Zoekresultaten

1. W

Januari 2023

Wauw wat een reacties weer als je een tijdje weg bent van het forum. Wij hebben vandaag een tweede echo gehad, zou rond de 10 weken zijn (9+5) maar vandaag weer een dag zwangerschap achteruit gezet naar 9+4, dus uitgerekend 14 januari. Wel weer een goed kloppend hartje gezien en een "Smartie"...
  2. W

Januari 2023

Nou hier sinds een tweetal dagen wat ziekjes. Dinsdag coronatest gedaan en negatief, vanmorgen weer gedaan en gelijk super positief. Voel me sinds gistermiddag ook echt belabberd. Super dikke keel en 38,5+ graden koorts. Hoop zo dat dit geen invloed heeft op mijn zwangerschap. Daar ben ik nog...
  3. W

Januari 2023

Tikanw  Hopelijk blijft het hier bij, maar lijkt me inderdaad schrikken. Ik duim mee dat zaterdag alles goed is.   ik heb zeg zojuist mijn eerste echo gehad en we zagen een mooi kloppend hartje. Volgens mijn eigen berekeningen met ovulatietesten zou ik vandaag exact 7 weken zijn, volgens de echo...
  4. W

Januari 2023

Ook wij hebben al een idee hoe we het gaan vertellen: ik heb rompertjes gekocht met de tekst: Congratulations, you're going to be grandparents! voor de opa's / oma's en voor onze broers met aanhang: Surprise! Hello auntie and uncle!  We hebben woensdag de eerste echo (7 weken) en willen wss ook...
  5. W

Januari 2023

Zojuist ook de VK gebeld voor een afspraak. Ik krijg met 7 weken een vroege echo om te zien of het hartje klopt. Rest vd intake komt dan later. Er was eigenlijk geen plek meer, dus daarom alleen de echo dan. Zit bij een kleine praktijk met slechts 2 medewerkers waarvan er maar 1 vroege echo's...
  6. W

Januari 2023

Mamoetje Zo herkenbaar. Check echt zo vaak of mijn ondergoed nog wel schoon is ?? Ik heb vorig jaar juni en augustus een MK gehad, dus ben ook heel bang voor een derde keer. Ik probeer positief te zijn, maar is super lastig. De dagen kruipen echt voorbij.. hopelijk snel 2,5 week verder, zodat we...
  7. W

Januari 2023

Tikanw Ik heb ik echt een opgeblazen gevoel, hele dag door. Met auto rijden zit mijn broek met riem ook vaak niet fijn en doe ik ze open, terwijl mijn broek eerder een maat te groot is dan te klein.  Wisselen bij jullie de klachten ook qua intensiteit? Ik heb elke dag wel wat zeurende...
  8. W

Januari 2023

Radijsje ik vind het ook erg lastig om mijn mond te houden. Onze intentie is nu ook iig te wachten tot na de eerste echo, zodat we weten dat dat goed zit. Ook omdat de vorige 2x we het eerder hebben verteld en het mis ging.  Vind het vooral bij een goede vriendin lastig, die zelf ook nu 8 weken...
  9. W

Januari 2023

MoedersvoorMoeders weet ik nog niet of ik dat wil.. Ik wil iig ook eerst de 8-weken controle afwachten. Afgelopen 2 zwangerschappen ging het bij 6,5 weken mis. Ik denk dat ik pas na het horen van de hartslag hopelijk wat meer rust kan vinden qua stress.  Daarom heb ik ook nog niet echt gekeken...
  10. W

Januari 2023

IsaV ik herken dat ook niet, van een hogere hartslag. Heb de gegevens van mijn Apple Watch ook even bekeken, maar zie geen significant verschil. Ik heb inmiddels zelf iets meer last van krampen bij mijn onderbuik. Eigenlijk zijn ze zodra ik geen afleiding meer heb continue voelbaar. Ik kan me...
  11. W

Januari 2023

Jaaaaa hier ook (eindelijk) weer een positieve test in handen. 6 april eerste dag laatste menstruatie, 20 april ovulatie en vanmorgen positieve test in handen. Uitgerekende datum staat op 11 januari 2023. Vind het nog wel lastig om heel blij te zijn, aangezien ik vorig jaar twee miskramen heb...
  12. W

Zwanger worden na miskramen van tweede kind

Ik herken dit verhaal best wel. Ik heb afgelopen jaar vlak achter elkaar 2 miskramen gehad (juli en september). Na de MK van september had ik 8 weken lang bloedverlies en mijn cyclus is nu nog steeds verschrikkelijk. Ik zat rond de 28 dagen, maar sinds de MK is het al 35 en 38 dagen geweest. Zit...
  13. W

Ovulatietesten na miskraam

Kan lang duren. Na mijn laatste mk heeft het zo'n 8 weken geduurd voor ze weer te gebruiken waren voor mij. Na mijn eerste mk was dit veel korter en kon ik ze na 4 weken alweer gebruiken. Eerste keer had ik ook maar 2 weken bloedverlies, terwijl dit bij de laatste keer ook veel langer was (ruim...
  14. W

Eerste ongesteldheid na miskraam

Ik weet niet waar jij jouw echo maandag hebt? Ik liep bij de verloskundige en na mijn tweede miskraam moest ik bij mijn huisarts een afspraak maken. Hier ben ik toen geweest voor een gesprek. Zij heeft mij doorgestuurd naar een gynaecoloog in het ziekenhuis. Bij mijn afspraak daar moest ik...
  15. W

Ik hoop ook dat het sbel voorbij is. Gister was het vloeien dus minder dan vandaag. Met een pittenzak op de bank gaat het qua pijn wel goed, dus dat maar doen dan.. bij mij lijken de MK door een probleem met mijn schildklier te komen, (b)lijkt uit bloedonderzoek. Volgende week weer gesprek met...
  16. W

<p>Hallo allemaal,<br />Bijna 5 weken terug heb ik voor de tweede keer een miskraam gehad. Na de eerste MK had ik bijna 2 weken bloedverlies, en 2 weken daarna had ik weer gewone cyclus. Prima dus.</p><p>Maar deze keer is het compleet anders: Na 4 weken bloedverlies na de...
  17. W

Meerdere miskramen, wellicht probleem schildklier? Onzekerheid maakt me gek!

Ik heb daar geen specifieke waarden van die ik kan inzien. Er staat alleen POS achter TPO antistoffen. En als je gaat zoeken op normale bloedwaarden voor TPO antistoffen zou dat negatief moeten zijn..
  18. W

Meerdere miskramen, wellicht probleem schildklier? Onzekerheid maakt me gek!

<p>Ik schrijf dit topic voornamelijk om het even van me af te schrijven, aangezien hier wellicht mensen zitten met dezelfde problemen. Of wellicht weet iemand iets te melden wat mij kalmeert / duidelijkheid geeft.</p><p>Mijn partner en ik hebben inmiddels 2 miskramen achter de...
  19. W

Bloedverlies + steken

Helaas geen goed nieuws hier. Net terug van de verloskundige, zij heeft een uitwendige echo gemaakt. Ze ziet hierop een klein streepje wat een vrucht kan zijn, maar die is lang geen 6+3 oud.  Dat in combinatie met de steken die ik voelde en het bloedverlies, gaan we ervan uit dat de vrucht is...
  20. W

Bloedverlies + steken

<p>Hallo allemaal, ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen zwanger. Kreeg vanmiddag ineens een uur lang steken in mijn buik, waarna ik na het toilet ging en daar zag dat ik helderrood bloed had verloren. heb gelijk de verloskundige gebeld en kan vanavond nog terecht, maar ze gaf al aan dat ik...
  21. W

Uitgerekend mei 2022

Poe wat lastig @wendym , maar lijkt idd een erg vroege echo. Ik had de 29e een positieve test in handen en mag de 20e komen voor een eerste afspraak / echo bij de VK. Mijn uitgerekende datum staat op 4 mei. Misschien is het dan juist positief dat ze nu al wat zien? Ik heb zelf 3 maanden terug...
  22. W

Uitgerekend mei 2022

Leuk dit forumonderdeel, allemaal gefeliciteerd :D Ik duim mee voor goede zwangerschappen voor ons allen. Ik ben 30 jaar oud en heb zo'n 3 maanden terug met 7 weken zwangerschap een MK gehad. Had vanmorgen weer een positieve test in handen. Afgelopen donderdag, 26 augustus, was mijn NOD. Moest...
  23. W

Overtijd maar negatieve test

Oké, gister dus de 2v5 testen gekocht en het vol weten te houden tot vanmorgen om met ochtendurine te testen. Kon eigenlijk nog 2 uur langer slapen, maar was te ongeduldig haha. Uitslag: ik ben zwanger :D :D :D Binnen 1,5 min verscheen er een tweede streepje op de test, die gedurende de 5 min...
  24. W

Is dit dan weer anders dan bij de ovulatietesten? Want daar springt die tweede streep bij mijn positieve testen er echt uit in verhouding met de controlestreep. ik heb inmiddels een setje van Kruidvat 2v5 gekocht. Eens kijken of ik het tot morgenvroeg vol hou. Wil nog niet te blij zijn met het...
  25. W

Ja ik wil idd die 2v5 even gaan halen.  Voor ik mijn MK kreeg was mijn hcg hoog genoeg om bij 3 dagen NOD positief te testen, dus dacht nu heb ik wel lang genoeg gewacht..Ben niet zo geduldig haha!  Wellicht rij ik zo wel even naar een Kruidvat die vandaag wel open is om ze op te halen, kan ik...
  26. W

Ja ik wil idd die 2v5 even gaan halen.  Voor ik mijn MK kreeg was mijn hcg hoog genoeg om bij 3 dagen NOD positief te testen, dus dacht nu heb ik wel lang genoeg gewacht..Ben niet zo geduldig haha!  Wellicht rij ik zo wel even naar een Kruidvat die vandaag wel open is om ze op te halen, kan ik...
  27. W

<p>Afgelopen donderdag was mijn NOD, ik zit inmiddels dus 4 dagen na NOD. Normaal is mijn cyclus binnen 1 dag afwijking. Vanmorgen heb ik met ochtend urine een zwangerschapstest gedaan (dipstick van 2besure). Op deze was heel licht een tweede streepje te zien, maar de test was echt niet...
  28. W

Ovulatietest positief, doortesten of niet?

Ik heb niet echt last meer van de miskraam. Soms heb ik nog een beetje menstruatie-achtige krampen, maar deze zijn vrij kort. De eerste dagen na de miskraam was ik er echt kapot van, we waren ongeveer een jaar bezig. En dan was het niet zozeer dat we gepland gingen klussen, maar wel dat we...
  29. W

Ovulatietest positief, doortesten of niet?

<p>Mijn man en ik hebben een kinderwens en zijn aan het klussen voor een eerste kindje. Begin juni had ik een positieve test in handen. Helaas kreeg ik in week 7 last van bloedverlies en bleek bij een echo dat ik een miskraam had gehad; de vk zag al niets meer zitten in mijn baarmoeder...
Terug
Bovenaan