Zoekresultaten

1. I

Eerste keer zwanger willen worden

@krokusje en @vonnic heb VonNic vandaag weer een nieuw mailtje gestuurd. Krokusje misschien is het handig om mij even toe te voegen op facebook dan kan ik je makkelijker aan de groep toevoegen :) 
  2. I

@vonnic je toegevoegd met het mailadres waarmee je mailde. Nu moet je die mail openen en dan de uitnodiging accepteren ?
  3. I

Wil je ook lid worden van die gezellig facebookgroep. mail even naar bloemetjesenbijtjes2018@gmail.com dan nodig ik je uit! 
  4. I

Zijn er mensen die wel al gemaild hebben maar nog niet toegelaten??
  5. I

NOD lijstje 21-05-18 t/m 27-05-18

NOD 24 mei 1e kindje 1e ronde 
  6. I

Het wordt al gezellig druk in de groep! Leuk hoor?
  7. I

https://m.facebook.com/groups/338181146705882
  8. I

De Facebookgroep is aangemaakt ik heb hem NOVN (nieuwe ouders van nu) genoemd. Je kunt hem opzoeken een verzoekje doen en dan voeg ik je toe!    Tot snel daar allemaal!     
  9. I

Goed! Ga een groep aanmaken. Iemand suggesties voor de naam?? 
  10. I

@lisa uiteraard Hahahha. Anders kan je het net zo goed gelijk aan de grote klok hangen hahahha. Ik wacht nog even af of meer dames enthousiast zijn. 
  11. I

Goed dat ging even fout. Ik wilde zeggen ik ben blij dat ik van die onwijze hormoonschommelingen af ben die ik de eerste 3 weken na stoppen van de pil had. My goodness alsof ik in 3 weken 3 cyclussen doorging zo wiebelde ik elke dag.    Wat ik mij afvroeg zijn er meer van jullie die het leuk...
  12. I

@vonne ja is nog wel even wachten inderdaad maar ben allang blij dat na de h
  13. I

Welkom alle nieuwe mensen! Zo leuk om elkaar hier te treffen!  @Vonne mijn NOD is 24 mei! Spannend hoor!    
  14. I

Ha allemaal!    Ja het is inderdaad van dag elastische slijm. Het lijkt inderdaad mijn eisprong te zijn wat ook de verklaring kan zijn voor mijn onwijze libido de laatste dagen Hahahah. Met dat klussen zit het dus wel goed! Mijn NOD zou dan woensdag 23 mei zijn. Ben benieuwd en blijft even...
  15. I

Help! Meisjesnaam

Lola, Liva, Lianne, Laura, Lise 
  16. I

Dag dames! Wat leuk dat we allemaal zo ongeveer dezelfde leeftijd zijn. Ik ben zelf 23. Reacties van de omgeving wisselen nogal.    Een vraag ben nog steeds niet ongesteld geworden maar vandaag was mijn afscheiding een soort van ei wit slierten (sorry voor de details ?) iemand daar ervaring mee...
  17. I

@rietjepietje vanaf mijn laatste ontrekkingsbloeding zou ik 1 mei ongesteld moeten zijn geworden. Maar ik moet zeggen dat het er in niks op lijkt dag het eraan zit te komen. Dus waarschijnlijk heeft mijn lijf het hormonaal gewoon nog niet opgepakt. Flink balen dus maar goed ik probeer het maar...
  18. I

Vanaf juni gaan met die banaan!

Hee Denise!    Wat leuk! Zie veel overeenkomsten ik ben ook 23 in de laatste loodjes van mijn studie en ook wij zijn vorige maand gestopt met de pil. Doe wat goed voelt voor jou! Ben je al ongesteld geworden?? 
  19. I

@loesz wat balen joh! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie?
  20. I

@loesz streepje klinkt goed maar snap dat het super spannend blijft. Alleen de tijd weet het antwoord   ik heb nu al sinds gistermiddag enorme krampen niet normaal. Ik herkende ze eerst niet als menstruatiekrampen maar iets anders kan niet echt maar ik bloed niet. Vraag me af wanneer dat komt. 
  21. I

@loesz wat spannend!! Volgens mij kun je en foto uploaden door wanneer je een berichtje gaat schrijven rechts bovenin het invoervak op het plaatje met de berg en zon te klikken?  @miniheks zoo herkenbaar. Volgens mij weet iedereen die dichtbij staat het ongeveer wel hahaha. Inclusief...
  22. I

@visje2 hahhaha die smoesjes zo herkenbaar Ehm antibioticakuur, vorige dag veel gedronken, 30 dagen challenge. Maar het blijft toch een uitdaging Hahaha ook met het doorbakken van vlees als je bij anderen eet. 
  23. I

@jo-se spannend he! Ik vind het ook super spannend en fijn om hier met gelijk gestemden te kletsen ?
  24. I

@Visje2 Super spannend zeg! Heb je de pil gebruikt? 
  25. I

@kiot ooh nee! Balen! Lief zijn voor jezelf. Volgende maand beter.  @Rietjepietje lastig is dat he. Zoveel verschillende verhalen over "het leven na de pil" :P Hoop snel mijn eigen lichaam wat beter te begrijpen. Want zie nu elke kramp steekje en misselijkheid aan voor een beginnende...
  26. I

@druifje Ik heb na de laatste strip een ontrekkingsbloeding gehad inderdaad. Nu is het wachten op de eerste echte menstruatie. Stiekem hoopte ik 1 van die mensen te zijn die kon zeggen gelijk na het stoppen zwanger te zijn hahaha. Ik heb ook (blijkbaar) heel erg last van het ontpillen. Ik schoot...
  27. I

Spannend Kiot! Hoe voel je je?  
  28. I

Super herkenbaar! Druifje B, bij ons vorige maand de verwachting dat ik door de pil heen zwanger was geworden. Ik voelde me zo ontzettend zwanger.  Dat was deze maand absoluut niet het geval. Dus het kwam nu niet geheel als verrassing. Nu maar wachten tot ik echt ongesteld ben.  Hopelijk voor...
  29. I

<p>Hallo! </p><p>Het leek mij leuk om met andere vrouwen de kletsen die net als ik zelf proberen een eerste kindje te krijgen. Ik had vandaag een negatieve test helaas. Dit was ronde 1. Ben benieuwd of er meer vrouwen op dit punt zitten? Hoe zijn jullie ervaringen tot nu...
  30. I

NOD begin mei 2018

Vanmorgen getest negatief. Verwachtte hem al wel maar toch vervelend. Stiekem hoopte ik toch dat het in een keer raak zou zijn. Even flink gehuild, knop op en op naar ronde 2
Terug
Bovenaan