Zoekresultaten

1. C

Kindje doet middagslaap in tent

Hahaha in een pan! Ga gewoon op een emmer zitten ofzo. ;-)
  2. C

NOD augustus 2020

Oooh je zit op dpo8... Dan kan er toch nog van alles gebeuren? Ik testte in maart pas op mijn NOD (dpo14) positief (dit was geen early test). Eindigde helaas wel in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar mijn HCG was wel vergelijkbaar met een normale zwangerschap. Mijn HCG waarde was in...
  3. C

NOD augustus 2020

Jammer BelgoGermano! :(  Ah succes met je uithoudingsvermogen testen CherryBlossom. Dat neem ik mezelf ook elke keer voor, maar lukt me toch niet hehe. 
  4. C

NOD augustus 2020

Nog geen klachten Juliaa. Denk ik. Beetje weeïg gevoel maar dat kan ook van iets anders zijn. Dpo7 is nog beetje te vroeg voor klachten. Wil mezelf niet weer helemaal gek maken zoals vorige maand.
  5. C

NOD augustus 2020

Spannend weekje dames! Balen voor degenen die ongesteld geworden zijn. :( Hopelijk volgende ronde meer geluk meiden. Mijn NOD is 25 augustus... Merk dat ik nu weer elke keer aan mn borsten aan het voelen ben of ze al pijn doen haha. Vrijdag (dpo9) ga ik waarschijnlijk beginnen met testen met de...
  6. C

NOD augustus 2020

Jammer Heidezicht. :(  CherryBlossom succes met het wachten. Ik snap helemaal dat je er zo mee bezig bent. Had ik vorige maand ook hoor, tot ruzie aan toe met mn vriend. Mijn ervaring is dat ik er de ene maand obsessiever mee bezig ben dan de andere keer. Duimen dat we komende daagjes wat gaan...
  7. C

NOD augustus 2020

Vandaag dpo5. De spannende dagen zitten er nu echt aan te komen. Ik moet zeggen dat ik er echt (nog) ontzettend rustig onder ben. Scheelt misschien dat ik eindelijk weer de motivatie heb om wat kilootjes af te vallen en ik vooral gefocust ben op gezond eten. Het lijkt me aardig af te leiden en...
  8. C

Dames Ik heb jullie hulp nodig

Als je gynaecoloog gezegd heeft dat je moet bellen dan lijkt me dat vrij duidelijk....
  9. C

NOD augustus 2020

Gefeliciteerd Junidochter! :)
  10. C

Onverwachts zwanger

Gefeliciteerd! :) Maar waardoor was de kans dan zeer klein dat je zelf zwanger zou worden? Ik heb zelf ook maar 1 eileider (door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap begin dit jaar) en het hebben van 1 eileider heeft niet heel veel invloed op je vruchtbaarheid. Beide eileiders kunnen namelijk...
  11. C

Onverwacht

Aanklagen? We leven niet in Amerika. ;-)
  12. C

Zwanger of niet?

Dat is gewoon hartstikke zwanger, gefeliciteerd!
  13. C

NOD augustus 2020

Jaaa herkenbaar BelgoGermano! Vorige maand dacht ik echt dat het raak was daardoor. Maar het mocht niet zo zijn helaas.  En dat wat jij beschrijft is ook precies de reden dat ik ovulatietesten gebruik, dat we niet een hele week vol verplichte nummertjes hebben. Gewoon 1 of 2 keer 'verplicht' en...
  14. C

NOD augustus 2020

x-Marina lastig he om die testdrang in bedwang te houden?! Ik wil het ook proberen wat meer los te laten maar geen idee hoe. Vorige maand was ik echt geobsedeerd, zelfs tot ruzie aan toe met mijn vriend omdat ik zo in mijn eigen wereld leefde. Vorige keer ging ik ook echt op dpo9 al testen. Ik...
  15. C

NOD augustus 2020

Haha ja ik ben niet vies van een beetje zweet maar dit voelde gewoon niet gezond. Nu het eeuwige wachten inderdaad... Ik ga een poging doen het iets meer los te laten dan vorige maand. Iemand tips? ;-)
  16. C

NOD augustus 2020

Jeetje deze hitte jongens. Gister een positieve ovulatietest in handen. Zondag hebben we seks gehad, gisteravond ging gewoon echt niet door de hitte. Nu net wel gelukt, test loopt wel al weer af. Hopelijk zijn we nog op tijd. Morgen nog een keer en dan geloof ik het wel. En anders wachten we...
  17. C

NOD augustus 2020

Spannend CherryBlossom! Wij lopen aardig gelijk op zie ik. Mijn eisprong is een dezer dagen en NOD rond 26 augustus. 
  18. C

Tampon te lang laten zitten

Dit lees ik op internet: Hoe groter de tampon, des te groter de kans op een infectie. Heb je een tampon te lang laten zitten en plots last van koorts, misselijkheid, duizeligheid en/of een uitslag die lijkt op zonnebrand? Dat kunnen symptomen zijn van TSS. Ga in dat geval meteen naar een huisarts.
  19. C

NOD augustus 2020

MELLie ik denk dat ik overmorgen of donderdag mijn eisprong heb. Meestal test ik op dag 15/16 van mijn cyclus positief. Ik kan het ook altijd heel goed voelen. Dus eigenlijk zou testen niet nodig zijn. Maar kan het toch niet laten haha.
  20. C

NOD augustus 2020

Shittt waarom ligt mijn eisprong precies midden in deze hittegolf? Lekker zweten. ;) Ah balen Happy Yellow, hopelijk volgende ronde meer geluk! :(  
  21. C

NOD augustus 2020

Balen van de onverwachte menstruaties dames! :(
  22. C

NOD augustus 2020

Ik duim voor je Happy Yellow dat je vandaag niet alsnog ongesteld wordt! 
  23. C

NOD augustus 2020

Daar is geen twijfel over mogelijk! Gefeliciteerd. :)
  24. C

NOD augustus 2020

Spannend Happy Yellow! Ik testte in maart ook 1 dag voor NOD negatief met een normale test, dus alles kan nog. ;) Al wil ik je natuurlijk geen valse hoop geven. Maar daar hebben we meestal geen anderen voor nodig haha. 
  25. C

NOD augustus 2020

Ik stond ook nog niet in het rijtje zag ik. Vanaf zondag (cyclusdag 12) ga ik weer starten met ovulatietesten. Afgelopen 2 weken heb ik het echt even los kunnen laten, heerlijk. Hopelijk lukt het me om dat een beetje vast te houden komende weken richting NOD. Ik heb mezelf voorgenomen pas max. 1...
  26. C

NOD augustus 2020

Gebruiker758 NOD 3 augustus Zonnebloempjex NOD 7 augustus ustus Papaya 7 augustus Heidezicht NOD 8 augustus Happy Yellow NOD 8 augustus Mama Dtje NOD 10 augustus Beginnendedroom NOD 11 augustus Lolaa NOD 12 augustus LaurenLauren NOD 13 augustus Danielleeeex NOD 15...
  27. C

NOD juli 2020

Oh shittt :( sterkte! X
  28. C

NOD juli 2020

Oh shit MELlie! Ik weet hoe je je voelt. Hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk. 
  29. C

NOD juli 2020

MELlie vervelend he die onzekerheid?! Of je later negatief test is denk ik van meerdere factoren afhankelijk. Als je precies weet wanneer je eisprong is geweest dan zou je ondertussen wel positief moeten testen denk ik. Als je niet zeker bent van je eisprong kan het natuurlijk altijd dat...
  30. C

NOD juli 2020

Thanks Niempje! :)
Terug
Bovenaan