Zoekresultaten

1. M

20 weken echo volgende week en gespannen

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik ga proberen nog voor de komende dagen afleiding te zoeken... lief van jullie!! liefs
  2. M

20 weken echo volgende week en gespannen

<p>Lieve allemaal,</p><p>Volgende week hebben we de 20 weken echo. Sinds vanochtend ineens gespannen erom en geen idee waarom. Kan ook nergens op internet vinden wat de kansen zijn op een slechte uitslag. Zijn er meer mensen zo gespannen of gespannen geweest...
  3. M

Augustus 2020 ❤️?

Ahhhh wilkindje wat fijn!!! Vroeg me al een paar x af hoe het met je ging!! Wat gun ik je dit zeg!!! Ik hoop dat alles goed mag gaan! Hou je ons op de hoogte?! liefs
  4. M

Buikpijn tijdens slapen

Bedankt voor jullie reacties! Vandaag heb ik het toevallig ook overdag, maar meestal alleen snachts en dat het na het plassen wat minder is. Ik ben nu 17 weken... obstipatie kan, want kan altijd al moeilijk naar de wc maar moet zeggen dat het de laatste weken wat dat betreft best redelijk...
  5. M

Buikpijn tijdens slapen

Nee dat bleek ik niet te hebben daar dacht ik zelf het eerst aan dus dat heb ik al laten uitsluiten.
  6. M

Buikpijn tijdens slapen

<p style="text-align: left;">Hi meiden!</p><p>ik ervaar al enkele weken veel buikpijn tijdens het slapen. Ik word er gewoon wakker van. Vaak als ik ga plassen dan zakt het weer wat, al is het dan niet weg, maar een een uur later begint het weer... overdag trekt het weg. Echt...
  7. M

Uppa baby kinderwagen

@fynnzoe daarom zeg ik ook hopen we... we weten zelf maar al te goed dat het niet vanzelf kan en hoeft te gaan. Maar dat is niet alleen de keuze om voor deze wagen te kiezen. Hij is gewoon lkkr klein bij opvouwen in m’n auto en licht van gewicht. Voor mij met m’n schouder probleem een uitkomst!
  8. M

Uppa baby kinderwagen

Ik/we zijn compleet overtuigd door jullie verhalen!! Die moet t gewoon worden, klaar! :) :) we hebben de duo niet nodig nu maar wel met t oog op n tweede die wellicht niet heel lang na de eerste komt (hopen we) en dan lijkt het ons een geweldige kinderwagen!! En die boodschappenmand inderdaad...
  9. M

Uppa baby kinderwagen

<p>Hi allemaal!</p><p>gisteren op kinderwagen jacht geweest! Wat een keuzes ppfff!!!</p><p>tot nu toe zijn we op een top 3 gekomen;</p><p>1. Uppa baby vista</p><p>2. Thule </p><p>3. Joolz</p><p>ik lees verder weinig...
  10. M

Tweede jongensnaam

Ik vind Siem, Sven, stan bijv ook leuk! Maar het is een leuke combi!
  11. M

Augustus 2020 ❤️?

Blijf sterk wilkindje! Het kan nog alle kanten op! Een kloppend hartje blijft toch iets positiefs. Mijn zus heeft zoveel vervelende echo’s gehad en mijn neefje is er toch echt gewoon!! Probeer enigszins positief te blijven! Zet hem op!
  12. M

Augustus 2020 ❤️?

Veel succes vandaag wilkindje! Laat je weten hoe het ging?
  13. M

Augustus 2020 ❤️?

Ps. Heb me net aangemeld voor de fb groep, leuk!!
  14. M

Augustus 2020 ❤️?

Maanbo - 32 jaar - 1e kindje- 31 juli/1 aug uitgerekend - 1e echo gehad op 9/12, 2e echo op 24/12
  15. M

Menstruatiekramp 10 weken

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb t al vanaf t begin! Ik dacht juist dat mijn ongesteldheid maar niet doorkwam en bleek zwanger (gelukkig!)... heeel erg vervelend! Heb ook van alle kanten gehoord dat het juist een goed teken is maar heel blij word je er niet van... succes en sterkte!
  16. M

Augustus 2020 ❤️?

Maandag komt hier ook moeders voor moeders langs. Wil graag helpen en is een kleine moeite tenslotte! Een besloten fb groep weet ik niet... zou leuk zijn maar heb er nog niets over gelezen.
  17. M

Unieke suggesties zwangerschap bekendmaking met kerst

Nou meiden het is gelukt! uiteindelijk via blijkaartje.nl een zwangerschapsaankondiging gemaakt welke we in een fotolijstje gaan doen en inpakken en dan geven met kerst! We zijn zoooo benieuwd hoe iedereen gaat reageren en kunnen niet wachten!!!  
  18. M

Augustus 2020 ❤️?

@mandareintje wat ontzettend verdrietig meid! Ik hoop nog steeds dat de testen ongelijk krijgen... knuffel!!!
  19. M

Augustus 2020 ❤️?

Ik heb dan wel maandag een echo gehad met kloppend hartje maar dat zeurende gevoel van ongesteld zijn in mijn buik en af en toe steken zorgen ervoor dat ik ook nog steeds mega onzeker ben. Die 12 weken mogen hard gaan. Komende 6 weken blijven gewoon soort van spannend! 
  20. M

Augustus 2020 ❤️?

@mellllie6+3 houdt in 6 weken en 3 dagen. Zo wordt het ook bij de verloskundige genoemd.  ik heb idd dagelijks wel een paar x het gevoel ongesteld te moeten worden. Dat nare gevoel van je baarmoeder. Moet er maar op vertrouwen dat het goed gaat maar merk dat ik dat best lastig vind!
  21. M

Bloeding bij 5.5 week

Ohjee @elssb! Dat is schrikken! Laten we hopen dat het een innestelingsbloeding is of dat er per ongeluk iets geraakt is van binnen waardoor je bloed! hou je ons op de hoogte? sterkte en succes!
  22. M

Augustus 2020 ❤️?

@mandarijntje je hebt een streepje en ze zeggen een streepje is een streepje dus ik zou denken dat het wel goed zit. Ik zal voor je duimen en hopen op een goede uitslag morgen. Hou je ons op de hoogte? een dikke knuffel voor jou
  23. M

Augustus 2020 ❤️?

@elssb ja het was echt heel bijzonder!! Nee er was geen reden voor de vroege echo. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb gehad en ze daardoor niet wisten hoever ik zou zijn. Ik bleek uiteindelijk minder ver dan gedacht. Maar zo leuk om een kloppend hartje te zien! na de echo heb ik me gisteren...
  24. M

Augustus 2020 ❤️?

Jeetje sterkte Cindy!!!
  25. M

Zo onzeker

Veel succes vanmiddag! We duimen op het beste! 
  26. M

Augustus 2020 ❤️?

Hi meiden vanochtend onze eerste echo gehad! Zooo blij! Een kloppend hartje gezien en dat bij 6+3! Onze eerste zwangerschap! We zijn helemaal blij en leven helemaal op een roze wolk! wel heb ik nog steeds de angst om t kindje te verliezen ofzo omdat je toch veel mensen leest over miskramen. Daar...
  27. M

Augustus 2020 ❤️?

Hi meiden!  vanochtend onze e
  28. M

Juli 2020

Wat leuk mamachacha! Wat zul je een opluchting voelen!!!  fijn zeg!!
  29. M

Juli 2020

Hi dames! hier ook in verwachting! En volgens berekeningen 16 juli uitgerekend! Maandag eindelijk onze eerste echo. We vinden het zo spannend! Ik wil zooo graag en ben zo onzeker! Ben een echte controlfreak en dat is met een zwangerschap niet echt handig haha! Dus ben best onzeker. Wil zo graag...
  30. M

Augustus 2020 ❤️?

Hi lieve allemaal, 9/12 hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige nadat ik vorige week zondagavond net voor t slapen 3 positieve testen deed (zagen we even niet aankomen omdat ik nog steeds geen regelmatige cyclus had, maar zooo welkom). ik lees veel dat jullie ook bij de huisarts...
Terug
Bovenaan