Zoekresultaten

1. D

Verschrikkelijk onzeker na miskraam.

Wauw naan als ik jou verhaal lees is het net of ik het zelf geschreven heb... alleen komt er bij mij nog een staartje ik had mijn miskraam vorig jaar feb/maart ik dacht na een tijdje ook zwanger worden lukt niet meer... tot ik april dit jaar in eens dacht huh volgens mij moest ik ergens...
  2. D

Uitgerekend april 2020

Suuske, ja afwachten is ook een optie die gegeven kan worden... mocht het dan nog niet zelf opgang gekomen zijn zal je de keuze pillen of curretage krijgen...  happyflower! Was een rot situatie he!! Pffff sterkte?
  3. D

Uitgerekend april 2020

Aaaah neeeee Suuske? wat een kl*te nieuws???? heel veel sterkte voor jou en je man? wij hebben morgen een afspraak voor consult gynaecoloog... over hoe nu verder... al is me dit traject helaas al helemaal bekend? 
  4. D

Uitgerekend april 2020

Aprilbaby: ik kon niet zo goed reageren ik was echt helemaal van de kaart... ze gaan me donderdag even bellen over wat we willen naar de gynaecoloog of nog even afwachten... ik had volgens berekening 9w1d moeten zijn maar de eerste echo was de baby al kleiner dan verwacht 6w4d i.p.v. 7w3d baby...
  5. D

Uitgerekend april 2020

Dank je wel? anky, nee helemaal geen voortekenen... vanmorgen zelfs nog misselijk opgestaan... en borsten die lijken te ontploffen... we zagen dit nieuws echt niet aankomen echt een hele harde klap?
  6. D

Uitgerekend april 2020

Hallo lieve allemaal, wij zijn vandaag vrolijk naar de VK gegaan voor een extra echo. helaas kwamen we er veeel minder vrolijk vandaan... de echo liet zien dat de baby na de echo van vorige week gestopt is met groeien en ook het hartje niet meer klopt...  Ik wens jullie allemaal een hele fijne...
  7. D

Uitgerekend april 2020

Joyjoy ik herken jou gevoel bij ieder krampje... ik heb precies hetzelfde ik mag wegens mijn eerdere miskramen vaker langskomen om mijn ongerustheid onder controle te houden (eerder onder controle te krijgen?) maar blijft op eens of andere manier heeeeeel erg spannend  
  8. D

Uitgerekend april 2020

Dat groeien van de buik is hier ook al niet meer te verbergen? wilde gister een jurkje aan en toen zei vriendlief nou schatje doe dat maar niet? lijk wel 3-4 maanden zwanger en het is volgens de laatste echo pas een krappe 7 weken? me broeken knellen en me borsten knappen uit me bh’s ? hoe doen...
  9. D

Uitgerekend april 2020

Mocht vandaag wegens mijn onrust extra langs komen... het lijkt gegroeid van 0.46 naar 0.58cm dus nog geen 7 weken... maar hartjes klopt? en bruin(bloed) verlies komt niet van de baarmoeder... vermoedelijk wordt de uitgerekende datum wel steeds een stukje meer richting eind april misschien zelf...
  10. D

Uitgerekend april 2020

@ele wegens mijn eerdere miskramen krijgen wij een extra echo op de 23ste maar als ik me eerder onrustig voel mag ik altijd langs komen zei ze? en dan 14 okt termijn echo gepland
  11. D

Uitgerekend april 2020

Owja aprilbaby het geheim houden lukt hier ook niet zo goed?
  12. D

Uitgerekend april 2020

Ele wat een bijzonder gezicht he? ik moet zeggen ik heb het nu gezien maar blijft zo onwerkelijk.. ik kan het bijna niet geloven? aprilbaby wat groeit het dan in eens hard? ik zag echt alleen een soort van frummeltje? wat bewoog zegt ze jaaaa dat is het hartje wat heeeel erg goed klopt? oeps?
  13. D

Uitgerekend april 2020

?? stukje onzekerheid is na de echo weg genomen? een piepklein baby’tje met een prachtig kloppend hartje❤️ volgens de meting alleen wel ietsje minder lang zwanger 6,6 i.p.v. 7,3 die ik zelf dacht? maar alles zag er goed uit zei de VK.. de afscheiding kan zij enkel verbinden aan innesteling
  14. D

Uitgerekend april 2020

Vandaag met vlagen toch weer wat krampjes gehad.... vooral als ik even helemaal niks deed... en nu in bed pfffff nog heel even in spanning morgen weten we hopelijk meer?? voor ieder met een mooie echo gefeliciteerd! voor degene die nog moeten wachten spannend??
  15. D

Uitgerekend april 2020

Anky dat avond misselijk herken ik wel ben helaas overdags ook met vlagen misselijk... Net licht bruinig/rozige afscheiding ontdekt... pfffff en heb weer krampjes... zal ik dan te veel en te zwaar hebben getild? Of zal dit weer mis gaan?  pffffff
  16. D

Uitgerekend april 2020

Als het goed is is het eindelijk gelukt mijn gebruikers naam aan te passen? kan ik tenminste communiceren. pffff wachten lijkt heel lang te duren... ik ben nu inmiddels 7w2d zwanger volgens berekeningen? maar ow wat vind ik het nog steeds spannend en eng... voor ons is het de 3de zwangerschap...
  17. D

Uitgerekend april 2020

Ik kan mijn gebruikers naam niet wijzigen althans ik weet niet waar?   ik ben 20 april uitgerekend van ons 1ste kindje 5 sept eerste echo Ben heel erg aant duimen draaien ben zo bang dat ook deze zwangerschap misloopt?
  18. D

Uitgerekend april 2020

Ik durf me nu heel voorzichtig toe te voegen aan het forum... met mijn huidige partner is dit mijn 3de zwangerschap... helaas de 2 voorgaande zwangerschappen niet mogen voldragen... nu toch een beetje onzeker ondanks 3 toch wel knal testen? volgens mijn berekening 20 april uitgerekend nu in...
Terug
Bovenaan