Zoekresultaten

1. K

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hier helaas ook door naar volgende ronde! 
  2. K

Hopefully: Ik zag je berichtje net op mijn telefoon maar via mijn telefoon kan ik niet reageren op dit topic. Ik heb een stomme samsung die het niet altijd goed doet. Ik ben toch even achter de computer gaan zitten om te reageren want ik snap dat je bent geschrokken! Niet stressen hoor! Wij...
  3. K

Daiss: Gefeliciteerd! Eerste zwangerschap in dit topic :-) jeeeeeej. Dit is geeft ons weer wat hoop! Ik heb gelijk gisteren een kruikje gezet haha! moest er ook wel om lachen Tulpje: Fijn een positieve test! aan de slag haha! Aan de klus! ow sorry ik vind dat echt zo een stom woord. Gewoon veel...
  4. K

NOD Maart 2019

@Loethe: Je kan ook meekletsen bij het topic " Voor wie na een half jaar nog niet zwanger is". Inderdaad genoeg meiden waar het langer duurt maar ook een hoop dus eerder dan 6 maanden. Blijft natuur :-) 
  5. K

NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8 NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7  NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10 NOD ? 16 maart/ 14 April...
  6. K

Daiss: en Zwanger? wauuw na 16 rondes.Heb je deze keer iets anders gedaan? Tulpje: En lopen je ovu testen al iets op? Kim: Goed dat je een afspraak hebt in het ziekenhuis. Laat je ons weten hoe het ging? Vogeltjee: Nee nog nooit gehad. Maar alles kan he! alle lichamen zijn zo anders. Brabanse...
  7. K

Elsiejoy: Ja snap ik. Gelukkig zitten veel meiden hier in hetzelfe schuitje. Ik heb wel zin even te kletsen hier! Doen jullie andere dingen nu jullie zwanger willen worden? Ik slik foliumzuur en na mijn ei slik ik tarwekiemolie en dat heeft wel geholpen om mijn LF langer te maken. Deze ronde heb...
  8. K

Taaraa: Ik denk dat ik cd18 toch mij ei heb gehad. Nu op dag CD20 en temp is laatste 2 dagen omhoog gegaan en dan nu maar weer afwachten to mijn NOD. Door late eisprong is mijn NOD denk ik ook wel later.    SZI: Gewoon naar de huisarts gaan joh! Heb ik al naar 4/5 maanden gedaan haha. Waarom...
  9. K

Ik heb het lijstje even aangepast en op datum gezet om het iets overzichterlijker te maken: NOD 8 maart: Krekeltje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8  NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e...
  10. K

Wat een fijn topic dit! Ik zit nu in ronde 8 en wacht op mijn ei. Ik zou hem eigenlijk al gehad hebben maar nog geen temp verhoging of positieve ovu test. Ik temp al een aantal maanden en gebruik ook ovu testen. Ik kan nu wel precies zien wanneer mijn ei is. Wel prettig geeft een soort...
  11. K

NOD Maart 2019

Hi mttt,: ik zou morgen ochtend een testje doen... 
  12. K

Groep voor meiden die al iets langer bezig zijn

Hoi meiden, Ik zat een aantal dagen geleden ook te denken om dit topic aan te maken. Ik zit nu zelf in ronde 8 en jullie? Ik schreef eerst mee in NOD jan, NOD feb topic enz. Ik merk dat daar ook veel meiden zitten die net zijn begonnen en vaak ook snel zwanger worden. Ik vind dat toch best...
  13. K

Conceive plus

Klinkt interesant. Ik ga het ook eens aanschaffen. Wie weet! Ik heb vroeger heel veel blaasontstekingen gehad om mijn PH waardes erg afwijken van de PH waarde van zijn sperma. Misschien dat he het wel helpt inderdaad. Ik ga inmiddels naar ronde 8. 
  14. K

NOD Maart 2019

hahaha oeps niet 13e kindje maar eerste: NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3NOD 6 mrt: Niet veel soeps- 39 jaar- 2e kindje- ronde 4NOD 7 mrt: Kabouter – 32...
  15. K

NOD Maart 2019

Ik doe helaas ook weer mee deze ronde.  NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4 NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3 NOD 6 mrt: Niet veel soeps- 39 jaar- 2e kindje- ronde 4 NOD 7 mrt: Kabouter –...
  16. K

Nod februari

Gefeliciteerd alle zwangeren! Super fijn!   Hier helaas afgelopen vrijdag wederom ongesteld geworden. Op naar onde 8...Pffff 
  17. K

Nod februari

Mienma: Snap je heel goed. Het kan toch ook niet anders dan dat je er veel mee bezig bent? Vooral nu je in ronde 9 zit. Althans bij bij is het elke ronde erger en steeds onzekerder. Neem jezelf niet teveel kwalijk he. Het is ook een positieve eigenschap als je ergens voor gaat dan ga je er vol...
  18. K

Nod februari

Nog een vraagje! Iets waar ik beetje onzeker over ben... Hoe doen jullie het met sporten? Ik sport namelijk zelf 3/4 keer per week. Krachttaining maar ook conditie. Vanaf een aantal dagen na mijn ei tot NOD zei mijn man dat ik geen heftige sporten moet doen. Mijn lichaam komt dan...
  19. K

Nod februari

Kriebelbeestje: je NOD is morgen toch? Ga je pas vrijdag testen? Wauw echt knap! Ik zou inderdaad voor die feestjes testen dan weet je of je een borreltje kan drinken;-)   Naliefa: ik blijf inderdaad ook minimaal 10/15 min liggen. Ik probeer het ook in de avond te doen i.p.v. ochtend. Dan blijf...
  20. K

Nod februari

@Annep: Knap hoor.ik ga het proberen! maar ik denk niet dat ik het kan.   Kabouter: Ik heb nooit meer gehad van 12 dpo ga proberne pas te testen bij 12 dpo. 
  21. K

Nod februari

In het weekend krijg ik altijd kriebels om te gaan testen. Normaal heb ik veel afleiding met full time werken maar nu in het weekend begint het te kiebelen. Ik heb deze ronde echt alles aan gedaan voor mijn gevoel.... seks gehad 1 dag voor eisprong, op de dag zelf en de dag daarna. 3 keer kans...
  22. K

Nod februari

Taartjuhh  & Lcmbertens: Jullie NOD is al bijna. Wanneer gaan jullie testen? 
  23. K

Nod februari

Ixxomi: Sta je al in het lijstje? Ja fijn toch die ovulatietesten snap dat dat meer rust geeft. Dat heb ik ook.   Bij hoeveel DPO gaan jullie testen? Die eerste NOD dames komen er al aan binnenkort. Spannend !
  24. K

Nod februari

Hier dan even opnieuw: 1 februari (1) Taartjuhh – 25 jaar – 1e kindje – ronde 5   2 februari (0) 3 februari (0) 4 februari (0) 5 februari (1) Ongeduldige – 28 jaar – 1e kindje – ronde 1   6 februari (1) Framboos — 26 jaar — 1e kindje — ronde 4   7 februari (1) Krekeltje - 29 jaar - 1e kindje -...
  25. K

Nod februari

Niet veel soeps: mijn cyclus is 28 dagen gemiddeld. Ik heb een cyclus tussen de 25-30 dagen gehad. Mijn LF was vaak maar 9 dagen en sinds ik de laatste 2 rondes tarwekiemolie slik is deze wel naar 12 dagen gegaan. Ik heb inderdaad betaalf voor Fertility friend. Rond de kerst was hij met 50%...
  26. K

Nod februari

1 februari (1) Taartjuhh – 25 jaar – 1e kindje – ronde 5   2 februari (0) 3 februari (0) 4 februari (0) 5 februari (1) Ongeduldige – 28 jaar – 1e kindje – ronde 1   6 februari (1) Framboos — 26 jaar — 1e kindje — ronde 4   7 februari (0) Krekeltje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 8 februari...
  27. K

Nod februari

Zoooo mooie zin: gaat is gesprongen / gaat springen. Haha! Naja je snapt me wel toch haha!  Blijft inderdaad lastig wanneer te klussen. Vorige ronde had ik het gevoel steeds wat te laat te zijn en steeds om de dag of om de 2 dagen. Deze ronde dacht ik....ik ga het elke dag doen VOOR mijn ei dus...
  28. K

Nod februari

Niet veel soeps: Ik blijf temp ook lastig vinden hoor. Het is ook niet 100% betrouwbaar soms meet ik en als ik dan 2 min later weer meet is mijn temp alweer gestegen. Ik denk in combinatie met die ovu testen wel het meeste wat je kan doen Ik denk dat toch dat je ei gaat is gesprongen/gaat...
  29. K

Nod februari

JEFFIE: Die van action zijn als ze negatief zijn vaak bij wit/heel licht roze. Als hij donker is dan is hij postief. Smiley lijkt mij inderdaad wel handig alleen die testen zijn echt zo duur! Ik had een postieve ovu test op 25 en 26 januari. Die op 26 jan net wel een tikje donkerder. Ik heb...
  30. K

Nod februari

Niet veel soeps: Ik had net ook op je berichtje gereageerd in NOD Jan topic:Ik zou ik van 26 en 27 januari beide als positief beschouwen. Ik gebruik ook die van de action en bij mij zagen ze er ook zo uit 25 en 26 januari. Die van 26 was bij mij wel iets donkerder dan 25 net als die van jou...
Terug
Bovenaan