Zoekresultaten

1. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hou Hoihoi. Bij mijn begon de IUI gelijk al met gonal f en ovitrelle opzich heb ik geen last van veel bijwerkingen. Nu 3e x gehad en nog 1 wachtweek tegaan. Hsg heb ik voor de IUI nog gehad, het is voor iedereen anders. Ik vond het in ieder geval niet prettig
  2. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ohh het is idd ook prijzig zie ik. Helaas. Bij mij was het dit keer ook dat mijn follikels minder snel groeide. Ik kreeg 3 echos ipv 2 voordat ik bloed kon geven. Fijn dat je kan doorgaan.
  3. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Morgen weer 3e keer iui hopelijk laatste natuurlijk! Ik lees online dat sommige hun buik laten masseren voor de iui, iemand daar ervaring mee?
  4. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Fijn dat je weer mag beginnen. Ik spuit nu 75 en mag a.s maandag voor eerste echo weer.
  5. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hier ook weer stipt 12 dagen na iui ongesteld. Hoop word ook minder. Ik was de hele week misselijk dus ik dacht dat het was gelukt, maar helaas ! 2e poging mislukt
  6. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ik gebruik vit D van de me werk ( werk in de apotheek) en foliumzuur in de vorm van gummies. Zit trouwens ook biotine in
  7. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ik slik ook alleen foliumzuur en vit d
  8. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ja staat in het boekje van umc split ejaculaat heet het maar dat gaat niet goed bij ons
  9. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Wat vervelend hoop dat je snel kan starten weer. Mijn 2e ronde is denk ik a.s zondag of maandag. Mijn man moet zijn zaad in 2 cups inleveren wat een enorme drama is haha is dat bij andere ook ?
  10. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Gefeliciteerd !!! Wat fijn om iets positiefs te lezen ook
  11. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Spannend de wachtweken ik duim voor jullie. Ik had bij spuiten van 50ie al wat last van puistjes maar nu met 75 zit mijn gezicht eronder haha en ook vaak hoofdpijn maargoed als het maar werkt!
  12. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hallo allemaal. Ik mag weer beginnen met spuiten voor de 2e ronde. Nu 75ie was 50ie hoeveel spuiten jullie?
  13. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hoi allemaal. Hier helaas niet gelukt. Menstruatie is nog eerder dan normaal gekomen ook. Morgen weer bellen en hoop dat ik gelijk weer doorkan. @Pizzas jaa klopt ik ga het idd nie meteen zeggen. Vooral omdat het eerder een bbz was en 2e keer een missed abortion met 2ling. Hoop word minder...
  14. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Mentaal is het idd heel zwaar. Bij mij op werk weten ze het helaas, omdat ik vaak ziekenhuis afspraken heb en dan vragen ze de heletijd goed bedoeld en en en ??? Ben je al zwanger etc. wat toch confronterend is. Hoop op positieve verhalen ook van jullie kant
  15. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

@Jolynn inderdaad positief blijven hoe lastig dat ook is!! Ik had ook alleen 1 eitje en nu afwachten pff
  16. G

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hoi allemaal. Ik heb ook gisteren eerste IUI gehad helaas ook onverklaarbaar onvruchtbaar. Hopen dat dit helpt na 3 jaar proberen. Wat jammer dat het niet gelukt is bij een paar hier
Terug
Bovenaan