Zoekresultaten

1. M

1e verjaardag in Corona tijd

<p>Dag Allemaal, </p><p>Onze zoon wordt eind november alweer 1 jaar! Waar blijft de tijd.. fit jaar is zo snel voorbij gegaan!</p><p>Nu kunnen we het natuurlijk niet vieren zoals ik had gehoopt, namelijk een groot feest! Ik snap dat dit vooral voor ons is haha maar...
  2. M

Avond(borst)voeding afbouwen

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn zoontje is 6 maanden oud en we willen de voeding van 23 uur gaan afbouwen. Ik kan alleen informatie vinden over de fles(minder voeding geven en elke keer wat eerder) maar ik geef nog borstvoeding dus kan niet zeggen drink nu maar even wat...
  3. M

De laatste 50 dagen .. Aftellen!

BABY NIEUWS wij zijn op 27 november ouders geworden van Jack ? Zware heftige bevalling maar zodra je hem.in je armen hebt ben je al een groot deel vergeten 
  4. M

Hier ook vanaf week 37 een extra matje onder het hoeslaken. Je weet maar nooit.. hier geen klossen onder het bed. We hebben al een boxspring die vrij hoog is en met mijn rug heb ik heen zin om er straks in en uit te moeten springen. Ik gok er gewoon op dat de kraamhulp ook niet gaat zeuren...
  5. M

Aller aller laatste loodjes, wie ook?

Hier 40+1 En ook heel erg klaar mee. Woensdag naar de vk en wil inderdaad ook gestript worden..
  6. M

Oh van harte gefeliciteerd met de geboorte van Resa!  Zo zie je maar weer he, zo'n bevalling gaat nooit zoals gepland. Maar volgens mij heel goed dat je alles over je heen heb laten komen want uiteindelijk helpt paniek dan ook niet.  Hier vandaag DE uitgerekende datum. Had gehoopt dat hij er al...
  7. M

Hier ook klaar mee. Snap jullie helemaal met de rugklachten en slecht slapen! Ik ben zondag uitgerekend.. was woensdag bij de vk en toen ook aangegeven voor het eerst dat ik het echt even niet meer zag zitten maar eigenlijk kwam daar weinig respons op. Alleen misschien nog naar een bekken fysio...
  8. M

Spannende nacht hier gehad. 2 uur lang met flinke pijnlijke krampen beneden gezeten maar heeft helaas niet doorgezet. Ik dacht wel even holy shit gaat het dan nu beginnen... ?
  9. M

Hahaha @anneRR jaa hoe past dat door dat gaatje heen ?? de ene keer denk ik nou kom maar op, hoeveel vrouwen hebben dit nou al gedaan, jij kan dit ook. Maar soms denk ik holy shit ik denk niet dat dat mogelijk is hoor haha.. ondanks dat ik nu wel denk kom maar hoor ben er klaar voor (38+4) Ohh...
  10. M

13+6 voelt niet zo?

Bij mijn verloskundige hebben ze 2 keer per week hartjesspreekuur. Kun je gewoon binnen lopen om even her hartje te luisteren waardoor veel moeders weer gerust zijn.  Als je vk dat niet heeft zou ik gewoon vragen of dat even mag, haalt veel stress bij je weg en kun jij weer genieten!
  11. M

Alles was goed bij de vk. Meneer ligt al 3 weken ingedaald haha.. Oh die bal is echt een opluchting dan hoor! Ik had zondag ook zo'n pijn aan mijn rug en bekken dat je heerlijk zit op zo'n bal. De druk wordt dan veel beter verdeeld.  Ik ben trouwens mijn slijmprop nog niet verloren haha.. 
  12. M

@Chantalhubbers heel spannend! wel lekker overzichtelijk ahha, kun je er alles omheen nog even plannen @annaRR ja ik vond het in het begin ook heel lastig toen ik mijn suikerwaardes nog niet bijhield wat je nou wel en niet kon eten. Uiteindelijk valt het reuze mee, kan dus gewoon chocolade eten...
  13. M

@anneRR hier vanaf week 24 zwangerschapssuiker. Ben vanaf doe week ook suikerwaardes aan het bijhouden en gelukkig onder controle met wat aanpassingen in wat ik eet. Kan eigenlijk nog best veel eten (lees gelukkig nog eel chocolade hahah) Denk inderdaad dat je er nu niet zoveel meer aan kan doen...
  14. M

@AnnaRR viel mee toch die suikertest. Ik werd in de middag al gebeld met de uitslag.  Ik ben nu 38+2. Hij is al 2 weken ingedaald zei de verloskundige maar misschien nog wat dieper gaan liggen nu ofzo haha. Het is heel vervelend. Soort kramp ook die je niet weg kan krijgen. Morgen weer naar de...
  15. M

Hier ineens last van mn liezen joh. Echt of er wat afgeknelt wordt.  Vandaag ook de bal opgeblazen en Wiegel ook wat rond. Al kan ik vandaag lastig de pijn verzachten ermee.  Wij hebben vanmiddag nog foto's gemaakt in de studio bij mijn vader. Nog even alles vastleggen haha. Benieuwd naar de...
  16. M

@Jetbussel hier de 24ste uitgerekend en ook begin het een beetje beu te worden. Rugpijn gaat niet meer over ook.. Ook af en toe van die krampen onderin mijn buik dus is wel iets gaande maar zegt natuurlijk niks over hoelang het nog gaat duren.  @ValerieM hopelijk alles volgende dezelfde...
  17. M

Gefeliciteerd! De eerste in deze groep!   
  18. M

Nou hahha hier ook een jongen op komst! Hoe grappig is dat, dat er zoveel jongens komen! Geboortekaartje is klaar, laten ontwerpen hij zo-mooi geboortekaartjes. Hebben dan in hetzelfde ontwerp een geboortebord die wee aan het raam kunnen hangen! Verder nog steeds rugpijn helaas.. is bij mij...
  19. M

@Mylife wat spannend! Denk je dat het echt gaat gebeuren, stopt het weer.. Hier gelukkig een goede nacht, eindelijk.. Nog geen urineverlies maar als ik nies moet ik alles wel goed aanknijpen hahaha Heb wel echt zo'n last van mn rug. Terwijl ik nog van alles.in huis wil doen maar belemmerd me echt.. 
  20. M

Hier nog 22 dagen te gaan. Bij elke krampje denk je, Zal dit het begin zijn? Ja ik slaap hier ook slecht. Heel veel wakker. Vooral tussen 3 en 5 snachts. Ik probeer me er zo min mogelijk aan te irriteren en blijf gewoon liggen. Volgens mij rust het lichaam dan wel Gewoon uit
  21. M

Misselijk ?

Het enige wat bij mij hielp was het eten van een groene appel. Telkens kleine stukjes zodat je maag niet meer is, daar werd ik nog misselijker van.
  22. M

Zwanger 8+4 dagen sinds 3 dagen lichte bloeding

Ja ik heb het ook een tijdje gehad.. volgens mijn verloskundige hadden de andere kwaaltjes die op en af gaan hier niks mee te maken. Dat is weer meer hormoon gerelateerd.  Maar zoals Mylife zegt, als je iets niet vertrouwd. Even de verloskundige bellen. Heb ik toen ook gedaan en die heeft mij...
  23. M

Zwanger 8+4 dagen sinds 3 dagen lichte bloeding

Heb ik ook gehad! Bruin bloed is oud bloed. Alles is nu super goed doorbloed daar dus hoeft maar iets kleins te gebeuren en er is wat bloed.  Ik ben nu 35 weken dus je hoeft je denk ik geen zorgen te maken!
  24. M

Lage rug en bekkenpijn

Hier ook last van.  Slapen met een kussen helpt. Geeft verlichting aan mijn bekken zodat het wat meer tot rust komt.  Ook ga ik om de week naar de accupunctuur en dat geeft ook wat onstpanning. Succes! 
  25. M

Zwangerschapdiabetes

Hier ook zwangerschapsdiabetes. Was heel erg bang om iets te eten en daardoor viel ik af. Ook niet heel goed.. Wat blijkt, eigenlijk kan ik nog best veel eten. Reageer alleen sterk op wit brood en aardappelen. Dat verschilt bij iedereen dus trial and error. Wat ik nu per dag eet? In de ochtend 2...
  26. M

Diarree tijdens de zwangerschap

Hier ook last van. Zelfs alles even bij de huisarts laten checken, want mijn verloskundige zei dat het wel erg lang duurde.. bij de check bleek niks geks te zijn. Nu 28 weken en nog af en toe last van. Denk dat onze darmen zo van slag zijn en onder druk staan dat het dan hierop uit komt.    Ik...
  27. M

Zwangerschaps suiker

Hoi! Ik ben 27 weken zwanger en heb ook zwangerschapssuiker. Ben vorige week bij een diëtiste geweest en heb een apparaatje meegekregen om 2 weken lang mijn glucose waardes bij te houden. Tot nu toe zit ik met alles onder de maximale norm.  Je kunt dus met voeding heel veel doen! Google maar...
  28. M

Zwangerschaps suiker

Hoi! Ik ben 27 weken zwanger en heb ook zwangerschapssuiker. Ben vorige week bij een diëtiste geweest en heb een apparaatje meegekregen om 2 weken lang mijn glucose waardes bij te houden. Tot nu toe zit ik met alles onder de maximale norm.  Je kunt dus met voeding heel veel doen! Google maar...
  29. M

Zwangerschaps kleding

Op zalando ook heel veel keus!
  30. M

Bram een leuke naam?

Hele leuke naam! staat op mijn lijstje..   
Terug
Bovenaan