Zoekresultaten

1. H

Cravings

Ik heb dus helemaal géén cravings! Meer moeite met eten (wat het ook is, alles gaat met tegenzin). Ik eet wel gewoon al m'n maaltijden, alleen zou willen dat ik weer eens 'zin' zou hebben in iets. Ben nu 9 weken zwanger, dus misschien dat die cravings pas later komen? Of hadden jullie dat al...
  2. H

Wanneer op testen?

Maar je zegt dat je nu een positieve ovulatietest had toch? Als je zwanger zou zijn kun je niet óók een eisprong hebben. Dus misschien is dit je eisprong en had je het de vorige keer niet? Of heb je toen ook ovulatietesten gedaan? Misselijk etc. krijg je normaal niet al zó vroeg in de...
  3. H

Uitgerekend september 2022

@Emz Ow wat een goed nieuws! Dat had je niet meer durven dromen na die vorige echo lijkt me. Fantastisch! Hopelijk blijft het nu gewoon zo gaan en heb je een goede zwangerschap verder! ?
  4. H

Tot de eerste echo overleven!!

Héél herkenbaar. Zelf ben ik nu precies 8 weken zwanger en aanstaande maandag dan EINDELIJK de echo! (Deze staat al 4 weken ingepland, aangezien ik meteen de dag na positieve test met de VK contact had opgenomen ?). Duurde echt een eeuwigheid inderdaad. Maar enige wat je kunt doen is wachten tot...
  5. H

Uitblijven menstruatie na booster

Na de eerste vaccinatie was ik een week te laat, na de tweede heeft ie letterlijk een menstruatie overgeslagen en duurde die cyclus 78(!) dagen. Bij de booster had ik net de dag daarvoor een positieve zwangerschapstest ?. Maar het kan wel flink alles in de war schoppen in ieder geval
  6. H

Wanneer het goeie nieuws vertellen?

Zelf ben ik nu 7+3. Wij gaan het ouders vertellen met 10 weken, en snel daarna zussen en broers. Rond 11 weken denk ik beste vrienden en na de termijnecho met 'de rest'. Voor iedereen is het anders, en ja ergens zou ik het graag willen vertellen (maakt sommige momenten ook een stuk...
  7. H

Welke zwangerschapstest is nou goed en betrouwbaar?

@Ilsex dat is inderdaad iedere keer ook weer enorm spannend. Ik zou morgen dan in jouw geval toch die test doen. ??
  8. H

Welke zwangerschapstest is nou goed en betrouwbaar?

Als je wacht tot de dag na je NOD zijn ze in principe allemaal even betrouwbaar. Sowieso is het beter om tot dan te wachten met testen aangezien de innesteling alsnog fout kan gaan en je dan dus alsnog 'ongesteld' wordt. Als je niet hebt getest is het balen natuurlijk maar als je wél hebt getest...
  9. H

@EmZ heftig om dat te horen bij de echo, juist omdat je dan de bevestiging wilt dat het allemaal goed gaat. Hoop inderdaad dat de innesteling later is geweest. Veel sterkte! ♥️
  10. H

Hoe overleven tot die eerste echo... :-) Zoveel vragen...

@ Fieke, nee ik heb alleen de dag na m'n NOD getest (wel 3x omdat ik het niet geloofde ?) en die waren alle drie knal positief. Daarna niet meer getest, heeft toch geen zin. Het is echt een kwestie van (on)geduldig afwachten ☺️
  11. H

Eten eerste trimester

Als ik deze verhalen van jullie lees ben ik héél blij dat ik hier totaal geen last van heb. Ik was altijd al (extreem) met gezond eten bezig, maar nu vind ik het nóg belangrijker. Normaal kon ik al niet een zak chips oid pakken, omdat ik me dan slecht voel, maar nu zou ik me dan helemaal...
  12. H

Echo-afspraken en werk

Ik was ook al heel bang dat ik allemaal smoesjes moest gaan verzinnen. Maar aangezien ik al meteen na de positieve test contact had gezocht met de verloskundige was ik er optijd bij. Nu hebben we onze echo én intake beide op een avond kunnen plannen! Was ik zo enorm blij mee! Nu alleen tzt de...
  13. H

Hoe overleven tot die eerste echo... :-) Zoveel vragen...

Allereerst gefeliciteerd! En het is allemaal heel herkenbaar en begrijpelijk. Zelf ben ik nu 6+3 en over iets minder dan twee weken de eerste echo. dagen kruipen voorbij ?. Wij hebben besloten het pas bij 10 weken tegen ouders te vertellen en verder weet ook nog niemand het. Ook bij mij...
  14. H

NOD januari 2022 ?

@D-Minkx balen zeg ? Veel succes voor de volgende ronde weer ♥️
  15. H

Slecht slapen 1e trimester

Hier hetzelfde, 6+1 nu en slaap ook erg slecht. Alhoewel het bij mij voornamelijk te maken heeft dat ik snachts wakker wordt van extreme rugpijn. En dit heb ik bijna iedere nacht, waardoor ik ook per nacht ca. 3 uur slaap haal. Hoop alleen niet dat dit nog 34 weken blijft, want dan kun je me...
  16. H

NOD januari 2022 ?

@LizzieJ Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! ♥️
  17. H

Overtijd en negatieve test

Kan diverse redenen hebben inderdaad. Sommige vrouwen testen pas na een week positief. En zelf had ik na mijn vaccinaties ook een verstoorde cyclus (een keer 43 dagen en een keer 78 dagen...) Dus dat kan het wellicht ook zijn. Sterkte met afwachten! Weet hoe frustrerend het kan zijn...
  18. H

September 2022 babies

Gefeliciteerd allemaal! Er was al een ander topic voor september en daar had ik destijds al in gereageerd. Maar bij deze hier dan ook nog maar ?. Volgens online berekening ben ik 24-09 uitgerekend. Eerste echo pas 14-02 dus nog flink geduld hebben... Er zijn ook al diverse appgroepjes...
  19. H

NOD januari 2022 ?

@LizzieJ ow wat spannend zeg! Anders donderdag een earlytest gebruiken, aangezien die gevoeliger zijn. Ik duim voor je! ???
  20. H

NOD januari 2022 ?

@je-nni-fer Wat vervelend weer zeg ?. Hoop voor je dat je snel meer grip krijgt op je cyclus, zodat je hier daadwerkelijk wat mee kan. Veel sterkte daarmee! ♥️
  21. H

NOD januari 2022 ?

Ja ik zie lichte streepjes! Gefeliciteerd! Als je overmorgen test zullen ze vast donkerder zijn! ?
  22. H

@hartjefeb in principe tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar aangezien mijn cyclus anders loopt is het bij mij een week later dan dat. Uiteindelijk is het dus eigenlijk 2 weken voor je eisprong. M'n echo staat voor 14 februari. (Dan is het 8+2) Dus nog flink geduld hebben.
  23. H

De beheerder van het tweede mailadres kan ook niet meer in de mailbox. Vandaar dat er niemand meer toegevoegd kon worden. Geen idee hoe dat kan. Hopelijk lukt het jullie ook om iets te regelen. Hier berichten blijven posten los van de appgroep doe ik ook overigens bij bepaalde momenten...
  24. H

@Happy Flower Heb je het naar het eerste of tweede mailadres gestuurd? Indien het tweede, daar zit ik zelf ook in, dan heb ik dit zojuist doorgegeven aan degene die het mailadres heeft aangemaakt (en dus beheerder van die groep). ? @Gebruiker10096603 Ik heb m'n booster gehad de dag nadat ik m'n...
  25. H

NOD januari 2022 ?

@LilaX wat enorm balen zeg ?. Veel succes alvast voor jullie voor de volgende ronde! ♥️
  26. H

NOD januari 2022 ?

@Basilicum ow nee, dat meen je niet! Wat een mindfuck weer zeg! Veel sterkte en veel succes alvast voor de volgende ronde ♥️
  27. H

NOD januari 2022 ?

@Nicollee Ah nee! Wat ontzettend balen weer. Hopelijk volgende ronde meer geluk! ♥️ @LilaX Een mindfuck is het allemaal zeker. De krampjes kunnen ook echt hetzelfde aanvoelen, dus wat dat betreft heb je pas zekerheid bij een positieve test (of natuurlijk de rode duivels). Hoop nogsteeds voor jou...
  28. H

@Iris K ik had serieus de dag na mijn positieve test m'n booster. Toen moest ik dus op het formulier ineens invullen dat ik zwanger was. De GGD medewerkster was dus de eerste (na m'n partner uiteraard) die het wist en me feliciteerde haha, was heel gek. Maar je kunt hem inderdaad gewoon halen...
  29. H

NOD januari 2022 ?

@LizzieJ lastig is dat hè! Dat had ik dus ook, vooral 'menstrustiekrampen' en toen dacht ik, dit wordt niets. Maar toen dus toch positief! Je lichaam kan gekke signalen geven. Succes met het inhouden om niet te testen. En duim voor je voor een positief resultaat! ???
  30. H

NOD januari 2022 ?

@LilaX voor jou ook alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk krijg je morgen of overmorgen een duidelijkere streep te zien. Ik heb voor nu alvast een ? achter je naam gezet. Mocht je dat liever nog niet willen en even willen afwachten, laat het vooral weten!  @Yolaana Fijn dat je daar nu...
Terug
Bovenaan