Zoekresultaten

1. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgen, @rosiee en imor we zitten nu met zijn vieren (deborah, mandy, Yoaja en ik) in de groepsapp, komen jullie er ook gezellig bij? Is een stuk handiger kletsen moet ik zeggen! Als je geen facebook hebt kan je misschien kijken om op een andere manier aan te melden of misschien toch ff een...
  2. S

Voor het eerst Clomid

he meiden! @Mandy balen zeg dat er weer geen vooruitgang is! Werkt de clomid niet meer bij jou? Welke 3 tabletten moet jij dan slikken? @Deborah klote zeg dat de test weer negatief was! Fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken, afwachten wat ze zeggen... @Yoaja hopelijk heb je een eisprong...
  3. S

Voor het eerst Clomid

goedemorgen meiden, @imor ik snap dat je gister een k dag had! Wanneer ga je op vakantie? En je weet natuurlijk nooit he, misschien gaan je eitjes toch nog groeien zonder hormonen.... Een hele fijne vakantie alvast en probeer lekker ff aan wat anders te denken en te genieten van elkaar! @deborah...
  4. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @deborah als je een dik slijmvlies had bekend dit nog niet dat je ook een eisprong hebt gehad. Je lichaam is wel bezig om je lichaam klaar te maken voor een innesteling maar het hoeft niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Er zijn ook vrouwen die een dun...
  5. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden! @yoaja ben benieuwd wat voor adviseren jij zal krijgen bij de hormooncoach! Je moet geen wonderen verwachten, ik ben ook nog steeds niet zwanger maar ik ben wel veel bewuster gaan nadenken over wat ik beter wel en niet kan eten en mocht het hopelijk binnenkort toch lukken om...
  6. S

Voor het eerst Clomid

Hoi allemaal, @deborah klinkt idd erg interessant om aan dit onderzoek mee te doen, jammer genoeg heb ik niet zo veel tijd en woon te ver van Rotterdam en Leiden vandaan. Heb je al een afspraak kunnen maken? Goed idee trouwen zo'n facebookpagina! Maar een app line wat Imor aangeeft lijkt mij ook...
  7. S

Voor het eerst Clomid

He meiden @ieev wauw wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Wie had dat kunnen denken, en dan ook nog eens zonder clomid! Kan me goed voorstellen dat het nog onwerkelijk aanvoelt. Hoelang was jij ook al weer bezig met clomid? Laat je het weten wanneer je voor de eerste echo moet en hoe het...
  8. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, Waarom reageren jullie niet meer op deze topic? Zitten jullie op een andere topic? Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat? X Sara
  9. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @deborah ik eet sinds januari ook minder koolhydraten en probeer zo veel mogelijk het hormoonbalansdieet aan te houden. ben zelf ook erg benieuwd naar de acupunctuur, het zou al erg fijn zijn dat ik door de acupunctuur rustiger wordt en minder druk voel om zwanger te worden, dat ik...
  10. S

Voor het eerst Clomid

He Meiden, @marie klopt idd, dat lijkt soms wel zo ja! We moeten er gewoon proberen van uit te gaan dat het ons ook binnekort een keer gegund is! @Ieev, fijn dat je weer terug bent op het forum maar heel begrijpelijk dat je even afstand hebt genomen! Wat een goed nieuws zeg dat er zonder clomid...
  11. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @deborah, ik kan me het zo goed voorstellen dat je gefrustreerd bent, ik merk aan mezelf dat ik ook liever geen zwangere vrouwen wil zien omdat ik er dan elke keer aan herinnerd wordt dat het bij mij nog steeds niet gelukt is en ik me afvraag of dit nog wel gaat gebeuren. Weet je al...
  12. S

Voor het eerst Clomid

@deborah wat ik me net nog afvroeg, hoe kan het dat je al zo lang door loopt en nu al op dag 52 zit? Moest je wachten van de gyneacoloog totdat je van zelf ongesteld zou worden? Heb je al contact opgenomen? Liefs sara
  13. S

Voor het eerst Clomid

Hoi meiden! @deborah het is voor mij ook nog maar de 2e ronde injecties dus ben ook nog niet zo lang bezig maar ik kan even een toelichting geven. Op dag 3 begin je met prikken (puregon), op dag 10 heb je de eerste echo en kijken ze of de dosis die je geïnjecteerd goed is of dat ze dit moeten...
  14. S

Voor het eerst Clomid

He meiden! @deborah een zomerstop daat heb iknog nooit van gehoord!! Belachelijk, dat kan toch niet! Kan je niet gewoon bij de huisarts primolut ophalen, bij mijn huisarts kan dit gewoon, zeker als je uitlegd moet dat toch wel kunnen? Ik snap je frustratie en dan ook je zus nog zwanger die...
  15. S

Voor het eerst Clomid

Ruby gefelicteerd zeg, echt fijn, geniet er van! Wanneer heb je eerste echo? X Sara
  16. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @rosie het prikken begint op dag 3 net als clomid en je moet door blijven gaan totdat je eitje groot genoeg is, dan nog een injectie pregnyl om het eitje te laten springen en dan 2 weken wachten dus zonder prikken. @gvg fijn dat je het even heb kunnen laten rusten! Op naar een nieuwe...
  17. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @myrage bedankt voor de uitleg met het spuitje, ga het eens overwegen... Heb je gister nog een test gedaan? Duim voor je dat hij positief is! @rosie heel begrijpelijk hoor, het is ook niet niks! Kijk je er nu weer positief tegen aan? Succes met klussen! Gister voor mijn 1e echo van...
  18. S

Voor het eerst Clomid

He meiden! @amber jou man heeft dan idd top zwemmers zeg! Ga voor je duimen op een kloppend hartje! Wanneer heb je de afpraak voor echo staan? Bij mij is het tch echt een menstruatie, maandverbanden vol, dus lijkt mij niet dat het een innesteling is. Jij had toch geen maandverbanden vol neem ik...
  19. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden, @ myrage heel begrijpelijk dat je even wat anders aan je hoofd had! Wat fijn dat je toch nog een mooi eitje had! Ik heb 1 x ovulatietesten gebruikt en werd er ook heel erg onzeker van, volgens gynaecoloog werkt dit niet altijd goed bij pcos/clomid, daarom heb ik ze daarna ook...
  20. S

Voor het eerst Clomid

Selin wat ik nog vergeet te zeggen is dat ik mijn voeding vanaf januari helemaal heb aangepast op een hormoonproef dieet, of het helpt geen idee maar het is in iedergeval gezond dus blijft het maar gewoon doen. Overigens in het weekend zondig ik wel eens hoor, anders is het niet vol te houden...
  21. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden, @marie dat is idd wel vreemd dat niet alle artsen het zelfde vertellen. Soms vind ik het wel moeilijk om niets te zeggen en zou het ook wel fijn zijn om dit te kunnen delen, maar dan denk ik aan de andere kant weer, ik wil niet steeds hier vragen over krijgen en verwachting...
  22. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @yoaja, jammer zeg dat de 50mg waarschijnlijk niet aanslaat, moet je nu toch nog een keer terug voor een meting? @marie wat fijn dat het weefselonderzoek aan gaf dat er geen afwijkingen gevonden zijn, dat is al een geruststelling. Mijn gyneacoloog gaf aan dat de kans op miskramen met...
  23. S

Voor het eerst Clomid

He meiden Het is ff rustig op het forum zo te zien, komt door de warmte zeker ? heb ik zelf ook je hebt dan wat minder puf. @deborah wat jammer zeg maar het was wel een beetje te verwachten ? Zijn de injecties die jij moet zetten het zelfde als de puregon die ik nu de eerste ronde heb gebruikt...
  24. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden, @gxg dank je, ik vind het niet fijn de injecties maar ben zo blij dat mijn man ze wil zetten! Bij de ampullen zaten naalden bij maar had er ook nog extra meegekregen. Gek genoeg waren deze verschillend van maat. De gene die bij de ampullen zaten waren dikker en langer dus...
  25. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @selin balen dat de test negatief was maar kan komen als je te vroeg test, dus hopen dat hij morgen wel positief is, ga voor je duimen! Condensyl heten de capsules. @yoaja welkom, succes met de eerste ronde! Zie mijn ervaringen hierboven... Hoe is het met de andere meiden? Liefs sara
  26. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden! @danielle welkom! Ik had last van 2 bijwerkingen van de clomid, verlaagd libido (erg lastig als je 'moet' vrijen) en meer last van acne. Als jij geen bijwerking hebt is dat juist erg fijn, dat zegt niets over de werking Van de clomid! Ik heb 6 rondes clomid gehad maar is niet...
  27. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @deborah op zich gaat het goed met het injecteren nu mijn man het doet, ben ik echt enorm blij mee, het was mij zelf echt niet gelukt. Maandag voor eerste echo ben benieuwd! Hopelijk gaat het bij jou nog aanslaan, maar dat duurt wel erg lang als je nu al op dag 19 zit ? @selin, je...
  28. S

Voor het eerst Clomid

Goedenavond meiden, @sasls wat fijn dat je toch een eisprong hebt gehad! Duimen maar, ik zou op dag 31 testen... @gxg ik snap je telling niet helemaal maar als jij ook wel eens op dag 31 ongesteld bent geworden, zou ik pas op dag 32 testen. @amber dat is een goede tip, voor mij nog niet aan de...
  29. S

Voor het eerst Clomid

He meiden, @marie wat fijn dat het achter de rug is! Kan je lichaam weer even bijkomen en hopelijk over 2,5 week weer beginnen aan een nieuwe ronde. Heb je pijn na de curretage? @ruby dat is idd een hele rare menstruatie zeg! Zoals gxg ook al zegt, kloppen je dagen dan nog wel? @gxg wanneer wil...
  30. S

Voor het eerst Clomid

Goedemorgrn meiden, Gisteravond dit eerste pregon injectie gezet, athans mijn man. Vond het wel erg spannend moet ik zeggen maar hij zit er in en vanavond de volgende.... @gxg ik moet de injecties minimaal 1 week zetten maar hoogstwaarschijnlijk langer. Je begint op dag 3 en op dag 10 1e echo...
Terug
Bovenaan