Zoekresultaten

1. R

Uitgerekend juni 2023

Fijn die positieve berichten! Onze 20 weken echo was ook goed, en ons eerste kindje is een meisje!
  2. R

Uitgerekend juni 2023

Leuk Froetie! Dat schiet ook al op! Ik vind het zelf opeens zo snel gaan de afgelopen weken. In het begin van de zwangerschap was ik echt bijna de dagen aan het aftellen en heel erg bezig met: het kindje is nu zo groot als een rijstkorrel/bosbes/framboos/..., maar dat is nu weer een beetje...
  3. R

Uitgerekend juni 2023

Het viel alles mee uiteindelijk! Manager vond het leuk nieuws voor ons, maar zag ook wel dat dit wat extra werk ging opleveren qua inwerken of overdracht van iemand anders (logisch, is ook zo ;-)).    Hoe is het verder met iedereen? Het is zo stil hier! Zijn er al mensen die de 20-weken echo...
  4. R

Uitgerekend juni 2023

Hoi dames, Hoe is het met iedereen? Ik was de afgelopen weken even afwezig hier op het forum, zat namelijk met manlief bij onze familie in het buitenland en ik kreeg het forum vanaf daar niet aan de praat. Maar nu weer terug, dus super leuk om even een beetje bij te lezen en om te zien dat er...
  5. R

Uitgerekend juni 2023

@gebruikermei: ik wens je heel veel kracht toe voor deze week!
  6. R

Uitgerekend juni 2023

Het ging vandaag super! Echo was gelukkig heel snel een klein baby'tje op te zien en een kloppend hartje. Wat een opluchting toch, dat alles tot nu toe goed gaat! Over twee weken zijn wij weer aan de beurt voor de 10 (of eigenlijk: 12) weken echo. Dan schijn je volgens de echoscopiste al een...
  7. R

Uitgerekend juni 2023

Hier gaat het goed! Wij hebben komende woensdag onze eerste echo en ik vind het toch wel heel spannend. Fingers crossed dat alles goed mag zijn en dat de kleine er goed uit ziet! Ik ben dan 8 weken zwanger. Ik begin sinds vorige week wel weer nieuwe veranderingen te merken. Met name op hormonaal...
  8. R

Uitgerekend juni 2023

Oh wauw, gebruiker! ??? Wat een rollercoaster! Ik snap dat je zelf ook even helemaal in de war bent... Hebben jullie nu ergens anders een echo gedaan of met een andere echoscopist dan de vorige keer? Ik ben heel blij voor je, maar snap dat je weer even moet wennen. Het is ook zelfbescherming dat...
  9. R

Uitgerekend juni 2023

Ach Itsme, wat een vervelend nieuws! Je voorgevoel klopte dus helaas... Heel veel sterkte voor jou en een digitale knuffel op afstand! 
  10. R

Uitgerekend juni 2023

@ Noenoe en Itsme: Ik hoop dat het goed met jullie gaat, dames! Wat een spanning voor jullie de afgelopen dagen. Een dikke knuffel voor jullie! ❤️ @ Masha en Dejeugdvantegenwoordig: Gefeliciteerd allebei! Masha, jij hebt dan deze week je echo al! Spannend hoor. Dejeugdvantegenwoordig en ik...
  11. R

Uitgerekend juni 2023

@ Judith, gefeliciteerd! Extra spannend voor jullie, deze tijd! Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan. En wie weet, zijn het er inderdaad twee! Voel je het echt zodanig sterk dat het je niet meer zou verbazen als dit uit de eerste echo komt? Het lijkt me echt fantastisch als je dan...
  12. R

Uitgerekend juni 2023

Wat leuk Froetie en gebruiker hierboven, van harte!!    @gebruiker: Je rekent vanaf je eerste dag van de laatste menstruatie, dus inderdaad vanaf 7 september. Waarschijnlijk heb je dan ongeveer rond 21 september je eisprong gehad (mits je een heel regelmatige cyclus hebt). Dat maakt je dan...
  13. R

Uitgerekend juni 2023

@noenoe: wat super fijn voor je! Van harte! ? @alittlebite: oh jee, k snap dat je dat spannend vindt! Hopelijk knap je snel op. Ben je verder ook echt ziek?   Ik werd opeens zo misselijk net in bed. Dat is de eerste keer dat ik het echt zo heftig voel. Hiervoor wel af en toe vagelijk een vlaagje...
  14. R

Uitgerekend juni 2023

Wat fijn voor jullie Molliee en Alittlebite! Gefeliciteerd!   En wat leuk om te zien dat het topic steeds voller komt te staan met mensen die zo zoetjes aan ook een positieve test in handen hebben :)
  15. R

Uitgerekend juni 2023

Ohh Miko en anderen, gefeliciteerd! :D   Ik wil helemaal niemand paranoia maken met mijn door blijven testen hoor, straks breng ik je nog op een idee door mijn bericht. Dat was niet de bedoeling!   Ik moet zeggen dat ik er sinds dinsdag/woensdag prettiger in sta. Ik begin steeds duidelijker te...
  16. R

Uitgerekend juni 2023

Ben toch benieuwd: zijn jullie door blijven testen met zwangerschapstesten na je eerste positieve? Ik heb dat dus wel gedaan, vooral omdat ik een maand wachten tot de eerste echo nog ZO bizar lang vind. Het voelt nog zo gek. De ene dag heb ik wat minder vertrouwen (bijv. toen ik kramp kreeg), en...
  17. R

Nod oktober 2022

Wat spannend allemaal dames! Ik duim voor jullie en kom hier af en toe nog even spieken de komende tijd om te kijken hoe het jullie vergaat. Succes met wachten de komende dagen... ik vond dat ook echt verschrikkelijk ;-)
  18. R

Uitgerekend juni 2023

Oh, wat spannend allemaal! Ik kan me voorstellen dat je een tijdje gewacht hebt vanwege de miskraam. Ik duim voor je dat je een mooie en positieve echo mag krijgen volgende week! Voel je je er op zich wel zeker over? Of is de angst op het moment nog wat meer aanwezig? 
  19. R

Uitgerekend juni 2023

Zijn er al dames die uitgerekend zijn in juni 2023? Laten we hier ervaringen uitwisselen en elkaar op de hoogte houden! Ik had mijn eerste positieve test vorige week, en alle testlijntjes lopen sindsdien mooi op. Op 2 november hebben we de eerste echo. Super spannend! Dit is ons eerste kindje...
  20. R

3 dagen positief, krampen

Hoi topic starter, ik heb precies hetzelfde! Ik weet nu sinds vorige week woensdag dat in zwanger ben, maar al die krampen maken wat onzeker. Ik heb geen bloedverlies, jij?  ik heb er gisteren zelfs om staan te janken toen ik met mijn man buiten liep. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden...
  21. R

Nod oktober 2022

Hi dames, ik moest weer een bijlezen nadat ik het topic even niet open heb gehad :-)   @Padalover: misschien is het goed om over een aantal dagen weer te testen! Het kan natuurlijk dat dit al je piek was, maar bij mij is een ovulatietest echt KNAL roze op een ovulatiedag (en: die kan ook heel...
  22. R

Nod oktober 2022

Volgens mij zit jij indeerdaad heel dicht op je eisprong, noenoe!
  23. R

Nod oktober 2022

We waren vast tegelijk aan het typen Noenoe :-) Jij heel veel geluk ook deze ronde... Wat een spannende weken komen er dan aan voor jou/jullie!
  24. R

Nod oktober 2022

Dank jullie wel voor je lieve berichtjes! Ik hoop dat er voor jullie ook heel snel goed nieuws mag komen
  25. R

Nod oktober 2022

Dames... Volgens mij ben ik zwanger! Ik kan het zelf bijna niet geloven! Het is wel nog heel pril (mijn NOD zou 4 oktober zijn), maar ik krijg meerdere tests positief terug. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zal proberen te schetsen wat er de afgelopen dagen gebeurd is (helaas...
  26. R

Nod oktober 2022

Oh noenoe en alle anderen... wat ontzettend spannend!  ik wil heel graag een foto uploaden maar denk dat hij steeds niet geplaatst wordt door een spamfilter op het forum misschien? Klopt het dat je eerste afbeeldingen goedgekeurd moeten worden? Ik kan jullie hulp goed gebruiken namelijk maar...
  27. R

Nod oktober 2022

test... werkt dit? Verhaal komt zo maar al mijn berichten lijken niet te worden gepost als er een afbeelding bij zit ??
  28. R

Nod oktober 2022

Dank je wel voor je berichtje Kaat, dan heb ik ten minste niet helemaal het idee dat ik helemaal gek word. Het wordt echt zo'n focuspunt dat je inderdaad in alles een teken gaat zien. En wat jammer, dat je negatief getest hebt :( Maar wel vroeg dus, begrijp ik? Waar zit je nu in je cyclus? Veel...
  29. R

Nod oktober 2022

Goedemorgen, even ventileren hoor... ik merk dat het zo op en neer gaat met mijn vertrouwen in een zwangerschap. Ik ga zaterdag 1 oktober (11 DPO) testen, heb ik met mezelf afgesproken. Dat zou op zich potentieel al wel een streepje op  kunnen leveren. Ik wil namelijk voorkomen dat ik deze hele...
  30. R

Nod oktober 2022

Hoi pandalover, dat gebeurt mij ook hoor, dat de rest wit (of bijna wit) is soms. Ik had zelf afgelopen maand mijn ovulatie veel later dan gedacht. Daardoor was ik echt in de war qua cyclus en testen. Sterker nog: ik dacht eerst dat het al tijd was voor zwangerschapstesten, maar deed mij of meer...
Terug
Bovenaan