Zoekresultaten

1. G

De pil en seks na de bevalling

Niet persee haast, meer omdat het kan. Moet er ook niet aan denken om nu weer zo snel zwanger te raken. Mijn gevoel zei hoe eerder weer aan de pil hoe beter weer beschermd. En ondanks dat ik mij netjes aan de voorschriften heb gehouden heb ik er ergens toch een beetje schrik van... 
  2. G

Welke naam bij...

Ties!
  3. G

De pil en seks na de bevalling

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben 7 weken geleden bevallen. Vorige week zaterdag (dus 6 weken na de bevalling) ben ik weer gestart met de anticonceptiepil. Ik heb nog geen menstruatie gehad en zal deze ook niet krijgen omdat ik random met de pil begonnen ben en dus niet op de 1e...
  4. G

Uitgerekend begin november

Whatsapp groep lijkt me heel leuk! Ben ook zeer benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen en hoe oud jullie zijn en of jullie symptomen hebben enzo! Ik meld mij zeker aan! 
  5. G

Zeker een positieve test San-dra! Van harte gefeliciteerd! Mijn inziens kan je lekker bellen en een afspraak maken! 
  6. G

Zwanger.. en toch geschrokken.

Als eerst gefeliciteerd zeg!! Niemand heeft voor het zeggen wanneer je zwanger gaat raken. Alleen de kindjes die bedenken dat het nu tijd is om bij jou in je buik te mogen gaan groeien! Het kindje dat jou/jullie heeft gekozen zal er klaar voor zijn! Houd die gedachte lekker vast en ga lekker...
  7. G

Hallo!! Ik ben uitgerekend op 27 oktober dus komt ook in de buurt! Mijn intake en echo staan gepland op 18 maart dus nog even spannend aangezien ik 0.0 symptomen of klachten heb! 
  8. G

Innesteling ervaringen

Hoi! Ik weet bijna zeker dat ik mijn innesteling gevoeld heb. Had al twee dagen last van zeurende maar niet pijnlijke steekjes. De dag van, denk ik, de innesteling had ik zoveel buik en rugpijn! Ik kon geen houding aannemen van de pijn. Net de pijn van menstruatie maar dan net iets anders hihi...
  9. G

Ervaringen delen traject zwanger worden

Welkom Lizzieh! Lees en klets vooral lekker mee!   Irene Geen probleem wanneer je minder actief bent. Ik merk dat ik soms ook even vergeet te kijken. Het zou makkelijker zijn wanneer je een melding krijgt dat er weer een bericht is geplaatst op de topic waar je aan deel neemt. Wanneer is je...
  10. G

Hoe snel zwanger na stoppen met de pil ?

Ik ben in week 51 2018 gestopt met de pil en had verwacht dat mijn lichaam moest ontpillen. Van de week een positieve zwangerschapstest in handen dus in ronde 2 zijn wij zwanger geraakt! Nu ruim 4 weken zwanger dus nog heel pril ?
  11. G

Vandaag de clearblue test gedaan en ook die geeft aan zwanger 1-2 weken!!! Dolgelukkig ben ik op dit moment! Heb wel allemaal wat steekjes vandaag in mijn onderbuik.. voel nu echt van alles..   Vogeltje ik heb ook echt helemaal geen symptomen! Ben gaan testen omdat ik intuïtief voelde dat ik...
  12. G

Ben ik zwanger?

Ook de clearblue gaf net aan zwanger dus ik geloof het nu helemaal!!! ???
  13. G

Ben ik zwanger?

Ik moest helaas al vroeg beginnen met werken dus nog geen tijd voor gehad! Ik ga de clearblue straks uit mijn werk gelijk halen! Zou het liefst vanmiddag al willen testen het woordje zwanger willen zien, ik kan denk ik niet wachten tot morgenvroeg! Ik ben er zenuwachtig van halleee ??
  14. G

Ben ik zwanger?

Dank voor jullie lieve reacties! ?
  15. G

Ben ik zwanger?

Ik kan het gewoon niet geloven!!! Ik wil zo ontzettend blij zijn maar ik ben zo bang dat ik mijzelf teleurstel!! Komende dagen ga ik door met testen maar stiekem heeft mijn hart vanavond al heel wat sprongetjes gemaakt ?   Als ik nu op de test kijk is de streep echt bijna weg, nog een opgedroogd...
  16. G

Lieve dames! Nadat ik vandaag ontzettende buikpijn en rugpijn had toch een zwangerschapstest ertegen aan gegooid vanavond. Wat denken jullie??
  17. G

Ben ik zwanger?

Oeps er ging iets fout, opnieuw de link!!    https://thumbs-eu-west-1.myalbum.io/photo/1k0/78150071-ac61-48ca-8a56-bcb99b2c188b.jpg 
  18. G

Ben ik zwanger?

<p>Omdat ik twijfel en mezelf gek maak, wat denken jullie?? Ben ik zwanger?</p><p>https://myalbum.com/album/fsoUZlgl1zUs </p><p> </p>
  19. G

Ja, je weet maar nooit! Het hoeft maar 1 keer raak te zijn natuurlijk. Gaan jullie voor je eerste kindje? En ben je lang aan de pil geweest? Ik had ook alle horrorverhalen al gehoord over ontpillen maar stond er ook versteld van dat ik gewoon netjes een menstruatie kreeg na 25 dagen. Ik zit nu...
  20. G

Wel zo handig haha! Wanneer is jouw NOD? En lief van je, dankje! 
  21. G

Ik had vandaag rugpijn en heel even wat buikkrampjes. Ik meen in mijn vorige ronde mijn eisprong te hebben gevoeld dus ik hoop dat ie snel komt! Eigenlijk was ik er van uit gegaan dat ik mijn ei had gemist deze periode maar hij komt gewoon wat later! Toch blij dat ie nog komt en ik door ben...
  22. G

https://myalbum.com/album/fsoUZlgl1zUs  Kunnen jullie de foto zien? 
  23. G

Yes!! Net mijn ovulatietest gedaan en bijna of vrijwel net zo donker als de controlestreep!! Eindelijk na 12 dagen testen! Ik zou een foto willen sturen om bij jullie te checken maar weet niet hoe ik deze moet uploaden!  Dat betekent dat mijn NOD deze maand verspringt denk ik.. het is...
  24. G

Welkom bij deze topic FloortjeB, Mandarijntjex en Molly! Leuk dat jullie zijn aangesloten. Klets vooral lekker mee om alle ervaringen uit te wisselen!  Skipbo Ik heb niets anders gedaan dan anders eigenlijk. Gewoon heel vreemd en dat wachten duurt dan lang! Vandaag heb ik ontzettende rugpijn en...
  25. G

Naliefa nee zo stom!! Ik ben de 26e (Dag na mijn menstruatie) gelijk begonnen met testen om hem niet te missen. Nu is het 5 februari en heb ik hem nog steeds niet gezien. Op mijn testen steeds lichte strepen of helemaal niets maar niet de 'knalstreep' waar jullie het allemaal over hebben haha...
  26. G

Jeffie en skipbo leuk dat we gelijk lopen! Mijn NOD is ook 14 februari. Echter op mijn dagelijkse testen nog geen knalstreep gezien. Vorige cyclus had ik dat ook niet en ben ik toch ongesteld geworden. We gaan maar weer afwachten komende dagen. Als we nou alle drie voor de liefdesbaby gaan vind...
  27. G

Bedankt voor jullie reacties Naliefa en Irene! We houden het nog maar erg gezellig, tot we weten hoe en wat. Ook vandaag geen streep op mijn test. Geduld is een schone zaak zie je wel!  Irene, voor jou ook nog even geduld dan! Ik hoop voor je dat het een innesteling was inderdaad! Ik was vandaag...
  28. G

Bedankt voor je reactie Naliefa! Ik probeer een foto te uploaden van mijn week aan ovulatietesten. Ik zou 30/1 mijn eisprong moeten hebben gehad maar naar mijn idee nog niets gehad inderdaad. Vanmiddag weer een test gedaan en de streep is nu helemaal weg! Misschien moet ik er maar niet zo veel...
  29. G

Bedankt voor je reactie Jeffie. Ik gebruik de testen van de action (waar ik eigenlijk niet zo veel vertrouwen in heb). Ik test express al in de middag en niet met ochtendurine. Het is niet dat ik de 2 uur ervoor helemaal niks meer drink. Nu ben ik al niet zo'n grote drinker maar als ik in die 2...
  30. G

Ik wil jullie om advies vragen! Ik heb al 6 dagen op rij negatieve ovulatietesten terwijl ik volgens mijn cyclus gisteren mijn ovulatie zou moeten hebben. Echter niks gemerkt op de testen. Vanmorgen hebben we geklust. Nu merkte ik daarnet dat mijn baarmoedermond erg ver open staat en heb ik...
Terug
Bovenaan