Zoekresultaten

1. E

Hele dag misselijk

Hoi! Ik ben nu 16 weken zwanger en sinds week 5 misselijk, ook veel moeten spugen. Wat bij mij helpt: Suprimal (pilletjes tegen wagenziekte), elk uur een klein beetje eten!!, s morgens de tijd nemen om rustig op te staan (ik zet mijn wekker eerder en eet liggend een crackertje en ga dan eerst...
  2. E

Uitgerekend augustus

Oh ik zie dat ie een aantal woorden automatisch anders heeft gemaakt. Hoesten=borsten ?
  3. E

Uitgerekend augustus

Hoi allemaal, Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje! Na 10 maanden proberen is het raak. We zijn super blij. Ik lees hier over de buikkrampen... zelf heb ik daar ook last van, erg rommelende darmen en af en toe een vlaag soort menstruatiepijn (best eng soms maat ga er maar vanuit dat het mn...
  4. E

Ervaringen eerste afspraak gyn.

Dat ging allemaal best snel zo te horen bij jullie Happy S . Zit je nog midden in het traject?  Bedankt Silvia-xx.. zo te horen nog best verschillen bij eerste afspraken.
  5. E

Bedankt voor je reactie MamavanO. Werd verder onderzoek ingepland zeg maar? En een inwendige echo doen ze zonder eendenbek toch?  Oh dan ben ik wel benieuwd Pooh-beer, als ik ongesteld word rond 7 dec. waar ik vanuit ga, is het cyclusdag 10. Mijn ei springt zo tussen dag 12 en 16. Denk dat er...
  6. E

<p>Hoi dames, </p><p>Na een jaar proberen zijn wij afgelopen week naar de huisarts gestapt. We hebben een doorverwijzing gekregen naar de fertiliteitspolikliniek van het Maasstad ziekenhuis. Iemand daar toevallig ervaringen? Ook ben ik benieuwd wat we kunnen verwachten bij het...
  7. E

Ronde 10?

Oh yes een positieve test in ronde 10 is fijn om te horen!  Hoi Daiss, spannend je nod woensdag! Mijn NOD is eigenlijk maandag maar dus nu al bruin bloedverlies... lijkt me fijn om te weten als alles goed is bij jullie! Maar ook lastig omdat je dan misschien denkt waarom lukt het bij ons dan...
  8. E

Ronde 10?

<p>Hopelijk hebben jullie wat positieve, hoopvolle verhalen. Ik ben de hoop een beetje kwijt. Net bruin bloedverlies gehad en ik verwacht dus weer door te gaan naar de volgende ronde. Ronde 10. Heb een nette cyclus van 26 dagen en we vrije op het goede moment (dat weet ik omdat ik 3...
  9. E

Ronde 7

@ Amberle ja dat gevoel herken ik zeker en aan het begin van een nieuwe ronde en rond ovulatie ben ik echt hoopvol en positief, maar als mijn NOD weer dichterbij komt steeds minder geduldig en met wanhopig. Lastig toch dat het elke dag in je hoofd zit.. @ G-G: dat gevoel 'zij wel en ik niet ' is...
  10. E

Ronde 7

Spannend ook voor jou trouwens!!! Je hoort toch ergens wel vaak dat het in ronde 4 raak is :)  
  11. E

Ronde 7

Dankje voor je lieve berichtje G-G. Inderdaad de teleurstelling is het ergste elke keer en soms begint er ook een stemmetje te komen die zegt dat ik niet zwanger kán raken. Ik ging er heel relaxt in, maar hoe langer het duurt hoe moeilijker het lijkt te worden om relaxt te blijven...  Hoe is het...
  12. E

Ronde 7

@Joena: Ja die teleurstelling elke keer weer... wil je laten weten hoe het was bij de huisarts? Ik ben benieuwd wat er gezegd zal worden...
  13. E

Ronde 7

Dankjewel Milaaa en Amberle. Geduldig zijn is soms zo lastig als je iets heel graag wilt ? maar bedankt dat jullie het zo voor mij opschrijven. Helpt mij weer er realistisch naar te kunnen kijken.
  14. E

Ronde 7

<p>Hoi allemaal,</p><p>In februari ben ik gestopt met de pil en inmiddels nog niet zwanger. We zitten nu in ronde 7. Ik merk dat ik steeds meer onzeker word. Ik heb een normale en erg strakke cyclus, steeds 26 dagen. Temperatuur nu 2 maanden & al ovulatietesten gebruikt...
  15. E

Eerste kindje - Ronde 3

@TulpjeS jaa ik ben ook best ongeduldig.. En voel me dan inderdaad ook wel eens 'schuldig' omdat veel vrouwen al rondes verder zijn. Ik was nu ook meer teleurgesteld dan de 1e ronde. Toen dacht ik: 1e ronde zou ook wel heel snel zijn. Maar nu hoop ik zo erg dat het deze 3e ronde mag lukken! 
  16. E

Eerste kindje - Ronde 3

Hoi TulpjeS, Hier hetzelfde schuitje. Net de laatste dag ongesteld vandaag en daarna gaan we de 3e ronde in voor ons eerste kindje.
  17. E

NOD rond 19 mei

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden… na cyclus van 26 dagen dus mag niet klagen (25-33-26 nu) we gaan dus op voor ronde 3…
  18. E

Eerste keer zwanger willen worden

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden... na cyclus van 26 dagen dus mag niet klagen (25-33-26 nu) we gaan dus op voor ronde 3... Fijn dat de fb groep nu op geheim staat trouwens..  :)
  19. E

Een fb groep vind ik ook handiger debk ik. Kan m alleen niet vinden haha.  Hier nog geen ongesteldheid doorgezet...
  20. E

NOD rond 19 mei

@Kuifje Mijn eerste ronde na de pil was 25 dagen en daarna 33 dagen. Zit vandaag op dag 26... dus ongesteld worden zou niet heel raar zijn. Vanmiddag helemaal geen bruinverlies en nu weer klein beetje. Hoop idd Superjuffie dat het net zoals bij jou Is! Alleen bruinverlies en positieve test. Nu...
  21. E

Hier nog geen ongesteldheid doorgezet (gelukkig) al ben ik er nog steeds bang voor.. net geen bruinverlies meer gezien.. Wel emotioneel, kan af en toe bijna huilen, ineens boos doen..  Mijn man vindt het ook wel spannend, maar wil zich er nog niet teveel op verheugen. Soort zelfbescherming :)...
  22. E

Oooh kan dat ook 4 dagen voor menstruatie nog innesteling zijn? Hoop het echt!!! Dankje voor je goede moed @CoVe... houd jullie op de hoogte.  Vorige keer heb ik trouwens samen met mijn man getest @VonNic 
  23. E

Hoi dames… hier net bruinverlies en buikkrampen onderin… vrees dat ik ongesteld ga worden   dat zou 4 dagen voor mijn nod zijn…
  24. E

NOD rond 19 mei

Hoi dames... hier net bruinverlies en buikkrampen onderin... vrees dat ik ongesteld ga worden :( :( dat zou 4 dagen voor mijn nod zijn...
  25. E

Hoi zonnestraaltje. Ik gebruik alleen foliumzuur en vitamine d, de smelttabletten van Davitamon. Ben ermee begonnen toen ik stopte met de pil.
  26. E

@linz wat duurt dat lang zeg! Lijkt me zo vervelend die onzekerheid... Kan het ook weer 'spontaan' op gang komen en dan wat regelmatiger? Of kon de dokter daar niets van zeggen? Welkom altemaal!! En succes iedereen...  Dat echte lange ontpillen is me tot nu toe gespaard gebleven gelukkig...
  27. E

Balen palmboompje! Maar gelukkig wel zekerheid en geen ellenlange cyclus... volgende ronde hopelijk goed nieuws!  Ik ga over 5 dagen testen als ik daarvoor niet ongesteld wordt...
  28. E

NOD rond 19 mei

Hahah Rein a zou idd super zijn als we allemaal zo over zouden kunnen!!
  29. E

Dank je voor het duimen, dames :). Nog tips voor geduld, haha. Nu paar dagen vrij dus kan bijna nergens anders aan denken. Als ik werk kan ik iig nog mijn gedachten verzetten. Ook al is vrij zijn ook heerlijk hoor
  30. E

@CoVe jaaa erg nu lijken de dagen al lang te duren!! En voel ook van alles... probeer maar te denken dat het waarschijnlijk toch niet raak is anders valt t zo tegen. Ga proberen om woensdag te testen en niet eerder, als ik dan niet ongesteld ben... Dat is op mijn nod... 
Terug
Bovenaan