Zoekresultaten

1. D

Januari 2023

hi hi, Bij de groei echo was hij wel aan de grote kant vooral zijn buikje. Hoofdje gelukkig gewoon op schema deze was bij de 20 weken echo aan de grote kant. 21 december de laatste groei echo.  Deze uitslagen zullen wel mee gaan naar de gyneacoloog want 21 december is tevens mijn laatste...
  2. D

Januari 2023

De groei echos heb ik nog niet gehad maar de gynaecoloog wilde toch even spieken en die maakte zich geen zorgen. Even afwachten nog:) Ik heb 21 november de groeiecho met 30 weken. ik denk dat het in 80 procent van de gevallen gewoon uit voorzorg is hoor meiden:).  Ik zit nog in de...
  3. D

Januari 2023

@IsaV en @Lenas Same here. Bij de 20 weken echo was alles goed. En daarna groeiecho advies via de verloskundige met 30 en 34 weken i.v.m. groot hoofdje.  Ook meer uit netheid want heb een 1e consult gehad bij de gyn. vanwege eerdere spoedkeizersnede en die wilde ook even naar de kleine man...
  4. D

Januari 2023

Het is een jongen bij ons haha! Dus het namen probleem is opgelost;) Geen letter M;) erbij. 
  5. D

Januari 2023

@Ingelle twee dames wat leuk!!!  @Jacw hele toffe namen :) @vhs hoe ver ben je nu? Ik had dit (carpaal) bij ons eerste kindje tot het eind en nog wel eens last. Rot he! Ik deed wel is de kraan warm koud warm koud dat hielp even. Ben bang dat het weer gaat komen vorige keer begon het na de 20...
  6. D

Januari 2023

Hi hi Dames, onze 20 weken echo is 9 september en volgende week woensdag de 17e de geslachtsbepaling. Nu hebben wij al heel lang een naam voor een Meisje. Onze dochter heet Maisie vernoemd naar mijn oma (margareth) zonder tweede naam. Nu is onze meisjes naam weer met de letter M.  Een tweede...
  7. D

Januari 2023

hi hi Allemaal, Spannend van de Resus bloedgroepen. Ben benieuwd hoe groot de kans dan is bij een tweede check dat de bloedgroep van het kindje dan verkeerd is. Ik ga voor jullie duimen dames! Ik ben met de vitaliteitsecho iets terug gezet en door geen plek in de vk praktijk heb ik de 14e pas...
  8. D

Januari 2023

Goedemorgen Dames, Ik zit morgen rond de 9 weken:). 22-06 vitaliteits echo gehad en een kloppend hartje. 14-07 de termijn echo. Het is ons tweede kindje en ik heb alleen nog twee treggings die ik kan dragen. Zodra ik de zwangerschapsbroeken uit de kast haal zie je het heel erg. Hoe doen jullie...
  9. D

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@MomAndBoyGirlBaby al iets meer duidelijk vandaag of gisteren? Snap inderdaad dat dit verwarrend is! Ik had ook wel twee keer na een corona vaccin een afwijkende cyclus dus wellicht heeft t invloed!
  10. D

Hier rood licht denk ik ?:( hoop nog steeds dat het stopt.. op naar de volgende ronde. Hou hoop voor jullie meiden ❤️ 
  11. D

@Caramel gisteren stiekem kruidvat 2v5 test gedaan maar no luck! Helemaal wit! Temp nog hoog deze ochtend. Ik wacht vandaag nog af:).ik had vorige maand met ovutesten geen eisprong gevonden en een cyclus van 19 dagen vraag me af of meiden dit ook wel eens hebben gehad? Ben normaal altijd 28 a 29...
  12. D

Hallo Dames. Ik sluit me hier even aan. Ik ben 31 we hebben een dochter van 2,5 en nu ruim een jaar bezig voor nummer 2 ben de rondes kwijt. Dus we doen gewoon ronde 12. Morgen is mijn NOD! 5 maart. Bij onze eerste heeft het 8 rondes geduurd. Begint nu toch wel moeilijker te worden de...
  13. D

NOD maart 2022

Hi hi Dames, sluit me ook graag aan. Nod 5 maart. 2e kindje ronde 11. Vorige cyclus was 19 dagen en geen eisprong gemetengelukkig deze keer weer normaal 28! Nog nooit gehad zo gek:). Goede hoop deze weer normale maand:)   liefs deps 
  14. D

NOD AUGUSTUS 2021

Nou.. over het Toilet gesproken hier helder rood verlies nu dus ben bang dat ik ongesteld ben. 
  15. D

NOD AUGUSTUS 2021

@Djam ja heel herkenbaar! Heb zelfs de digitale CB wel is open gemaakt om te kijken of er echt geen lijntjes zijn.. En ja die zie je dan weer wel maar lees je ook van alles over. Was toen niet zwanger.2e ronde toch na de herteloperatie? Wat hebben ze precies gedaan?  Ik ga wachten tot vrijdag...
  16. D

NOD AUGUSTUS 2021

@Kimmmm Eetse vandaag:). Duim met je mee en met ieder ander trouwens ook:)
  17. D

NOD AUGUSTUS 2021

Mogen is uiterlijk m'n NOD.. of toch overmorgen heb een grijs vakje in de app: FLo en daarna beginnen de rode vakjes dit is op basis van mn positieve ovulatietest. Het zou wel echt fijn zijn als het deze maand raak is. I.v.m. volgend jaar juni/juli verkopen van ons huis en Oktober oplevering...
  18. D

NOD AUGUSTUS 2021

@Djam ja duidelijk:) Je hebt in ieder geval de juiste dagen geprobeerd!:)
  19. D

NOD AUGUSTUS 2021

Hi Dames, Ik doe op de valreep ook nog mee:). Ronde 7 voor ons 2e kindje. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen maar nu was mijn eisprong op dag 16 dus de app geeft aan dat ik nu een cyclus van 29 a 30 dagen heb. Mijn nod is tussen 4 en 6 aug.  Mijn temperatuur is nog steeds hoog 37,2 en ik heb...
  20. D

Nod juni 2021

Ik zit inmiddels aan een glas rode wijn en de rode duivels op zn vlaams. Met de endometriose niet leuk:( darm krampen?
  21. D

Nod juni 2021

Ik ben nu 1 dag overtijd. Net een clearblue gedaan met het plusje en het minnetje. Maar 2 minnetjes. Nog maar weer wachten...
  22. D

Nod juni 2021

ah @Meibaby spannend!  Hopelijk is t gewoon een hele lichte bloeding na de innesteling.  Ik heb vandaag m'n NOD. Ik ben heeeeel sjacherijnig.. en veel druk op m'n buik misschien mn darmen maar dat kan ook wel pms achtig zijn     
  23. D

Nod juni 2021

@IsaV ik denk dat ik morgen en morgen avond even afewacht en dan donderdag ochtend test.  Oh goed dat je een positieve Ovu test had:) Dan zie je toch dat het inderdaad helpt die testen als je ovulatie vroeg is. 
  24. D

Nod juni 2021

Ah balen Fietsmama indd we gaan gewoon voor Lucky 7:). Echt rot he die buikpijn. Heb er zelf ook enorme last van altijd. Lekker jezelf verwennen de komende dagen.   Hier nog 1 dag.. brrr spannend weer. wordt vaak in de avond ongi. soms ook de avond ervoor dus we wachten af. 
  25. D

Nod juni 2021

@girlssmom wauw gefeliciteerd! Dat is heel snel ja! Komt allemaal goed?.   Ik zit nu 3 dagen voor nod en diarree gehad vannacht en zo misselijk. Wel op terras gegeten maar geen gekke dingen. Toch een reactie daarom.. pffoe wat een rotnacht.
  26. D

Nod juni 2021

@vlindertje 3-6 lijkt wel duidelijker ben benieuwd naar vandaag en morgen. misschien was je hcg eerst beetje stabiel en verschillende concentraties urine wellicht??  spannend!!!
  27. D

Nod juni 2021

Ah flups?   @lissocat gefeliciteerd aanstaand tante en wat goed dat je er nu zo in staat:)!!
  28. D

Nod juni 2021

@Channie welkom:) spannend!!! 6 juni is bijna:) ga je verder wachten of kijk je of de streep oploopt:)?
  29. D

Nod juni 2021

MamawensT Gefeliciteerd!!!!!!
  30. D

Nod juni 2021

Het wordt bij ons nu wel spannender omdat er voor mn gevoel nu een tijdsklok op zit i.v.m. nieuw huis.  Het is helaas allemaal niet te plannen. Bij onze dochter duurde het ruim een jaar. Weet wel dat ik endometriose heb en dit is ook 1x weggehaald, maar zat bij mn darm. Nu hebben we een nieuwe...
Terug
Bovenaan