Zoekresultaten

1. C

Ovulatietesten met licht streepje

Hii!  Een licht streepje bij een ovulatie test heb je eigenlijk altijd (voor zover ik weet). Indien de streep even donker of zelfs donkerder dan je teststreepje is, kan je je ovulatie met 24 tot 48 uur verwachten.  Wellicht ben je dus nog te vroeg. Als ik jou was, zou ik nog even doortesten :) 
  2. C

Als het wat langer duurt.

Hi Zeeuwsmeisje, Na wat raar en naar dat de arts zo moeilijk deed joh! Lijken mij allemaal gegronde redenen om doorverwezen te worden..  Wij zijn ook 1,5 jaar serieus bezig om zwanger te worden en inmiddels doorverwezen naar de gyn.  Onze eerste afspraak is in december geweest, dit was vooral...
  3. C

NOD december ??

Hey meiden, Hier helaas geen mooi kerstcadeautje :(  Ik ga de komende periode weer even cocoonen laat weer van me horen als ik er behoefte aan heb.  Voor de meiden die wel zwanger zijn, wish u all the best!  Voor de meiden die het niet zijn, onze tijd komt nog wel!  Liefs, Chelle 
  4. C

Wanneer naar de huisarts?

Bah wat vervelend dat je nog niet echt ongesteld bent geworden.  Ik zou anders even contact opnemen met de assistente van de huisarts en vragen wat zij adviseren. Wellicht zegt ze (of hij natuurlijk); het is ontpillen kijk het nog even aan, maar wellicht kun je gewoon al terecht. :) 
  5. C

beste moment voor gemeenschap ovulatie?

Hii, Ik kreeg bij de gyn het advies om (bij mij een regelmatige cyclus) vanaf dag 10 tot dag 20 seks te hebben. Zodat je ervoor goed zit, en erna eventueel ook.  Hopelijk heb je hier iets aan! 
  6. C

NOD december ??

@HP, jeetje wat ongelofelijk vreselijk die onzekerheid! Als je menstruatie zou beginnen (wat je natuurlijk niet hoopt) dan weet je tenminste waar je aan toe bent!    @Maedsche, he bah, wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden :(    @IsaV, oh wat fijn dat je toch al zo snel terecht kan...
  7. C

NOD december ??

@Koekiemonster; Als je jong bent, besef je dat natuurlijk ook nog niet haha! En nu ga je later nadenken van; sjittt wat heb toen gezegd haha!  Helpt bij mij momenteel ook niet echt mee dat ik ook fotografe ben & veel newbornshoots doe. Nu kan ik het gelukkig wel van me af zetten bij 'onbekende'...
  8. C

NOD december ??

Wat een lieve berichtjes meiden!  Nu ik me bericht zo terug lees zie ik heel veel frustratie hahahaha! Het moest er even uit, vandaag voel ik me weer wat positiever hoor.  Spannend Bolleke, heb je je kunnen inhouden om te testen?  Frasseke, Balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk...
  9. C

NOD december ??

Hi meiden,  Helaas mag mijn nod weer verschoven worden..  Als ik het goed bereken, zal de volgende 27 dec zijn..  Ben er zo ontzettend klaar mee. De ene na de ander is zwanger of net bevallen. De foto's van baby's vliegen om me oren en voel me zo vaak niet begrepen.  Er zijn wel een hoop mensen...
  10. C

NOD december ??

@IsaV, Mehhh wat balen dat ik jou ook weer zie zeg! Duim voor je dat het HSG onderzoek niet nodig is!  Alle andere dames ook veel geluk gewenst
  11. C

NOD december ??

Hi dames, Ik was even weg, maar wil toch weer mee schrijven.  Mijn nod is waarschijnlijk 1 december, 1e kindje, rondje 17 alweer.  Wippen ons eigen een ongeluk maar nog geen geluk gehad helaas. 8 Dec gaan we naar de gyn voor een intake. Hopelijk is dat niet nodig.  Liefs, Chelle 
  12. C

NOD September

@isav, hier helaas door naar ronde 15 ? Nu eerst even lekker genieten van vakantie samen en morgen echt een dikke vette alcoholische cocktail ?? Hoe is't bij jou Isa? 
  13. C

NOD September

Hier eigenlijk geen gekke dingen.. Voel me gewoon gewoon haha. Bijbehorend krampen, rugpijn, boobiepijn.. Noem maar op haha. Elke x zelfde liedje.  Ga volgende week op vakantie en als ik weer ongi word, ga ik me toch een vette cocktail drinken op vakantie ?? naaaa nu al zin in ? Denk ook dat het...
  14. C

NOD September

@Isa, Oooh zo kak he elke x die onzekerheid en wanneer je nou die stomme eisprong hebt..  Ik zou vanavond nog even aan de slag gaan! Er is er maar 1 nodig he (probeer ik mezelf ook altijd wijs te maken dus nu een advies aan een ander hahaha). Het zal maar net wel deze ronde lukken ;)    Hier in...
  15. C

NOD September

Waauw gefeliciteerd meiden!
  16. C

NOD September

Heey meiden,  Ik kom me ook maar weer melden. Inmiddels alweer ronde 14, kindje 1 en mijn nod zal 25 september zijn.  @IsaV, he getver wat kak dat het deze ronde ook niet is gelukt :(  Voor de andere dames die weer ongesteld zijn geworden, wat kut.. & Gefeliciteerd voor de dames met een...
  17. C

NOD AUGUSTUS 2021

Oké, nevermind.. Ben weer gigantisch ongesteld geworden ??
  18. C

NOD AUGUSTUS 2021

Okee hier was ze weer.. 2 dagen 'overtijd'.. Normaliter (10 van de 13 cyclussen dat we bezig zijn) word ik na 12 dagen ongesteld.. De 1e twee cyclussen alleen niet, en laatst 1tje tussendoor.. Ondertussen zit ik op 14 dpo.. Vanmorgen een beetje oud bruin bloed en ik dacht Jaahoor dit is hem...
  19. C

NOD AUGUSTUS 2021

@Mickie, Jaa, echt vreeeselijk, ben nog nooit zo ziek geweest. Gelukkig nu wel weer opgeknapt, houd wel een beetje een weeiig gevoel maar verder weer oke gelukkig! Ben benieuwd wat je test gaat doen!
  20. C

NOD AUGUSTUS 2021

Waauw wat goed Liefs van! Gefeliciteerd!  @Mickie, volgens mij zit dat in je aard als je bezig bent met zwanger worden hahah! Hier ook weer.. Hopelijk is het raak! @ShanaV, hopelijk deze ronde ook raak voor jou!  Vrijdag is denk ik mijn nod, maar denk dat het deze ronde weer niet zo is.. ...
  21. C

NOD AUGUSTUS 2021

Spannend zeg Sje! Ben benieuwd of je test nu nog een x een streepje heeft! Ik vind hem aardig positief! Ik denk dat ik op de valreep weer mijn nod heb eind deze maand.. Rond 28/29 augustus. Denk alleen dat deze ronde helemaal niets word. Ben herstellende van een voedselvergiftiging en denk dat...
  22. C

Welke app?

Hier ook een 'mijn kalender' gebruiker. :) Ik ben er tevreden over!
  23. C

NOD AUGUSTUS 2021

Sorry als ik wat onduidelijk was Djam haha. Ik bedoel dat ik van 9 tot 11 dpo ongesteld ben geweest, waarvan 9 heeeel klein beetje en 10 en 11 juist erg. Dat was dus van vrijdag tot zondag. Testje gewaagd en omo wit natuurlijk. Dus nu maar hopen op een goeie nieuwe ronde.. 
  24. C

NOD AUGUSTUS 2021

Hey Meiden,  Ik ben er toch nog even hoor.  Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn!
  25. C

NOD AUGUSTUS 2021

Nou, best een klap in het gezicht weer.. Gister was het bloeden gestopt, dacht echt dat het een innestelingsbloeding zou zijn met nog 6 dagen voor me nod.. Verkeerd gedacht en vanmorgen alsnog gigantisch ongesteld geworden.. 5 dagen te vroeg dus.  Ik ben er heeeeleemaal klaar mee.. Ik ga...
  26. C

NOD AUGUSTUS 2021

@IsaV & PrincessMies, jaa zou wellicht ook nog kunnen, dat ging ook gelijk door me hoofd heen. Denk dat ik nu gewoon even aankijk of het echt erger word of niet.. Anders toch over een paar dagen een testje wagen. Voel me gewoon prima verder en geen gekke trekjes ofzo haha. Als het wel erger...
  27. C

NOD AUGUSTUS 2021

Hoi meiden, Hier denk ik net ongesteld geworden... Wel 6 dagen te vroeg, zo raar.. Ook niet veel bloed ofzo.. Normaal gesproken word ik altijd snachts ongesteld en heb ik een cyclus van 33/34 dagen.. Nu dag 28.. Wel erge buikkrampen zoals normaal.. Huilen met de pet op dit... 
  28. C

NOD AUGUSTUS 2021

@leonie, dat had ik afgelopen ronde ook rond die tijd maar werd helaas gewoon ongesteld. Ben nu 9dpo en heb niet echt symptomen denk ik.. Wel soms buikkrampen en al aantal dagen heel emotioneel.. Maar heb het idee dat 't deze ronde gewoon weer niet raak zal zijn.. 
  29. C

NOD AUGUSTUS 2021

Dat is natuurlijk ook zo Paula & Isa.. je gaat je soms zo vastklampen aan iets...  We hebben nog eventjes dus hopelijk is het een innesteling.. 
  30. C

NOD AUGUSTUS 2021

Aah dat is fijn Djam!  Ik krijg het weer eens spaansbenauwd van me eigen temperatuur..  Hij was super steady voor mijn eisprong, rond de 36.6/36.7, na mijn eisprong ging hij naar 36,9 en hier bleef hij eventjes, en nu op 7dpo, zakt hij ineens weer naar 36.7.... :| Ik mag toch hopen dat ik niet...
Terug
Bovenaan