Zoekresultaten

1. H

Uitgerekend februari 2024

Dinsdag bloed laten trekken, HCG was 111, vandaag doorgekregen. Vandaag zou ik 4 weken zwanger zijn ( afgaande van laatste menstruatie 25/05 )
  2. H

NOD juni 2023

Ik hoop het. Dinsdag bloed laten trekken- afgaande van laatste menstruatie- zou ik 3 weken en 5 dagen zijn geweest. Hcg was 111.
  3. H

Uitgerekend februari 2024

Ik sluit mij hier graag aan ( als het goed blijft gaan- fingers crossed ). Mijn verhaal: sinds 13/10 vorig jaar spiraal laten verwijderen omdat we als nieuw samengesteld gezin graag een wondertje van ons samen willen. Ik was er redelijk obsessief met bezig! Ovutesten, 6 dagen voor NOD elke dag...
  4. H

NOD juni 2023

Vandaag een clearblue digital gedaan. + 2-3 weken. @Mar D Hier spiraal laten verwijderen 13/10. Was er ook veel te hard mee bezig, ovulatietesten, 6 dagen voor NOD als een gek beginnen testen. 1 keer in Maart zag ik een grijze streep, die de dagen erna lichter werd en helemaal verdween. 2 dagen...
  5. H

NOD juni 2023

Hey iedereen. Sinds 13/10 vorig jaar had ik mijn spiraal laten verwijderen omdat we voor een 4de wondertje willen gaan. Vanaf dan tot eind Maart obsessief met bezig geweest. Ovulatietesten, 6 dagen voor NOD beginnen testen. In maart zag ik dan een heel lichte streep 6 dagen voor NOD, maar...
  6. H

NOD maart 2023

Iemand hier ervaring met een positieve ovulatietest op 12/03, ik voelde mijn ovulatie ook echt ( ja ik voel deze ), NOD is dus 27/03. Nu had ik 22/03 wel een lichte positieve early dewelke bleef afnemen ( lichter werd tot deze verdween ). Nu heb ik nog altijd geen menstruatie?? Kan dit veel...
  7. H

NOD maart 2023

En ohja mijn temperatuur zakt ook niet. Normaal is temperatuur 36,4/36,5. Blijft staan op 37,0/37,2.
  8. H

NOD maart 2023

Even een update hier.   dus 22/03 had ik een licht positieve streep op de sensitive early, 23/03 streep nog lichter, 24/03 streep helemaal verdwenen. 27/03 was mijn NOD, nog altijd niets... hoelang kunnen ze later zijn na een misgelopen vroege zwangerschap ( dus nog voor NOD? ).
  9. H

NOD maart 2023

Ik zit nu 5 dagen voor NOD ( NOD 27/03, en vanmorgen heb ik getest met sensitest early en Kruidvat early ), allebei een heel lichte ( niet zichtbaar op foto ) 2de streep.   Zou het dan eindelijk raak zijn na ronde 6 ?. morgenvroeg test ik opnieuw. En natuurlijk kan alles nog mis gaan, zo nuchter...
  10. H

NOD maart 2023

Ik heb mijn naam eindelijk kunnen aanpassen ?.  wij zitten nu in ronde 6. Zaterdag 11/03 eerste smiley met clearblue ovulatietest, zondag 12/03 terug een smiley met clearblue ovulatietest. Zondag was de testlijn donkerder dan zaterdag. Mijn NOD is altijd 2 weken en 2 dagen na mijn eerste...
  11. H

NOD maart 2023

Gisteren 28/02 de rode monstertjes op bezoek gekregen. Dus ik sluit mij hier aan... Op naar ronde 6, NOD rond 26/27 03.    
  12. H

NOD Februari 2023

Ik heb gisteren de rode monstertjes doorgekregen ?. Ik ga dus naar ronde 6... NOD Maart 2023.
  13. H

NOD Februari 2023

Morgen normaal mijn NOD. Als ik kijk naar voorafgaande maanden had ik 2 weken en 2 dagen na positieve ovulatietest altijd mijn menstruatie. Positieve ovulatietest was zondag 12/02. In volle spanning voor morgen... al heb ik zo'n gevoel dat we naar ronde 6 gaan.
  14. H

NOD Februari 2023

Hallo,   Ik heb 13/10 mijn spiraal laten verwijderen en op 23/10 had ik de eerste positieve ovulatietest.  dus dit is ronde 5. Tussen oktober en nu schommelt het tussen 26 en 30 dagen. ik had nu zondag 12/02 een positieve ovulatietest. Menstruatie gekregen op 01/02.   mijn naam aanpassen lukt...
  15. H

NOD Februari 2023

Blijkbaar is dit maar een groep waar op bepaalde mensen maar gereageerd wordt. dan verwijder ik mijn profiel wel terug... veel succes iedereen en hopelijk snel een positieve test.
  16. H

NOD Februari 2023

Ik had een positieve ovulatie test deze zondag ( 12/02 ). Maar laatste menstruatie gestart op woensdag 01/02. Wanneer zou dan mijn NOD zijn?   Vroeger cyclus van 30/31 dagen. Sinds 13/10 spiraal laten verwijderen omdat we voor een 4de kindje gaan en sindsdien heb ik een zeer vreemde cyclus.
Terug
Bovenaan