Zoekresultaten

1. F

NOD December 2020

LotteLot Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Na het verwijderen van m'n spiraal heb ik 3 menstruaties gehad in een cyclus van 33-35 dagen en de laatste (waarbij ik dus zwanger ben geworden) had ik pas in die periode een eisprong, dus extreem lange cyclus. Ik heb rond m'n eisprong 1 keer seks...
  2. F

NOD December 2020

Dinsdag NOD en vandaag 2 positieve tests?
  3. F

NOD November 2020

Ja... Denk hetzelfde bij mij. De tests leveranciers hebben weer goed aan mij verdient deze maand! Heb je je eisprong al wel gevonden inmiddels?
  4. F

NOD November 2020

EMamasterretje: Ja klopt! Normaal heb ik een cyclus van 32-35 dagen en nu had ik op dag 32 pas een positieve ovulatietest... Dag 33 dus eisprong dus cyclus komt daarmee op 47 dagen... Ja dus we kunnen straks verder in de december groep. Eefjepeeefje: jij ook? Hoe lang is jouwe normaal?
  5. F

NOD November 2020

Ik heb deze cyclus dus een extreem late eisprong. Dus NOD is 16 dec pas:(
  6. F

NOD November 2020

Dag 33, vandaag weer een knaller van een ovulatietest. Dus vandaag zal het ergens zijn. Gisterenavond geklust. Dus een extreem lange cycles en de 14 dagen wachten gaan dus nog een keer beginnen...
  7. F

NOD November 2020

Vandaag is dag 32...
  8. F

NOD November 2020

Ja maar direct ook een zwangerschapstest gedaan (vroege) met zelfde urine en die is negatief... Dus dan is het toch echt een ovulatie denk ik?
  9. F

NOD November 2020

en nog gekker. Een positieve ovulatietest net.
  10. F

NOD November 2020

Hier nog steeds enorme onzekerheid... Zaterdag 21 nov - Bloed bij neussnuiten (sinds kind zijn niet meer gehad) Zondag 22 nov - Donderdag 26 nov - Bruine afscheiding Vrijdag 27 nov - Roze/ rode afscheiding Zaterdag 28 nov - Negatieve test Nu heel veel witte dikke slijmerige afscheiding en...
  11. F

NOD November 2020

Mindfuck gaat hier nog lekker door. Nacht vrijdag op zaterdag een bloedneus en vanaf zondagavond bruine afscheiding en nu nog steeds (donderdagochtend). Early zwangerschapstest negatief. Ik snap er helemaal niks meer van. Volgens mij is dit weekend m'n NOD.
  12. F

NOD November 2020

Spannend! Wanneer ga je testen? Ik kon de spanning weer niet onderdrukken en alvast getest en negatief:( Hopelijk gewoon te vroeg (denk zaterdag NOD). Vandaag nog wel bruine afscheiding. Dus dat is positief. Wat ben ik toch zwak...
  13. F

NOD November 2020

@LotteLot... Ik heb ze liggen dat maakt het ook zo moeilijk er vanaf te blijven? Wanneer is jouw NOD?
  14. F

NOD November 2020

Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Ik heb vrijdag of zaterdag m'n NOD maar vanochtend weer bloed, dus ik denk toch echt innesteling... Wil zoooo graag testen...
  15. F

NOD November 2020

Gefeliciteerd allemaal! Wat een goede maand? Hier begint de spanning op te lopen... Gisterenochtend bloed in m'n neus en vandaag bruine afscheiding en een gevoelige buik (lijkt wel spierpijn). Vrijdag NOD. Erg spannend. Benieuwd of ik die vroege test kan laten liggen.
  16. F

NOD November 2020

Ik vermoed dat ik vorige week vrijdag, zaterdag of zondag m'n eisprong heb gehad. Uitgaande van zaterdag dus nu 7 dpo. Nu snuitte ik vanochtend m'n neus en zag ik sporen van bloed... Nog nooit gehad. Kent iemand dit signaal?
  17. F

Ben ik zwanger?

Ben je 11 dagen over tijd? Testen!
  18. F

Kunnen jullie alsjeblieft meekijken? Early test.

Duimen dat dit mooie streepje blijft en donkerder wordt! 
  19. F

NOD November 2020

Ja ik denk het ook! Ik ga er nu van uit dat me eisprong is geweest rond 14 november dus 28 november NOD. Qua klussen zat het goed rond die 14e. Duimen! Kan nog net mee in dit topic☺️
  20. F

NOD November 2020

LautheF wat enorm kut gewoon. Voordeel is wel dat het vruchtje nu gelijk weg is en je verder kan proberen. Kop op! Meiden ik heb sinds mijn spiraal eruit is 3 cyclussen gehad tussen de 33-35 dagen. Daarom nu op dag 16 begonnen met ovulatietesten. De ovulatietest was die dag net niet positief...
  21. F

Zenuwen bedwingen

Ik ben al wel ongesteld geworden?
  22. F

NOD November 2020

@MamavanLenN Ik denk gewoon menstruatie. Dit is m'n derde menstruatie na verwijderen spiraal. Vorige was cycles was 35 dagen, dus ben daar vanuit gegaan. Ovulatietest gaf woensdag 14 een piek, dus 15 of 16 oktober ovulatie gehad. Zit nu dus precies op 14 dagen erna. Afgelopen dinsdag vroege test...
  23. F

NOD November 2020

Ik dacht zondag m'n NOD te hebben, maar nu ongesteld...
  24. F

NOD November 2020

Erg gek misschien, maar mijn broeken passen niet meer dicht. Voor je NOD kan dat toch nog niet? Enorme opgezette buik, erg winderig en veel boeren. Neemt m'n lichaam me nou zo in de zeik?
  25. F

Zenuwen bedwingen

Ik ben benieuwd! Laat je het weten? Duimen!
  26. F

NOD November 2020

Ja het is echt spannend! Ik ben van voornemens om pas maandag te testen, mocht de menstruatie uitblijven. Tenminste... Als ik het geduld kan opbrengen?
  27. F

NOD November 2020

Wat ben ik blij dat iedereen die Nod niet kan afwachten. Hier zondag 1 november de Nod en al dagen in spanning... Ik denk allerlei dingen te voelen, maar net zo goed dat ik mezelf in de maling neem. Juli spiraal eruit gehaald. Cycles 35 dagen. Ronde 3... Dinsdag 27 een vroege test gedaan en die...
  28. F

Zenuwen bedwingen

Ik heb dus na m'n spiraal verwijderen helemaal geen bloed verloren na 32 dagen kwam toen (ineens) m'n menstruatie. Niet testen is wel moeilijk hoor. De dagen vliegen normaal voorbij, behalve nu...
  29. F

Zenuwen bedwingen

<p>Hoe gaat iedereen om met de zenuwen?</p><p>21 juli mijn spiraal laten verwijderen en inmiddels 2 menstruaties gehad. Waarvan de laatste precies 35 dagen (op de minuut!).</p><p>27sep was de eerste dag van de nieuwe cycles en 14 en 15 okt een positieve ovulatietest...
Terug
Bovenaan