Zoekresultaten

1. C

Uitgerekend juni 2019

Gembercapsules doen het wel redelijk. Kan er iig iets mee eten. Heb bij etos gekocht. Sterkte. Hier volgende week maandag echo met 8'1 . Enorm spannend. Besef is er nog altijd niet.
  2. C

Uitgerekend juni 2019

Sterkte aan iedereen met slecht nieuws.. waar iedereen bang voor is is jullie overkomen en wat vind ik dat erg, ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven...   Ik heb het wel al verteld op het werk, maar ik werk in de kraamzorg en daar kan uiteraard niets onopvallend en ik voel me dermate...
  3. C

Uitgerekend juni 2019

Schandalige uitspraak van die huisarts. Natuurlijk kunnen we allemaal beter niet ziek worden, maar zoiets overkomt je, als dat waar was denk ik dat we een behoorlijk aantal mensen minder op de wereld hadden.   Gefeliciteerd allemaal en veel plezier met vertellen! Hier nog 11 dagen wachten op een...
  4. C

Uitgerekend juni 2019

Beestjesfan, ik hoop dat alles goed zit! Gelukkig kan je eerder terecht. Zijn er nog limburgers onder ons? ;)   Ik ging vanmorgen puffend door de albert heijn, zo misselijk was ik plotseling haha.  Maar vandaag 6 weken. Hopelijk blijft ons rijstkorreltje zitten. Nog 2 weken wachten op een hartje.. 
  5. C

Uitgerekend juni 2019

Stelletje nerveuze hier haha. Ik vind het wel fijn om te lezen dat niet alleen ik mezelf de kop gek maak. Wat betreft dat licht streepje, mijn verloskundige zei, je bent nooit maar een beetje zwanger.  Hier is de koorts weg. Liefst melde ik me ook ziek om rustig aan te kunnen doen vanwege de...
  6. C

Uitgerekend juni 2019

Basilicum, wat fijn om te horen!! Waar plaats is voor verdriet is ook plaats voor vreugde. Steun is hedendaags schaars.   Nipt ben ik denk ik wel voor, maar ik laat me nog even voorlichten door de vk.   Die heb ik overigens net gebeld. Heb 38.5. Kon niet direct kwaad zei ze. Hopen we dan maar..
  7. C

Uitgerekend juni 2019

Hahaha, ik snap je helemaal, ik heb gister buikbalsem gekocht een dorp verderop. Wel leuk dat je dat gaat doen! Dat is al bijna!  Ik mag 12 november. Met precies acht weken. Ik heb zelf een apart soort moeite met inwendige onderzoeken dus heel stiekem hoop ik dat het van buiten kan, maar als het...
  8. C

Uitgerekend juni 2019

Hai chanel!!  Gefeliciteerd!   Bloempje : godzijdank herken je het, soms denk ik echt dat ik een aansteller ben, maar dan valt het me weer in dat ik een controlfreak ben die gek word als ze iets niet in eigen hand heeft, oja, vergeten haha. Leuk dat we zo gelijk lopen, volgens mij is mommy b ook...
  9. C

Uitgerekend juni 2019

Ik word er bijna onrustig van als ik geen kwalen heb. Vandaag 5 weken en 2 dagen, maar ik kan het nog heel moeilijk beseffen. Terwijl als kraamverzorgende weet ik prima waar ze vandaan komen, maar ik vind het echt nog te spannend. Zo'n forum is enerzijds fijn en aan de andere kant staat het bol...
  10. C

Uitgerekend juni 2019

Feyre :( .. er is nog een beetje mogelijkheid. Ik hoop heel erg voor je mee. Sterkte vandaag
  11. C

Uitgerekend juni 2019

Feyre ik snap je hahaha. Ik ken de verloskundige door mijn baan goed dus heb daar al vrij vroeg naar gebeld. Vooral omdat ik het ook hardop moest zeggen tegen iemand.  Wij zullen als we een hartje horen ook wel dr niptest gaan plannen. Eens even die uitleg aanhoren.   
  12. C

Uitgerekend juni 2019

12 november is onze eerste echo, ik en mijn neurotische kant doen 1 test per week nu, en vanmorgen knalde de streep echt direct.  Ik zie jullie allemaal nu voor me met gapende gezichten en en pijnlijke borst grimassen haha.  Ben echt blij voor iedereen hier en hoop dat alles goed zal gaan!   Hoe...
  13. C

Uitgerekend juni 2019

Hallo, ik heb mijn gebruikersnaam aangepast, dat met die cijfers is maar vervelend haha. Ik ben zelf ook kraamverzorgende, zie al 11 jaar vanalles de revue passeren.  Moe is hier ook het geval, gaapte van de week een kraamvrouw recht in haar gezicht haha. Verder wat misselijk, maar vooral steken...
  14. C

Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal.   Ten eerste allemaal gefeliciteerd!!  Ik ben zelf vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik ben er al van onder de indruk terwijl ik het type. Na 11 jaar anti conceptie, gebroken hart en erna wachten op mijn echte liefde, groeit er nu een kindje. Ik denk niet dat mensen dit willen...
Terug
Bovenaan