Zoekresultaten

1. B

Nod Februari 2024

NOD vandaag en negatieve test. Kom nu maar door, menstruatie.
  2. B

Nod Februari 2024

Awww wat balen!
  3. B

Nod Februari 2024

Zo het duurde even want het was erg druk op het werk. Vandaag 8/9dpo en ik ben erg benieuwd. Houd iedereen het nog een beetje uit?
  4. B

HSG onderzoek

Oh dit was al een ouder bericht haha.
  5. B

HSG onderzoek

Wat naar dat je de HSG zo ervaren hebt. Ik heb het tegenovergestelde gehad, als ik ieder week een HSG zou moeten doen zou ik dat prima vinden. Het waren voor mij lichte krampjes. Iedereen ervaart dit anders zie je maar weer. Een bevalling is pijnlijk, niet vergelijkbaar met een HSG omdat...
  6. B

Toch voor een tweede

Mijn broertje en ik schelen op 2 weken na, 5 jaar. Ik heb een hele goede band met mijn broertje. Mijn moeder noemde als voordeel dat ik al naar school was en zij tijd had voor mijn broertje. Soms is leeftijdsverschil lastig omdat je verschillende interesses hebt (bijv op vakantie), maar het kwam...
  7. B

Etenswaren mijden, terwijl je nog niet eens weet of je zwanger bent

Ik was alleen voorzichtiger met evt alcohol maar ik drink niet vaak dus dat maakte ook weinig uit.
  8. B

Nod Februari 2024

Ik dacht dat mijn NOD rond de 12e zou zijn, had ik opeens een positieve ovulatietest op cyclusdag 12! Dus 13 of 14 eisprong. Voor mij is dat echt vroeg met normaal cyclussen van 36-37-38 dagen. Dus nu wachtbankje en NOD 7 feb.
  9. B

Nod Februari 2024

Nou dan weet je ook hoe intensief het is met kinderen hahaha.
  10. B

Nod Februari 2024

Nou ik heb respect hoor. Ik vind het met een kleintje erbij moeilijk om tijd te creëeren voor dit soort dingen. Leuk dat je dit kan blijven doen! Ik heb ook tot 22 weken aangepast kickboxlessen gedaan (zaktraining). Laten we hopen op een vruchtbare maand.
  11. B

Nod Februari 2024

Als ik 1 ding niet meer doe is het een studie ter afleiding haha. Daar heb ik lang van op de blaren gezeten ook al heb ik het papiertje wel gehaald. Hobby's zou ik ook weer willen oppakken maar we zitten nog met een verbouwing op zolder die over 2 weken pas af is. Dus het is overal nog rommelig...
  12. B

Nod Februari 2024

Ik vind dat wachten toch zo verschrikkelijk...
  13. B

NOD januari 2024

Gefeliciteerd dames!
  14. B

Nod Februari 2024

Mijn NOD is rond de 12e.
  15. B

NOD januari 2024

Nou ik ben vandaag 1 dag na NOD ongesteld geworden ik ben er echt even ondersteboven van. Ik had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Die 2.5 jaar dat het bij de 1e duurde zijn dus nog niet uit m'n systeem...
  16. B

NOD januari 2024

NOD morgen, meestal heb ik al krampen de dag van tevoren. Nu helemaal niks en een spierwitte test. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken. Ik heb nog hoop maar ook weer niet. Ik vind dit zo verwarrend altijd.
  17. B

NOD januari 2024

Wat jammer Cardiozuster. Hopelijk goede babydust voor volgende ronde.
  18. B

NOD januari 2024

Misschien al even geleden maar toen ik 3 jaar geleden zwanger was duurde de uitslag van de nipt bij ons 15 dagen. Zenuwslopend en de vk had navraag gedaan maar ze hadden daar niet echt een antwoord op. De resultaten waren overigens allemaal goed. Dus dat zegt niks. Ik hoop dat je snel...
  19. B

NOD januari 2024

Ik heb de afgelopen 3 nachten alleen maar gedroomd over positieve zwangerschapstesten. Mijn hemel, hoezo ik ben er teveel mee bezig en ik zou het op zn beloop laten. Haha lukt me niet...
  20. B

NOD januari 2024

Hoi Krisje, Spannend he! Er zit wel variatie in je cyclus dus het kan zomaar zijn dat dit weer een cyclus is met ongeveer 34 dagen ipv 42. Als dat zo is zou je NOD 10 januari zijn en zou je dan dus kunnen testen. Maar ik ben heel slecht in wachten op NOD dus ik zou het volkomen begrijpen als je...
  21. B

NOD januari 2024

Heb ik 1x gehad dat ik zeker weet (in 2.5 jaar). Maar dus wel cyclussen die erg varieerden. En bij sommige kon ik met ovulatietesten wel een ovulatie ontdekken. Niet bij alle.
  22. B

NOD januari 2024

Ik begon pas weer met ovulatietesten als ik mijn menstruatie had gehad. @Ing123 dat moetje is inderdaad niet fijn. Hopelijk komt er duidelijkheid in je cyclus. Welke ronde zit je nu?
  23. B

NOD januari 2024

Oh jeetje wat een lange cyclus. Een eisprong overgeslagen misschien? Ik had dit voor ik zwanger werd van de eerste ook zo onregelmatig en ze wisten niet hoe dat kwam. Cycli van 27-59 dagen. Doen jullie allemaal ovulatietesten?
  24. B

NOD januari 2024

Spannend! Mijne ook. Duim nu al. Man ik ben slecht in wachten.
  25. B

NOD januari 2024

1e ronde voor 2e kindje hier! Bij de 2e duurde het 2.5 jaar dus ik schiet van vertrouwen naar "zal heus niet kunnen". Wel meteen ovulatietesten gebruikt, want ik snap anders niks van mijn cyclus en die onzekerheid wil ik niet hebben dit keer. NOD 11 januari!
  26. B

Rot voelen tijdens zwangerschap

Gelukkig ben ik dan niet de enige! En is het ook een hormonending maar het is echt om te janken ?
  27. B

Rot voelen tijdens zwangerschap

Hoi allemaal. Momenteel ben ik 30 weken zwanger en heb de afgelopen weken dat ik me op bepaalde momenten echt intens rot kan voelen, zonder aanleiding. Hormonen zijn bitches. Maar ik merk nu dat hoe meer meer mijn lijf zich klaarmaakt voor dit kindje hoe enger ik het vind en soms zelfs niet...
  28. B

Slap gevoel baby 3 maand

Kan alsnog zijn dat je hb/ijzer te laag zijn. Zou het even laten checken bij de huisarts.
  29. B

Kinderwens-twijfels

Ik denk dat wanneer het niet gelukt was we wel nog wat stappen met medicijnen zouden proberen maar niet tot het uiterste zouden gaan. Ik wil heel graag kinderen maar niet kostte wat kost. Want wij zijn met zn tweeën ook gewoon heel leuk samen. Maar nu komt er dus toch een kleintje, moet ik nog...
  30. B

Kinderwens-twijfels

Ik herken dit wel. We hebben lang gesproken over kinderen krijgen. Ik wilde dat heel graag, maar zag ook zoveel beren op de weg. Woonruimte (appartement), werk (beiden onregelmatig), financieel (we gingen toen 4x per jaar op vakantie ver weg) en vrijheid. Dat was voor mij eerst een teken dat ik...
Terug
Bovenaan