Zoekresultaten

1. M

Pijnlijke borsten nemen af 5 weken zwanger

Geen krampen geen zorgen? Sorry maar dat is echt onzin. Vorig jaar een hele heftige miskraam gehad. 0,0 krampen..    ik hoop voor je dat alles goed gaat! De klachten komen en de klachten gaan.. 
  2. M

December 2022

Hoihoi! mijn naam is Kim! 30 December uitgerekend. We krijgen een meisje!    Ik kan niet wachten op dingen in te slaan. zijn jullie er al mee bezig ( ik ben vrijdag 18 weken) maar kan echt niet wachten hihi    
  3. M

December 2022

Heeeehoi! Hier 30 december! Eerste kindje! Zo spannend!
  4. M

Is het dan toch eindelijk gelukt?

oooh ik hoop het zo. het is zoooo welkom! maar dan ga ik zo twijfelen aan de 'tuurstreep''... maar, voorzichtig dankjewel!
  5. M

Is het dan toch eindelijk gelukt?

<p>Lieve allemaal </p><p>wij proberen sinds ander half jaar samen het geluk te vinden dat wij een kindje mogen krijgen nu is mijn NOD vandaag. Vorig jaar maart miskraam naar 8+3 dagen. Al 3 dagen ontzettend last van mijn borsten. Had nog 3.. (oeps)  testje liggen waar je 6dagen...
  6. M

NOD Mei 2021

@daisb jaaaa ik dacht ook echt dat het dit keer raak was.. maar goed. vol goede moed deze maand in!
  7. M

NOD Mei 2021

@wondertjevandrie   ik was 3 dagen overtijd..... ik dacht ook echt dat het dit keer raak was.... go to the next round. heel veel geluk gewenst naar iedereen! 
  8. M

NOD Mei 2021

hoihoiik sluit me aan bij NOD in mei. helaas van het weekend de rode duivels...mijn NOD is 26 mei. 
  9. M

Nod april

@wondertjevandrie   nee daarna niet meer getest....
  10. M

Nod april

hier nog steeds de rode duivels niet. ontzettend zere borsten ( meer dan normaal) weeeg gevoel ik de buik zere onderrug ( dit heb ik normaal niet). ik hoop niet te veel want heb een negatiefe test gehad 4 dagen voor NOD.  heb met me zelf afgesproken als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden...
  11. M

Nod april

hoihoi! vandaag me NOD. maar nog geen rode duivels te zien!  spannenddddd. normaal word ik sochtends al ongesteld. maar goed het is nog vroeg. ik geef het nog even de tijd. maar stiekem duim ik wel hihihi
  12. M

Nod april

@vennetje   ik hoop voor jou dat ik aankomende maand dan ga lezen dat je zwanger bent en dat ik je kan feliciteren. mijn NOD is 28 april.... op het wachtbankje dus... 
  13. M

Nod april

@foodlover   misschien een gekke vraag. maar is met je ochtend urine testen het betrouwbaarst voor NOD?? buur omdat hij dan zo geconsentreerd is? 
  14. M

Nod april

@foodlover als je druk bent op een dag gaat het goed. maar als je dan opeens thuis bent ga ik denken oke ik ga nu naar de kruitvat en haal een early.  bah. kon ik maar relaxt denken
  15. M

Nod april

@ foodlover oh ik herken het zo. ik kan ook niet wachten en mijn vriend ook niet. ik wil het zo graag volhouden tot woensdag niet te checken..... 
  16. M

Nod april

@ wondertjedrie  pfff ik hoop het ook. eigenlijk druf ik helemaal niet te hopen. ik wil zo graag wachten met testen tot me NOD. maar he de drang om te gaan testen is nu zo groot 6 dagen voor NOD nu.    @vennetje jeeetje wat een verhaal. krijg er kippenvel van. zo naar allemaal! 
  17. M

Nod april

hoi dames!  gister de dokter gebeld. ( sorry moet het even van me afschrijven ik word knetter gek) ik heb last van steken in me buik. dat door zaait naar me lies + met vlagen misselijk. ook heb ik gevoelige borsten. omdat ik ik zulke steken had dacht ik eerst. goh. misschien is het wel een...
  18. M

Nod april

Hoi wondertje 3   dit word inderdaad ons eerste kindje! Wij zijn vanaf vorig jaar zomer aan het proberen' dus rond de 10! 
  19. M

Nod april

hoi dames! ik schrijf even mee!  mijn naam is kim en mijn vriend en ik zijn vorig jaar maart gestopt met de pil. helaas is het niet gelukt maar deze maand voor het eerst een ovulatie test gebruikt! ik had mijn ovulatie 14 april! goed geklust die dag en die dag er naar. 5 dagen DPO voel ik een...
  20. M

voel je een innesteling of bevruchting?

bedankt voor jullie reactie! uiterraard hoop ik ook dat het voor jullie deze maand raak is! houden jullie mij op de hoogte?!   
  21. M

voel je een innesteling of bevruchting?

<p>hee dames!</p><p>eventjes van me afschrijven. voelt allemaal zo dubbel</p><p>ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil. we willen graag voor ons eerste kindje gaan. we hebben het op de vrije loop gehouden en ons er niet echt mee bezig gehouden.  echter ben ik...
  22. M

Zwangerschapstest heeeel licht streepje

aller eerst: wat vervelend je mk. dan is de hoop op een gezond kindje denk ik extra groot. mijn ervaring:ik heb ook met early getest. waren 2 streepjes 1 dag na NOD toch ongesteld geworden. mijn tip: wacht echt die NOD af. zo voorkom je teleurstelling.  ook ben ik er achter gekomen dat ik de...
  23. M

CB ovulatie test

hoihoi!   ik kijk even mee met deze toppic! mijn vriend en ik zijn deze ronde ook begonnen met ovluatie testen. Ik heb een cyclus van 26 dgn. dag 9 ( zondag ) begonnen met testen. zowel zondag als gister nagatief resulaat. verwacht vandaag of morgen dat het smileytje naar voren komt. Spannend...
  24. M

Wanneer vrijen / ovulatie test

@mamalovetheirboys.   ik heb inderdaad ook die van CB. de roze. we zijn er gister mee gestart. dus ben benieuwd wanneer ik de smiley heb. fijn en bijzonder dat het in 1 keer raak was! 
  25. M

Heel erg bedankt voor de tips! zie ga ik zeker gebruiken! hebben jullie ervaring met Ovulatie testen? 
  26. M

<p>Hoihoi dames </p><p> </p><p>Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen met ovulatie testen. Mijn Cyclus is 26 dagen. Vandaag voor het eerst gestart met een ovulatie test. Nu aan jullie de vraag:</p><p> </p><p>* moet je pas met elkaar...
  27. M

NOD November 2020

@zomerkind! super mooi en bijzonder !!   ik had afgelopen maandag mijn eiersprong gehad. rond die datum 'geklust'. dus ik ben benieuwd. jou NOD is ook 28 oktober toch?    
  28. M

NOD November 2020

@zomerkind   super leuk dat we denk ik echt het zelfde lopen. wij zijn sinds zaterdag aan het testen. gister was het streepje wel aanwezig maar niet een BAM streep. die verwacht ik dus vandaag of morgen. zou toch wat zijn als we allebei nu zwanger worden. lopen we echt gelijk! bijzonder!!!!
  29. M

NOD November 2020

@zomerkind voor mij het zelfde! mijn NOD was 2 a 3 oktober. helaas ook ongesteld geworden. cyclus van 26 a 27 dagen. dus mijn NOD is nu ook rond die datum!    
  30. M

NOD oktober 2020

@dressuurmiep ik ben gestopt met de pil vanaf maart ongeveer. maar dit was echt ronde 1 proberen.    
Terug
Bovenaan