Zoekresultaten

1. M

Twijfel tussen meisjesnaam

Nora! Moeilijk he.. wij twijfelen tussen vera of lotte. En het moet ook weer passen bij grote zus.. (sanne)
  2. M

Juli 2021 geslacht baby bekend!

19 juli en een meisje!
  3. M

Opa-en-oma-oppas-pakket - Tips gezocht!

Zetpillen voor als je kindje echt ziek wordt!
  4. M

Hele dag misselijk en zwak, hoe krijg ik genoeg voedingsstoffen binnen?

Hier ook erg misselijk. Ik gebruik emesafene maar dan de tabletten. Kan eindelijk weer iets binnen houden!
  5. M

Juli 2021

@Moix ook een kindje van augustus 2019 toevallig?
  6. M

Eind juni, begin juli 2021❤️?

Vandaag een positieve test! Zou ook graag willen worden aangesloten bij de fb pagina als deze privé is!
  7. M

Juli 2021

Is er ook al een facebookpagina voor uitgerekend in juli 2021? Had hem bij mijn dochter toen ook. Erg leuk!
  8. M

Juli 2021

Hi, ik kom me ook aanmelden. Hier ook een positieve testen. Morgen is mijn nod. Wij hebben al een dochter van 14.5 maanden!
  9. M

Whatsappgroep geboren augustus

Er is ook al een Facebook groep! Uitgerekend augustus mama plaats dacht ik
  10. M

❣ Baby's geboren in Augustus ❣

Hoi!  Ik praat ook graag weer mee! Op 17-8 is onze dochter Sanne geboren.  Ze krijgt kunst voeding en heeft waarschijnlijk koemelkallergie. (Veel harde ontlasting, en uitslag op gezicht) wijkverpleegkundige heeft ons doorgestuurd naar de huisarts en de huisarts weer naar een kinder arts. Hebben...
  11. M

❣ Baby's geboren in Augustus ❣

Hoi!  Ik praat ook graag weer mee! Op 17-8 is onze dochter Sanne geboren.  Ze krijgt kunst voeding en heeft waarschijnlijk koemelkallergie. (Veel harde ontlasting, en uitslag op gezicht) wijkverpleegkundige heeft ons doorgestuurd naar de huisarts en de huisarts weer naar een kinder arts. Hebben...
  12. M

hoelang na het strippen bevallen?

Vrijdag om 1200 gestript zaterdag om 10.17 onze dochter geboren! Met 41+1 week
  13. M

Uitgerekend augustus

Morgen 41 weken en nog steeds geen teken dat onze meid komt.. ben er zo klaar mee nu. Alles doet pijn en kan niks meer!
  14. M

Uitgerekend augustus

Vanmiddag gestript met 40 weken en 4 dagen. Daarna krampen en bloedverlies gehad maar nu niks meer helaas..    Allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes wat fijn dat alles na omstandigheden goed gaat! Wij blijven duimen dat de kleine zelf komt.. zaterdag ben ik 41+1 en gaan ze weer strippen...
  15. M

Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd allemaal!!!
  16. M

Gek van het wachten

Ik herken het.. ben vrijdag uitgerekend en ook klaar met thuis zitten.. zit al vanaf week 24 aan huis...  Enige wat ik die is koffie drinken met vrienden en familie en series kijken.. kijk na elke keer controle uit haha!
  17. M

Uitgerekend augustus

Vrijdag 40 weken zwanger en nu ineens ontzettend zere keel.. hellpppp  Kan dit kwaad wanneer de kleine geboren wordt en ik een zere keel heb??
  18. M

Minder werken en ziektewet

Ja zeker.. in de zwangerschap krijgt je baas 100% dus jij ook! Zou eerst zelf ook voor 50% de ziektewet in gaan, maar vanwege complicaties moest ik 100% 
  19. M

Minder werken en ziektewet

Ja zeker.. in de zwangerschap krijgt je baas 100% dus jij ook! Zou eerst zelf ook voor 50% de ziektewet in gaan, maar vanwege complicaties moest ik 100% 
  20. M

Uitgerekend augustus

Hoi citrus,   Volgens mij sta ik er niet tussen 9 aug we verwachten een meisje 
  21. M

Uitgerekend augustus

Lavendeltje het is net of ik mijn verhaal lees! Vandaag zo'n baaldag. Wil zo graag bevallen. Elk teken of iets wat er gebeurt hoop ik erop dat het begonnen is.. ben ook 9 aug uitgerekend. En ook dunne ontlasting laatste dagen 3 keer per dag...  Verder rommelt het hier niet helaas. Wel veel...
  22. M

Uitgerekend augustus

Miesie, Nee nog niks geen tekens..  blijf wel een waterig iets verliezen in druppels maar ik denk dat het afscheiding is aangezien het de nacht niet zo was helaas.. Vanmorgen even aankijken en anders de verloskundige even bellen.. 
  23. M

Uitgerekend augustus

Verlies sinds 10 uur wat druppels.. natte plekken in mijn onderbroek.. zou dit vruchtwater kunnen zijn of zal het gewoon afscheiding zijn? Het is niet constant, maar toch wel een paar natte plekken in mn onderbroek...
  24. M

Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd mikkix!!! 
  25. M

vsm caulophyllum thalictroides d6

Ik slik het nu 2 weken.. geen idee of het werkt maar kwaad kan het niet! Op aanraden van de verloskundige 
  26. M

vsm caulophyllum thalictroides d6

Ik slik het nu 2 weken.. geen idee of het werkt maar kwaad kan het niet! Op aanraden van de verloskundige 
  27. M

Uitgerekend augustus

Net op controle geweest en ze gaat volgende week kijken of ze me kan strippen! Ben dan 39.6  Spannend allemaal nu! 
  28. M

Uitgerekend augustus

bloompje wat spannend!! En wat bijzonder dat je morgen uitgerekend bent! Succes met de bevalling! Ik ben morgen 39 weken en heb nog nergens last van. Ook niet voor voorweeen.. ben bang dat ze tot week 42 blijft zitten...  Zijn er meer die nergens last van hebben qua voor tekenen?
  29. M

Uitgerekend augustus

Spannend!! Eindelijk augustus ?
  30. M

Uitgerekend augustus

Hoi gummybeer,  De verloskundige gaf bij mij aan dat het het draaien van het hoofdje in de bekken is en dat dat de menstruatie achtige krampen veroorzaakt.    Hier dacht ik ook gisteren dat het zou doorzetten. Veel pijn onder in mijn buik en rug een paar uur lang. Maar helaas. Vanmorgen wakker...
Terug
Bovenaan