Zoekresultaten

1. S

Sofie en fleur

past goed bij elkaar! 
  2. S

Sofie en fleur

past goed bij elkaar! 
  3. S

Voorkeur voor geslacht?

Ik vind het vreselijk om toe te geven maar denk dat ik wel een voorkeur heb... Onze dochter is vorig jaar stilgeboren en we zullen haar nooit zien opgroeien. Deze baby gaat haar echt nooit vervangen maar het voelt ergens toch zo dat ik nu een dochter in huis zou moeten hebben en dat heb ik niet...
  4. S

December 2020

Fijn om te horen Lieke s! Juliaa je krijgt zeker een heel fijn cadeautje. Zelfde als de vorige keer, ben heel blij met 2 exemplaren ? ik zal het verder nog niet verklappen. En inderdaad het gaat bij veel vrouwen niet vanzelf. Als wij uiteindelijk voor het traject pgd kiezen, heb ik ook hormonen...
  5. S

December 2020

KlaverVier je bent al uit de Facebookgroep dus ik denk dat je mijn bericht niet meer hebt gezien... Ik zag toevallig tussen het aantal leden dat je (per ongeluk?) iemand hebt uitgenodigd om lid te worden.. Zou dat misschien de reden zijn dat iemand het heeft ontdekt? Pas wanneer je lid bent van...
  6. S

December 2020

Juliaa ik doe ook mee, voor de tweede keer :) heb jij ook iedere week 2 kratten in plaats van 1? Er is enorm tekort aan donateurs op dit moment.. ik denk nu we de Faceboekgroep hebben dat ik hier niet vaak meer kom, maar dat is ook niet echt nodig!
  7. S

December 2020

Dankjewel voor de link MiniBurgers! Ik had me per ongeluk bij de verkeerde groep aangemeld, haha! En wat fijn dat je toch een echo krijgt! TanteEss fijn dat de echo er goed uitzag. Zo'n eerste bevestiging is zeker fijn! Goed om te horen dat meer van jullie binnenkort een echo krijgen. Is toch...
  8. S

December 2020

Ohhh meiden ik ben hier een weekje niet geweest en wat een hoop berichten! Ik kwam hier eigenlijk even kijken omdat ik het positieve nieuws hoorde dat er wat regels worden versoepeld, dus hopelijk kunnen een aantal van jullie nu toch een vroege echo krijgen die dit nog niet hebben gehad...
  9. S

December 2020

Oh meiden, net helemaal vergeten iets te zeggen/vragen. Ik krijg van Moeders voor Moeders nu wekelijks 2 kratten ipv 1 krat omdat er op dit moment enorm tekort is aan donateurs. Dus als iemand nog niet meedoet en zich geroepen voelt, ik denk dat ze heel blij zijn met je aanmelding ?
  10. S

December 2020

Liefje heel verstandig dat je voor de NIPT kiest! Ik heb vorige keer ook NIPT gedaan met nevenbevindingen. Deze kan onze genetische afwijking niet opsporen dus we hebben sowieso aanvullend onderzoek nodig. Jammer, want de NIPT is gewoon bloed prikken en zonder risico.  MiniBurgers ja wachten...
  11. S

December 2020

Gebruiker10192435 Gefeliciteerd! Zal inderdaad spannend zijn en heel fijn om straks je kleintje alvast te kunnen zien. Goed idee van dat videobellen! Die duizeligheid had ik tijdens mijn vorige zwangerschap. Kwam toen door een lage bloeddruk. Dat meten ze vaak al op, maar mocht dat niet gebeuren...
  12. S

Langdurig bloedverlies na afbreken zwangerschap

Gelukkig heb je de oorzaak kunnen vinden! Bij mij heeft het ook 3 maanden geduurd en het is een verademing om er vanaf te zijn. Hopelijk is het na donderdag dan echt opgelost.
  13. S

December 2020

Julie-V wat vind ik dit erg om te lezen! Ik kwam eigenlijk speciaal even na lange tijd in dit topic kijken omdat ik me dacht te herinneren dat je vandaag je eerste echo zou hebben. Wat een klotezooi zeg! Liefje Weet je al meer? Als je een medische indicatie hebt krijg je gewoon een vroege echo...
  14. S

Hoe lang duurt het nu alles bij elkaar? Ze zeiden bij mij dat 6-8 weken wel normaal is, dus dat het helaas even duurt kan wel kloppen. Alleen alles daarna niet. Dus als je al over dat aantal weken heen bent zou ik zeker even contact opnemen.
  15. S

Hallo gebruiker! Wat vervelend dat je zo lang last houdt van bloedverlies. Hier een soortgelijkverhaal. Onze baby had geen overlevingskansen en met 18 weken is de bevalling opgewekt. De placenta is er op de OK volledig uitgehaald en er waren geen resten achtergebleven. Toch heb ik uiteindelijk...
  16. S

December 2020

LDorien gefeliciteerd met je positieve test! En welkom bij de club! Elln zo zie je maar weer hoe anders het bij iedereen is en hopelijk ook in iedere zwangerschap. Ik vond de misselijkheid en het overgeven ook vreselijk.. Heb het eerste trimester in de ziektewet gezeten. Soms wel 30x overgeven...
  17. S

December 2020

Ahhh ClauClau dat meen je niet ? wat ontzettend klote! Heel veel sterkte! Nansie gefeliciteerd! Heerlijk zo'n knaltest! Julie-V begrijpelijk hoor! Fijn dat het ook zo vlot achter elkaar gelukt is. We gaan er nu ook gewoon vanuit dat je dat niet meer hoeft te laten onderzoeken ?
  18. S

December 2020

Wat leuk weer nieuwe dames erbij! Gefeliciteerd! En dankjewel voor jullie reacties, het is eigenlijk ook wel heel mooi.. en weer op de verjaardag van mijn moeder, zou een prachtig cadeau zijn. Julie-V wanneer staat je eerste echo gepland? Die van mij op 20 april. En ik zou zeker uitgaan van het...
  19. S

December 2020

Dankjewel Julie-V. Jij ook gefeliciteerd. Zo te lezen is het voor jou ook geen makkelijke weg geweest en nog steeds niet. Ik vind dat we allebei een fijne zwangerschap verdienen met daarna een hele gezonde baby ;-) Dat gun ik trouwens iedereen! Elln voor mij de 2e zwangerschap en bij jou?
  20. S

December 2020

Hallo meiden, Wat leuk dat er al een topic is! Gefeliciteerd allemaal! Ik meld mij bij deze ook voorzichtig aan. Had vanmorgen een positieve test! Deze zwangerschap is extra spannend voor ons. Ik wil niet gelijk een negatief verhaal delen, maar onze dochter is stilgeboren en we hebben bij deze...
  21. S

Kindje verloren met 39 weken

Lieve gebruiker,  Ik zie nu je berichtje pas. Ik was nog niet zover zwanger maar ben ook recent mijn dochter verloren met 18 weken. Als je Facebook hebt, is daar een hele fijne (besloten!) lotgenotengroep. Misschien fijn om je daar aan te melden. Heel veel sterkte!
  22. S

langdurig bloedverlies, stukje placenta achtergebleven?

<p>Hoi meiden, </p><p>11 weken geleden ben ik bevallen van een dochter na 18 weken zwangerschap. Omdat de placenta niet wilde loslaten is deze op de OK verwijderd. De echo's op de nacontroles zagen er goed uit. Toch heb ik nog steeds bloedverlies. Ik heb volgende week een...
  23. S

Traject IVF/PGD

Hoi Sofie, Dankjewel voor je reactie! Ik denk dat dit een heel ander traject is? De dingen waar ik benieuwd naar ben is de wachttijd voor het ontwikkelen van de test en bijv. waarom mensen wel/niet voor PGD of prenatale screening kiezen. 
  24. S

Traject IVF/PGD

<p>Hoi meiden,</p><p>Via de zoekfunctie vond ik alleen 2 oudere topics over dit onderwerp, vandaar dat ik een nieuwe open. Ik zou het fijn vinden om in contact te komen met meiden die met dit traject gaan starten, er middenin zitten of het al achter de rug hebben. Of misschien...
  25. S

Verwacht mei 2020❤️

@Sajeso kon je vandaag nog terecht? Snap dat het spannend is en je er geen weekend overheen wilt laten gaan! Ik wil de pret niet drukken en ook niemand zenuwachtig maken, maar vind het wel zo netjes om na jullie steun ook even te laten weten hoe het is gegaan. Ik heb zo'n 5/6 weken geleden laten...
  26. S

Verwacht mei 2020❤️

Ninaapje dankjewel meid ja hoor ik wil het hier best delen. Sajeso wat leuk dat je schopjes voelt! Zal vanaf nu alleen maar meer worden. Misschien kan de huisarts een verwijzing regelen voor de gynaecoloog? Ik zal zo hieronder typen hoe we erachter zijn gekomen en wat we tot nu toe weten...
  27. S

Verwacht mei 2020❤️

Wat gaaf, gefeliciteerd met je huwelijk LieveSam! Ik ben hier al een tijdje niet geweest. Eerst omdat ik flink ziek was van de zwangerschap, geen energie had om achter de laptop te kruipen en ik (heel aso) geen behoefte had aan verhalen van anderen. Inmiddels gaat het met mij beter maar hebben...
  28. S

Misselijk ?

Hoe gaat het nu met je? Ik heb vanaf het eerste moment last van misselijkheid en overgeven. De tips die ik kreeg waren ieder half uur een beetje eten en ook in kleine hoeveelheden tegelijk drinken. Meteen als je wakker bent iets eten of drinken (mijn man brengt iedere ochtend ontbijt naar...
  29. S

Verwacht mei 2020❤️

Hoi meiden, sorry dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen. De laatste keer heb ik advies gevraagd of ik de verloskundige zou bellen op een zaterdag en daarna ben ik hier niet meer geweest. Ben toen meteen doorgestuurd naar de huisartsenpost dus blijkbaar was het niet overdreven om te...
  30. S

Verwacht mei 2020❤️

Dankjulliewel meiden! Verloskundige gebeld en die raadde inderdaad aan om de huisartsenpost te bellen en te vragen naar emesafene. Ben nu aan het wachten tot het werkt, maar voel me nu al zo opgelucht! 
Terug
Bovenaan