Zoekresultaten

1. M

Maart 2021 ❤️

@daniX nee, maak je geen zorgen. Het kan even duren voordat de kleine laat weten dat ie er is. Bij mij ligt de placenta nu aan de voorkant, dus ik voel ook nog weinig. Bij mijn zoontje Duuk voelde ik het wel rond de 19 weken, maar toen lag de placenta er niet voor. @rooosie en @daniX, als jullie...
  2. M

Maart 2021 ❤️

@mamavanlot wat fijn dat het er goed uit zag. Dat lijkt me best lastig om het geheim te houden. Ik houd het nu 2 weken voor me en soms bijna verklapt haha. Vandaag vertellen we het aan onze familie.  @kievietje ja dan duurt wachten lang he. Die dag iets plannen, zodat de tijd snel gaat :) Wij...
  3. M

Maart 2021 ❤️

@kievietje wat geinig zeg! Ik ben dan 19w+1 @strawberry wat toevallig. Allemaal vlak achter elkaar. Ik vond bij onze 1e heel leuk om bij een Facebook groep aan te sluiten. Ik wilde eigenlijk ook deze keer dat doen, maar kreeg geen reactie van de beheerder van dit forum.  @mystery, wat ontzettend...
  4. M

Maart 2021 ❤️

@strawberry dank je wel! Ik denk dat het voelen van je kindje vanzelf komt. Bij de één duurt dat wat langer dan de ander. @mystery welke Facebook groep zit je bij? Zo'n mega grote van maart 2020? Wat ontzettend naar dat je nog zo moet spugen, bleghhh hopen dat het straks over is. (enne ik denk...
  5. M

Maart 2021 ❤️

Hee dames! Hier was ik met mijn hoofd even ergens anders (bij een jong persoon die ongeneeslijk ziek blijkt te zijn en mijn buurvrouw die zeer ziek is en helaas vandaag overleden is). Het lijkt net of dit soort berichten nu dubbel zo hard binnen komen, erg emotioneel allemaal. Naast deze heftige...
  6. M

Maart 2021 ❤️

@mystery wat ontzettend naar dat je de hele tijd misselijk bent. Hopelijk trekt het binnenkort weg. Er eventueel medicijnen tegen nemen of val je nu qua gewicht niet meer af? Kan me voorstellen dat het ook erg vermoeiend is. @linda heerlijk toch om al die spulletjes he hebben. Ik vond dat bij...
  7. M

Maart 2021 ❤️

@linda wat leuk dat je zo sportief bent en basketbal ook erg tof! Je voelt vanzelf tot hoe lang het nog lukt toch. In mijn vorige zwangerschap heb ik tot 30 weken fanatiek getafeltennist. Nog even wachten en dan weet je wat het wordt. Heb ook geen verstand van die nub theorie, lekker op je af...
  8. M

Maart 2021 ❤️

@kievietje ik ben momenteel niet bang voor herhaling. Ik denk dat er later in de zwangerschap vast momenten zijn dat ik wat onrustiger wordt, maar dat is ook logisch. Wat fijn dat je toch nog even verlof hebt gehad. Bekkeninstabiliteit is ook erg naar. Heb je na de bevalling er ook nog last van...
  9. M

Maart 2021 ❤️

@kievietje Dat had je ook niet bedacht he, dat de kleine dan ineens zo snel en vroeg kwam. Had je al wel verlof of moest die nog beginnen? Wat vervelend dat je je laatst niet lekker voelde.                                                      Ik werd niet ingeleid, maar kreeg een spoed...
  10. M

Maart 2021 ❤️

@linda het Hellp syndroom staat voor Hemolyse, Elevated Liver enzymes En Low Platelets. Dit betekent dat er sprake is van een verhoogde afbraak van riderode bloedcellen en een gestoorde leverfunctie. Daarnaast is er een tekort aan bloedplaatjes, waardoor de bloedstolling ontregeld raakt. Bij mij...
  11. M

Maart 2021 ❤️

Volgens mij moet je dan mailen naar : Zwangermaart21@hotmail.com en dan jouw Facebook naam erin zetten. Diegene die het beheert, voegt jou dan toe. Nog niks gehoord, dus even afwachten of ik het juist heb :) @kievietje nee gelukkig niet. Ik had net verlof en toen kwam ons mannetje met 36+5. Hij...
  12. M

Maart 2021 ❤️

Oeps berichtje twee keer geplaatst. Ik wist niet hoe het weg moest, dus heb dit berichtje even bewerkt.  Oja waar ik benieuwd naar ben: zitten de meesten al in die besloten Facebook groep? 
  13. M

Maart 2021 ❤️

Wat vervelend als je veel klachten hebt, vooral misselijkheid kan heel naar zijn. Hoop voor jullie dat het gauw weg is. Afgelopen maandag hebben wij de termijnecho gehad en zag dr allemaal goed uit! Gisteren hebben we met iedereen dit mooie nieuws gedeeld. Wij hadden ons zoontje een shirt met...
  14. M

Maart 2021 ❤️

@mamavanlot, die suikertest ken ik zelf niet, maar hoorde al wel dat het niet echt top is om te doen. Nouja.. 2x en dan ben je er vanaf. Groei echo's zijn erg belangrijk. Deze zwangerschap krijg ik dat ook en gaan ze mij vanaf het begin volgen in het ziekenhuis,want: Bij mijn eerste hebben ze...
  15. M

Maart 2021 ❤️

@lucinda, @kievitje, @julieD, @mamavanlot: Wat mooi dat jullie goede echo's hebben gehad! Geeft dan weer een goed gevoel he :) @mamavanlot, wat heftig zeg! Wel heel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt. Moet je nu ook naar het ziekenhuis voor controles/echo's? Enne ja tis echt heet he...
  16. M

Maart 2021 ❤️

Bedankt allemaal! :) @strawberry wat fijn dat jullie een goede echo hadden! Zoiets blijft bijzonder. @littlebeeb ik zou het de vrienden vertellen, want stel (daar ga je niet vanuit natuurlijk) er zou iets zijn, dan is het ook fijn als jouw vrienden het ook weten. Als je goed met de buren kunt...
  17. M

Maart 2021 ❤️

Hoi dames,  Ik lees al een poosje mee en durf dan nu ook echt te zeggen dat ik mij kan aansluiten bij jullie!  De reden dat ik eerst en nog steeds wel voorzichtig ben? Mijn eerste zwangerschap begon heel onzeker vanwege één vanishing twin. Ik wilde dus de eerste 2 echo's afwachten (1 in praktijk...
  18. M

Uitgerekend oktober 2018

Ik wil mij wel voorstellen, maar ik zie momenteel niet dat ik ben toegevoegd op Facebook. Zo er iets mis zijn gegaan of doe ik iets niet goed? Alvast bedankt voor het checken!
  19. M

Uitgerekend oktober 2018

Hoi! Ik ben 30 oktober uitgerekend en het lijkt mij ook leuk om in de Facebookgroep te komen. Chantalknol@hotmail.com Alvast bedankt!
  20. M

Uitgerekend oktober 2018

Hoi! Ik ben 30 oktober uitgerekend en het lijkt mij ook leuk om in de Facebookgroep te komen. Chantalknol@hotmail.com Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan