Zoekresultaten

1. M

NOD april 2020

Hoi dames ook ik kan me weer melden voor de volgende ronde helaas. Ongesteld geworden.. eerder dan verwachte NOD. Die was eigenlijk 11 april.  Groetjes
  2. M

NOD april 2020

Hoi dames mijn nod is eind deze week. Zou rond deze dagen de innesteling hebben. Heb alleen last van opgeblazen gevoel, Maagzuur en af en toe helder afscheiding. Normaal heb ik rond de innestelingsdag roze afscheiding tot aan mn nod en daarna zet de menstruatie door. Ben benieuwd.. hoop dat het...
  3. M

NOD april 2020

Hoi dames!!  Kan je al iets voelen voor de innesteling dan? Ik voel namelijk nog niks?. Wel had ik gisteren erge buikpijn maar dat kwam doordat ik dunne ontlasting had.. (sorry voor details)?.    @Liefje waarvoor had je een controle echo? Of had je dit al verteld maar heb ik het niet...
  4. M

NOD april 2020

@FleurtjeX ik herken dat helemaal! Een vriendin van mij is 6 maanden na mij getrouwd, en meteen al 8 maanden daarna zwanger! Dat vond ik erg leuk natuurlijk voor haar! Maar het raakt me nu ook wel..    dames die al na hun eisprong zitten.. misschien niet zo smakelijk om hier over te praten, maar...
  5. M

NOD april 2020

@ChaCha nou spannend hoor!! Nieuwe woning nieuwe kansen ik hoop voor je dat het raak is deze maand! Wij hebben het ook vanaf dinsdag tot vandaag om de dag gezellig gemaakt? donderdag en vrijdag een smiley op de ovutesten. Ik hoop dat we goed hebben getimed.. ronde 13 voor ons..  groetjes! 
  6. M

NOD april 2020

@Lilaa ik hoop dat ie snel op loopt komende dagen!! Spannnennd hihi!!    Dames nog een vraag misschien moet ik dit ook niet hier in deze topic vragen maar vind he t oh zo spannend! Gister schreef ik dat ik mijn lh piek heb waargenomen gisteren. Vandaag zonet heb ik weer getest en weer een...
  7. M

Spermaonderzoek

<p>Hoi dames, beetje gekke onderwerp maar ik dacht, zullen vast wel meer hierover weten..  Wij zijn nu een jaar en 2 maanden bezig voor ons eerste kindje. Mijn man heeft een zaadonderzoek gehad vorige week. Daarvan hebben wij de uitslag gekregen. De huisarts heeft gezegd dat het goed is...
  8. M

Late lh piek verschuift mijn NOD ook???

<p>hoi dames ik zit met een vraag..</p><p>normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en vind ik dus mijn piek rond de 13/14e dag.. </p><p>maar nu in deze cyclus vond ik mijn piek later in de cyclus. Dat was rond de 17e dag.. verschuift mijn nod nu ook of moet ik gewoon...
  9. M

Menstruatie blijft uit??

<p>hallo dames.</p><p>ik heb deze maand helaas een blaasontsteking gehad en heb hiervoor antibiotica gehad. Ik heb bij de huisarts ook aangegeven dat ik een kinderwens heb. Hier hebben ze ook rekening mee gehouden. Normaal heb ik altijd twee dagen voor mijn NOD bruinverlies...
  10. M

Eisprong rond oud en nieuw

Helaas zojuist meer bruine afscheiding.. denk dat ik toch ongesteld ga worden?
  11. M

@doggielover als je menstruatie uitblijft mag je toch wel hoop hebben.. ik hoop voor je dat je toch positief test. Wanneer ga je weer testen?  Hier nog geen ongesteldheid te bekennen.. vandaag is mijn NOD.. ik ben bang dat mijn ongi uitblijft door het slikken van de antibiotica.. zou het hier...
  12. M

Heeyy Lis-B gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws! vandaag is mijn NOD maar heel lichtbruin afscheiding. Normaal begint dit 2 dagen voor NOD en wordt het steeds meer tot aan NOD. Dit is nu echt minimaal. Hoe was het bij jou? Voelde je al symptomen? 
  13. M

Bruine afscheiding op nod

Hoihoi, mijn NOD is ook 18 januari. Normaal gesproken heb ik 2 dagen er voor ook bruine afscheiding bij afvegen. En dan wordt ik ongi.  Nog geen bruine afscheiding gemerkt. Misschien vanavond... ik hoop het niet..  succes met wachten!!
  14. M

@Doggielover nog een paar dagen afwachten !! Spannend.. laatste dagen duren altijd zo lang..    @Lis-B: ovutesten zijn idd echt super fijn als je je cyclus niet helemaal goed kent.. op den duur heb ik het niet meer gebruikt ja.. omdat ik mijn cyclus en lichaam nu onderhand wel ken?. Ik moet...
  15. M

@mimimilal enn?? Weet je al iets meer? 
  16. M

Hoi @Lis-B, we lopen hetzelfde qua cyclus. Gebruik je ovulatietesten? Ik heb het deze maand maar aan de kant gelaten.. 
  17. M

Hoihoi, Graag zou ik met jullie mee willen kletsen?. ik ben nu precies 1 jaar geleden gestopt met de pil. We zitten nu in ronde 7/8 weet het niet meer precies?. Mijn eisprong was voor mijn gevoelens 4 januari en mijn NOD verwacht ik (niet) 18 januari. Helaas 1 dag voor eisprong last van...
  18. M

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoii,  ja het blijkt toch wel een blaasontsteking te zijn.. dus moet een kuur innemen?. Denk dat ik mn hoop opgeef voor deze maand..  @Bo-Belle gefeliciteerd!!! 
  19. M

Ah Bo-Belle ik zie idd ook een lichte streep!!  Ik heb vandaag mijn urine ingeleverd en het is onderzocht. Ik kreeg als antwoord om morgen terug te bellen omdat ze niet echt een blaasontsteking konden zien. Ze gaan het kweken om verder te onderzoeken omdat er best wat bloed in de urine zit. Ze...
  20. M

Nou dames, ik heb net gebeld met de ha. Ik heb blaasontsteking. Nog nooit eerder gehad. Ik schrok een beetje van de bloeding tijdens het plassen.. iemand hier ook blaasontsteking gehad? Zo ja hoelang? Wat waren jullie klachten? En ben ook benieuwd of iemand wel zwanger is geraakt na zo een...
  21. M

Hallo dames!  Allereerst wil ik jullie ook allemaal het beste wensen in 2020! Ik hoop dat we allemaal het liefst zsm een positieve test in handen mogen nemen?.  Gezien dat deze topic actief is wil ik hier mijn verhaal kwijt. Sinds januari 2018 ben ik gestopt met de pil. Eerste half jaar was het...
  22. M

Ovulatiebloeding???

Heyheyyy, bedankt voor je reactie!! Ik twijfelde zo erg toen ik de afscheiding zag. Ik zit nu precies een week voor mijn nod. Heb nu gewoon normale afscheiding. Ik vroeg me ook af of iemand anders dit ook had en bleek zwanger te zijn. 
  23. M

Ovulatiebloeding???

<p>hallo Damesss help me aub!!!</p><p>wij zitten nu in ronde 6 en heb nooit een ovulatiebloeding gehad. Het is gewoon zo frustrerend omdat ik elke maand weer een ander symptoom erbij krijg. Waarom krijg ik nu ineens een ovulatiebloeding en wie is na zon ovulatiebloeding wel...
  24. M

NOD oktober 2019

Halloo, mijn nod is 1 oktober. Ik heb sinds 2 dagen last van steekjes en krampjes. Vandaag opgezette buik. Het is geen fijn gevoel zegmaar.. ik merkte vandaag wel dat ik een iets hards voelde aan de rechterkant van mijn buik. Een spiertje ofzo? Of mn blaas of baarmoeder? Kan dit?? Als ik met mn...
  25. M

Pijn in liezen, zwanger of ongesteld

Hoihoii, mijn nod is 1 oktober. Maar sinds 2 dagen heb ik ook al lichte steekjes krampjes links en rechts maar weet ook niet wat dit betekent. Ik hoop een innesteling haha. Maar ik weet niet of het mogelijk is dat ik precies 1 week voor nod dat kan voelen. Ik hoop voor jou dat dat wel het geval...
  26. M

Lichte krampen/steekjes voor innesteling

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Hallo dames,</span></p><p...
  27. M

Cervixslijm en ovulatietest...?

Oh ja die onzekerheid bah.. wij zitten nu in ronde 6. Wel altijd idd ovutesten gebruikt maar deze maand niet.. ik heb het gevoel dat de ovutesten bij mij niet kloppen ofzo.. vgsm krijg je al rekbaar slijm voor je eisprong toch? Na je vruchtbare periode niet meer dacht ik..
  28. M

Snel de moed verliezen

Hoihoiii,  ik weet hoe het voelt haha. Voor ons is dit ronde 6. Ik maak ook gebruik van de ovutesten maar helaas nog geen positieve test in handen. Ik begin te twijfelen of de ovutesten wel het juiste moment aangeeft. Deze ronde maar geen ovutesten gebruikt.. we zullen het zien.  Ik hoop dat het...
  29. M

Cervixslijm en ovulatietest...?

Hoi Farru,  ik begrijp jou heel goed want ik heb daar ook last van. Ik (denk) dat ik mijn eisprong dinsdag 17e had, maar nog steeds rekbaar slijm. Ik weet niet of dit normaal is en wat dit kan betekenen..  ik lees mee..
  30. M

Te laat????

<p>Hallo Dames, </p><p>Op internet zag ik dat de eicel binnen 12 uur bevrucht kan raken en daarna niet meer. wij klussen om de dag. Vandaag voel ik mijn eisprong en hebben eergisteren geklust. Als wij vnv het gezellig gaan maken, zijn we dan niet te laat? Want ik heb al sinds...
Terug
Bovenaan