zeurende trekkende buikpijn onderin. Dat laatste herken...
  19. B

5 weken zwanger, onzekerheid na MK

ah snap ik Danielle ! Ik heb precies hetzelfde. Ik begon de eerste dagen met ; ik voel me super goed het goed. Eergisteren dacht ik er komt een MK aan ik voel niks en vandaag voel ik me kalm en zen. Iemand zei tegen me; probeer te genieten zolang het kan. Dat ga ik nu toch proberen te doen...
  20. B

Ah dus voor jou ook herkenbaar die onzekerheid! Vannacht slecht geslapen. Werd wakker van het weeiige gevoel. Ik kon daarna niet slapen omdat ik me besefte dat ik toch echt zwanger ben. Ook heb ik veel aderen over mijn tepels lopen, dus het zwangere gevoel is weer terug. Iemand reageerde op een...
  21. B

Hoi Le na ! Ik heb geen nieuws. Wel dat ik minder echt gestresst ben in mijn hoofd. Ik zat op de fiets en dacht bloed te voelen maar ik had heel veel afscheiding. 1 moment een paar steekjes in mijn linkerborst. Alsnog denk ik dat het afwachten op is, maar er is wel een sprankje hoop gekomen...
  22. B

Zwangerschapssymptomen nemen af 5 weken

Hoe is het met jou Ani ? Ik lees even mee omdat ik met dezelfde onzekerheid zit..
  23. B

Kwaaltjes nemen af

Stepha nie hoe is het bij jou ? ben benieuwd of het toch goed is gegaan!
  24. B

@natasja , wauw wat fijn dat je zo'n bericht stuurt. Ik heb de VK gebeld. Vandaag al continue in mijn hoofd gehad ik ben niet meer zwanger. Nu lees ik je bericht en denk ik wellicht maak ik mezelf knettergek (onnodig). Ik houd jullie op de hoogte in ieder geval :) !
  25. B

Ja wel wat beter. Al ga ik er ergens helemaal vanuit dat het mis is. In mijn hoofd ben ik er veel mee bezig. de VK zei dat het 2 kanten op gaan. Kwaaltjes zeggen weinig. Ze zei wel goed om wwt gereserveerde naar de 1e echo te gaan. 3 juni is deze. Man wat laat! Mijn buik is nog steeds plat en...
  26. B

Bedankt voor de reacties ! Ik heb dus vandaag opeens geen opgeblazen gevoel meer en gevoelige borsten. Onzekerheid slaat dan weer toe.. Heel vervelend. Geen krampje of bloed te bekennen hoor ! Dus houd me hier wel aan vast :)
  27. B

Hallo ladies, Wie kletst er mee die ook 4 a 5 weken zwanger is en ook onzeker ivm eerdere miskraam ? Ik voel me totaal anders dan de 1e keer, maar altijd fijn om herkenning te vinden bij een ander :) liefs
  28. B

Bevallen december 2021

Nou gisteren toch wel ruim bloedverlies vandaag ook. Ik ga van een miskraam uit.. we wachten het af..
  29. B

Bloedverlies

Hoi Ashley hoe is het afgelopen ?
  30. B

Bloedverlies

Hoi! Ik was benieuwd of het bij jou stradolia uiteindelijk een miskraam is geweest ? Hier hetzelfde gedoe.. ik denk wel echt dat dit een miskraam is. Vanochtend bruine afscheiding- daarna bloedverlies met wat stukjes. Ik heb gisteren wel sexy gehad met mijn man..
Terug
Bovenaan