Zoekresultaten

1. I

Doorslapen

Onze dochter sliep met 5 weken door en met 11 weken klokje rond. Nu in sprong 4 horen we haar snachts 1-3x en sochtends eerder wakker, maar heb nog geen nacht voeding weer hoeven geven.
  2. I

Wanneer weer ongesteld

Geen borstvoeding en ik ben nu 3 maand verder en nog niet ongesteld geweest
  3. I

Overprikkeld

Hier een meisje van bijna 3 maanden die ook heel snel overprikkelt is. Ze wil alles mee krijgen en herken nu al veel van wat je schrijft.. Ben dus ook benieuwd naar tips en andere ervaringen. Zelfs een wandeling met wandelwagen kan al veel zijn voor haar.. In mijn verlof ook "uitjes" om de dag...
  4. I

Baby kleding

Ik zou de groei echo even afwachten. Het is een schatting, maar je kunt bijv. 2 pakjes maat 50 in huis halen en daarna bij kopen als 56 veel te groot is. Dat was bij ons ook zo en na een paar spuitluiers en spuugbuien hadden we aan 3 setjes kleren echt niet genoeg. Dus hebben uiteindelijk een...
  5. I

Tongriem knippen

Als het door een professional is vastgesteld dat deze te kort is, zou ik het doen. Wij hebben de tongriem van onze dochter ook laten behandelen. Ze was toen 3 weken oud. Omdat ze niet aanhapte aan de borst en ook aan de fles maar hele kleine teugen nam, wat haar ontzettend veel energie koste en...
  6. I

Uitgerekend juli 2021 omgeving Groningen

Ja leuk! Ik ben 8 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Dus nu 27 weken. Wanneer zijn jullie uitgerekend?
  7. I

Termijnecho en onregelmatige cyclus

<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>Er zijn vast meer dames die dit hebben meegemaakt, dus ik stel m'n vraag gewoon..</p><p>Ik heb een onregelmatige cyclus, mijn laatste menstruatie was 15 september eerste dag.</p><p>Vorige week donderdag was m'n...
  8. I

Juli 2021

Goedemorgen,   Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 9 juli uitgerekend! In het topic juni / juli 2021 vinden jullie een link naar een FB pagina, als jullie dat leuk vinden! Vrijdag en gisteren hebben we het onze ouders alvast verteld, aangezien ik het toch niet voor mij kan houden bij hen. En als het...
  9. I

Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Ja gister weer getest en al stuk duidelijker!
  10. I

Hey Loike, Sterker nog, ik heb de innesteling gevoeld vorige week donderdag. Sindsdien regelmatig krampen, vorige week erg emotioneel. En deze week ook af en toe last van m'n rug. M'n etenslust is ook weg dus erg moe... Hopelijk lopen de testen mooi op komende tijd. Het besef is er namelijk nog...
  11. I

Eind juni, begin juli 2021❤️?

Goedemorgen,   Ik meld mij ook voorzichtig. Morgen is mijn NOD. Gister getest met een early van Etos en vandaag sensitest. Die van sensitest was net een tintje lichter en de early was al niet super duidelijk... Dus NIET handig om met verschillende merken te testen.. Maar goed, krijg wel steeds...
  12. I

Hey allemaal, vandaag 2 dagen voor nod een hele lichte zwangerschapstest... Over twee dagen weer testen.   https://www.mupload.nl/img/yetcoy.jpg
  13. I

NOD oktober 2020

https://www.mupload.nl/img/yetcoy.jpg Ik heb ook getest. Nadat ik zondag negatief testte, vandaag 2 dagen voor nod ook een heel licht streepje te zien... Over 2 dagen dus weer testen.
  14. I

NOD oktober 2020

MamaSterretje, ja voeg mij maar toe deze maand!
  15. I

NOD oktober 2020

Hoi allemaal,   Ik kom uit het topic van de lange en onregelmatige cyclussen, dus praat hier eigenlijk nooit mee. Maar ik heb vorige week donderdag mijn eisprong gehad (en gevoeld) en afgelopen donderdag ineens buikkrampen, deze week erg emotioneel en gisterochtend veel vochtverlies. (Sorry)...
  16. I

Hee Lieke,   Tja, dat vind ik lastig om te zeggen. Ik heb ze namelijk ook geslikt in een cyclus boven de 70 dagen en ben daar toen halverwege mee opgehouden.   Ook spannend voor jou! Als ik er op terug kijk viel het dus heel erg mee.   Ik wil trouwens ook even wat ongemakkelijks met jullie...
  17. I

Hey allemaal, Hoe is het met iedereen? Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en gelijk 3 drempels over, voor mijn gevoel. Op de inwendige echo was niks bijzonders te zien. Mijn eisprong is net geweest. (Zelf gevonden met ovulatie test vorige week! ?) Nu dag 37. Ik moet aan het begin van m'n...
  18. I

Het ziekenhuis gaat ook direct de vruchtbaarheid onderzoeken. Niet alleen mijn cyclus in kaart brengen. Dus een vragenlijst voor mij en mijn vriend gekregen, nu ingevuld en tijdens het gesprek gaan we de antwoorden bespreken.  Wel spannend maar laten het eerst maar op ons af komen. Deze stap...
  19. I

Hee hoi,   Gefeliciteerd Pukje! Ik laat weer even wat van mij horen, want... Over drie weken kan ik in het ziekenhuis terecht! Zo blij dat de afspraak gepland staat ivm de nieuwe maatregelen van corona.. en wat veel vragen moest ik al invullen;   Voelde nu al een beetje ongemakkelijk en met de...
  20. I

Jaja! Dag 66 en m'n menstruatie is begonnen..   Welkom S!   Laat je ons weten wat er uit het gesprek met de gyn komt? Ik zit op het wachtbankje voor een oproep..  
  21. I

Spannend Jessica!! Duim voor je!
  22. I

Nee ik heb nog niks gehoord. Ik moest uitgaan van 60 dagen.. dat zou tweede week oktober zijn. Ondanks het gevoel dat ik er geen invloed op heb, tel ik toch de dagen af totdat de brief op de mat ligt en hoop ik binnenkort nog "even" ongesteld te worden. Ik lees ondertussen ook dat acupunctuur...
  23. I

Hey allemaal, Ik zit weer op dag 71...
  24. I

Jeetje wat heftig nieuws voor jullie Noor. Sterkte..
  25. I

@Skippy Super, gefeliciteerd! @lieke wow lijkt inderdaad veel op elkaar.. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ik word doorverwezen naar de gynaecoloog. De vorige keer had ik een telefonische afspraak met de huisarts en vond het fijn dat ze mij vandaag ook even kon zien. Want: geen acne...
  26. I

Mijn cyclus gaat weer richting de 40 dagen. Ik heb woensdag weer een afspraak bij de ha, want de provera kuhr heeft blijkbaar niet geholpen om de cyclus te resetten... :( Laat jullie weten wat er uit komt!
  27. I

Hee meiden,   Jullie berichten allemaal weer gelezen. Leuk om het zo een beetje bij te houden!   Hierbij mijn frustratie van de ovulatietesten. Zondag had ik goede hoop op een oplopende test. Maandag bijna niks te zien, dinsdag ineens weer donkerder en vandaag weer bijna niks. Maandag had ik...
  28. I

Goedemorgen!  Ik heb m'n naam ook aangepast, haha. Kleine update: Na mijn provera kuur eigenlijk direct ongesteld geworden. (Zat 1 dag tussen)  Nu afwachten of mijn cyclus echt gereset is.. anders weer contact met de huisarts. Ik ga voor een nieuwe ronde ovulatietesten, die worden vandaag...
  29. I

@ Noor, en wat was je uitslag?
  30. I

Hoi hoi!   Ik ben eind januari gestopt met de pil en daarna een cyclus van 42, 48 en 70 dagen. Op dag 70 was ik het wachten ook zat en heb ik contact gehad met de huisarts. Ik kreeg een provera kuur van 10 dagen, welke gisteren was afgelopen.  Hopelijk is mijn cyclus nu "gereset" en wordt mij...
Terug
Bovenaan