Zoekresultaten

1. H

Uitgerekend maart 2019

Hier ook alles goed!! Kleine Kay is morgen alweer 4 weken.. wat gaat het snel! Hij gaat nu langzaam naar maatje 56. En drinkt 6 voedingen van 120 cc. Volgende week eerste keer naar het consultatiebureau, spannend.
  2. H

Uitgerekend maart 2019

Op zaterdag 6 april is onze zoon Kay geboren! Hij weegt 3355 gram en is 50 cm groot. Wat een kerel van een vent!! We zijn super trots ♡♡ Alles is goed gegaan en heb zelf maar 1 hechting, wel de ruggenprik gehad.. Nu lekker genieten♡!
  3. H

Uitgerekend maart 2019

Wordt vanavond opgenomen in het ziekenhuis.. ze gaan een ballon katheter inbrengen en morgen hopelijk inleiden!    
  4. H

Uitgerekend maart 2019

Van harte gefeliciteerd mama's♡♡♡ Hier ook nog niks.... ik verwacht een april baby.. Maandag wordt ik gestript, ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen! Verder wel enorme harde buiken eigenlijk de hele dag door, begijnt best vervelend te worden maar ach, we mogen niet klagen ?
  5. H

Uitgerekend maart 2019

Vandaag ook bij de VK geweest.. Als de kleine man zich niet meld voor het weekend wordt ik komende maandag én woensdag gestript. Als hij er dan nog niet is mag ik vrijdags naar het ziekenhuis.. Ben benieuwd hoop dat hij zich deze week meld!!
  6. H

Uitgerekend maart 2019

Hier ook nog alles rustig.. Gisteren te horen gekregen dat de baarmoedermond nog totaal niet aan het rijpen is, nog moet draaien. Ik ben bang dat we daardoor nog wel even moeten wachten op onze kleine man. Gefeliciteerd voor alle kersverse mama's geniet ervan ?
  7. H

Uitgerekend maart 2019

Naam Uitgerekend Bevallen BO GA 04/03/2019 05/03/2019 Suffjuh 05/03/2019   GebruikerMyrthe 08/03/2019 08/03/2019 Minnie M 09/03/2019 06/03/2019 Laraywen 10/03/2019   EPF 11/03/2019                              26/02/2019 Josje...
  8. H

Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal- Van Harte gefeliciteerd met de geboortes van de kleine wondertjes! Ik heb de lijst even proberen te updaten, mocht ik iets vergeten zijn hoor ik het wel :) Verder is hier nog alles rustig. Kleine man in wel helemaal ingedaalt.  Ik ben nu 38 weken en erg onrustig. Hoop dat het...
  9. H

Uitgerekend maart 2019

@ Bo Ga Ik herken het! Ik wil ook wel eens over iets anders praten dan over mijn buik- de bevalling en als alles op orde is.. De nachten worden hier steeds erger, rond de klok van 3.00 word ik meestal wakker.. plassen- draaien- denken wat ik nog moet. en vervolgens niet meer in slaap komen...
  10. H

Uitgerekend maart 2019

MIMI heel veel succes! ( stiekem ben ik jaloers )  WAGGELEN IS HET NIEUWE LOPEN Nikkim!! ik herken het.... Ik had de serie ook al gespot op netflix, maar ben er nog niet aan begonnen.  Ik heb zelf geen geboorteplan, en moet komende week naar de anesthesie ivm de ruggenprik.. ze gaan kijken als...
  11. H

Uitgerekend maart 2019

Goedemorgen mama's to be! Da's lang geleden.. De laatste keer dat ik iets schreef was ik 20 weken zwanger, ondertussen al 35 weken uitgerekend op 27 maart 2019. ( kan ik dat ook in het lijstje toevoegen?)  Wat een rollercoaster was het de afgelopen 15 weken.. 4 opnames op het geboortecentrum...
  12. H

Uitgerekend maart 2019

Hier ook alles goed met de kleine man. 20 weken echo vorige week gehad en alles was in orde. Tot afgelopen maandag... we zijn opgenomen in het ziekenhuis met nierbekontsteking......... SHOOOOTMEPLEASE! Hopelijk mogen wij snel naar huis :-) 
  13. H

12 dagen overtijd, negatieve testen en bloedtest 3 IU/L

Ik heb pas na 15 dagen overtijd positief getest. Ervoor ook alles negatief Momenteel 16 weken zwanger van een zoon.
  14. H

12 dagen overtijd, negatieve testen en bloedtest 3 IU/L

Ik heb pas na 15 dagen overtijd positief getest. Ervoor ook alles negatief Momenteel 16 weken zwanger van een zoon.
  15. H

3e dag na NOD. Negatief getest.

Ik tests pas op dag 15 positief...
  16. H

Overtijd maar test is negatief

Ik was 15 dagen overtijd. En tests pas op dag 16 positief..... ondertussen 12 weken zwanger..
  17. H

Puppy en zwanger?

Hoi! Wij hebben een pup van 6 maanden en ben zelf nu 9 weken zwanger. Hoeveel werk je eraan hebt ligt puur aan je opvoeding. Nu je veel thuis bent leert de pup snel en veel. Onze boerboel ( hond van 80 kilo ) was binnen 3 weken zindelijk. Het enige wat echt lastig is, zijn de eerst nachtjes...
  18. H

Puppy en zwanger?

Hoi! Wij hebben een pup van 6 maanden en ben zelf nu 9 weken zwanger. Hoeveel werk je eraan hebt ligt puur aan je opvoeding. Nu je veel thuis bent leert de pup snel en veel. Onze boerboel ( hond van 80 kilo ) was binnen 3 weken zindelijk. Het enige wat echt lastig is, zijn de eerst nachtjes...
  19. H

11 dagen na NOD, testen negatief

Na 15 dagen pas positief getest....
  20. H

Uitgerekend maart 2019

Ik lees iedere dag met een smile toch dit topic, echt leuk! Ik ben nu 7 weken, morgen de eerste echo, super spannend. Nu heb ik weer iets, .. Ik begin gewoon al een buik te krijgen! Is dit überhaupt mogelijk? Nu weet ik wel dat mijn baarmoeder heel erg naar voren zit.. zouden dit mijn darmen...
  21. H

Uitgerekend maart 2019

Ik lees iedere dag met een smile toch dit topic, echt leuk! Ik ben nu 7 weken, morgen de eerste echo, super spannend. Nu heb ik weer iets, .. Ik begin gewoon al een buik te krijgen! Is dit überhaupt mogelijk? Nu weet ik wel dat mijn baarmoeder heel erg naar voren zit.. zouden dit mijn darmen...
  22. H

Uitgerekend maart 2019

Super, al deze goede echo berichten! Ik heb vrijdag de eerste echo.. spannend! Vraagje: ik ben vooral het savonds misselijk maar ik hoef niet over te geven... Iemand wat zich hier in vindt? Liefs, A.
  23. H

Uitgerekend maart 2019

Super, al deze goede echo berichten! Ik heb vrijdag de eerste echo.. spannend! Vraagje: ik ben vooral het savonds misselijk maar ik hoef niet over te geven... Iemand wat zich hier in vindt? Liefs, A.
  24. H

Testen blijven negatief

Hey! Ik heb in februari een MK gehad. Erna direct een vaste cycles van 28 dagen. Ik had op 13 juli mijn NOD. En bleef 14 dagen overtijd om de dag test echter negatief.  Op dag 15 overtijd taste ik dik positief CB zei 2-3 weken. Succes!!  Liefs,A.
  25. H

Uitgerekend maart 2019

Jaaa!! Ik hoor erbij! Vandaag 6w3d en pas naar 14 dagen overtijd positief getest. ( eerste ronde direct raak ) Aanstaande vrijdag eerste echo en ik kan niet meer wachten!! Liefs, A
  26. H

2 weken overtijd negatieve test

Hoi BossBess.Mijn partner en ik zijn ‘pas’ bezig vanaf Juni 2018. op 15 Juni had ik de eerste dag van mijn ongesteldheid, en heb altijd een cycles van 28 dagen. ik moest ongesteld worden op 13 juli, echter blees dit uit. wij dachten op dat moment, nee joh! dat kan nooit zo snel.. ik heb vanaf...
  27. H

grieperig gevoel. Zwanger ?

Hoi Joena,Mijn partner en ik zijn 'pas' bezig vanaf Juni 2018. op 15 Juni had ik de eerste dag van mijn ongesteldheid, en heb altijd een cycles van 28 dagen. ik moest ongesteld worden op 13 juli, echter blees dit uit. wij dachten op dat moment, nee joh! dat kan nooit zo snel.. ik heb vanaf dat...
Terug
Bovenaan