Zoekresultaten

1. P

Whatsapp groepje ICSI traject

Je zou kunnen kijken bij https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/mmm-clubs/, daar zijn wat actieve topics van mensen die hun ervaringen delen. 
  2. P

Gonal F + Ovitrelle

Hi Ninna, welkom! Ja spannend he, die injecties. Ik moest in het begin ook echt even over een barriere heen, ik heb wel een tijdje met die spuit in m'n hand en m'n broek om mn enkels aan de keukentafel gezeten, er stellig vanovertuigd dat ik die spuit echt niet in m'n been ging zetten. Oefenen...
  3. P

"De dames die al wat langer wachten....."

Helaas, negatieve test vandaag. Ik dacht het eigenlijk al...
  4. P

Mijn verhaal tot nu toe; onzekerheid en verdriet, eerste keer IUI

Hi meiden, @Suus, wat een fantastisch nieuws!! Van harte gefeliciteerd! Misschien was het bloedverlies na de terugplaatsing een innestelings bloeding? Inderdaad heel spannend hoe het nu gaat lopen, maar ik ben blij voor jullie! @Kim: heb jij al nieuws? en inderdaad gefeliciteerd met je dochter. ...
  5. P

Hi Meiden,  Zwindo: wat fijn dat je NIPT test goed was! Hoe ver ben je nu, en hoe voel je je?  Arnibas: wat moeilijk dat jullie op deze manier het nog niet kunnen afsluiten. Ik kan me voorstellen dat je die positieve zwangerschaps test waar je zo lang op hebt gehoopt nu echt vervloekt. Ik hoop...
  6. P

Hi Anirbas, hoe gaat het nu met jullie? Ik denk dat jullie inmiddels de volgende controle hebben gehad. Ik hoop dat er een wonder is gebeurt, maar zo niet dan werns ik jullie heel veel sterkte de komende tijd om dit te verwerken, en weer een hoop geluk voor de toekomst... Ik heb vanochtend weer...
  7. P

Oooh Anirbas, wat een ontzettend moeilijk bericht... Ik leef met je mee. Ik had deze zwangerschap jullie zo ontzettend gegund, ik heb geen worden voor de schok en het verdriet wat je nu door moet maken. Heel veel sterkte en liefde gewenst.  Sje, lucht vooral je hart hier, we hebben allemaal...
  8. P

Hi dames, hier helaas verdrietig nieuws, de tweede ICSI terugplaatsing is niet gelukt. Het was een heel mooi embryo (ik heb zelfs een fotootje!), goed ontdooid, en ook op mijn echo's voor de terugplaatsing zag alles er goed uit. Ik heb heel erg geprobeerd erin te geloven, en er volop positief in...
  9. P

Icsi ervaringen, welke dagen het zwaarst?

Hi Suus, ik snap het helemaal. Soms is het fijn om contact te hebben, en soms heb je al (meer dan!) genoeg aan je eigen gedachten. Maar wat fijn, 3x dag 5 embryootjes in de vriezer. Dat zijn ongetwijfeld 3 hele goede kansen! Lastig dat er zoveel aspecten onekend zijn he in dit traject? Toeval...
  10. P

Hi Suus, hoe gaat het met je? Ik hoop dat de bevruchtingen goed zijn gegaan, en dat je mooie cryo-embryo's hebt om mee verder te gaan wanneer je hersteld bent van deze maand. 
  11. P

Ah wat balen KimDM, en lastig dat jij en je partner anders over IVF denken. Ik hoop dat jullie dichter bij elkaar komen.  En Zwindo, hou vast aan die positieve test! Succes met de echo!  
  12. P

Dat is schrikken Zwindo, maar als het echt reden tot zorg was dan hadden ze je wel naar het ziekenhuis laten komen! Succes met de komende weken!
  13. P

Hi Suus, gefeliciteerd met de geslaagde punctie! Alle successen vieren in dit traject he, het is allemaal al lastig genoeg ;-) 21 follikels, flinke hoeveelheid! fijn dat de punctie zelf op de verdoving na mee is gevallen. Gek dat het nu weer even uit je handen is he? Weet je al of de bevruchting...
  14. P

Spannend Anirbas, ik duim voor je! En Zwindo, wat ongelofelijk goed en positief! Ik snap je onzekerheid en angst na de vorige keer, maar dit moet fantastisch voelen. Gefeliciteerd, en fingers crossed dat alles zo goed blijft gaan! 
  15. P

Wie heeft ervaring met zaadonderzoek? VCM

Hi,  VCM staat voor 'volume concentratie mobiliteit': berekend met de formule (Volume x concentratie zaadcellen x percentage progressief bewegende zaadcellen) / 100. Zoals je ziet wordt de score dus door meerdere componenten opgebouwd. Soms bewegen de cellen heel goed, maar zijn het er wat...
  16. P

Hi Suus, wat goed zeg! 14 follikels, dat is niet mis! Ik hoop dat het er straks voor de punctie lekker veel zijn zodat je veel 'materiaal hebt om mee te werken', maar ook weer niet zo veel dat je tegen overstimulatie syndroom zit. Daar schijn je flink ziek van te kunnen worden. Fijn om te horen...
  17. P

@Suus, hoe gaat het inmiddels bij jullie? Jullie zijn nu begonnen toch? @Zwindo: bedankt voor je antwoord! Goed om te weten dat er wel onderzoek word gedaan wanneer het na een paar keer niet lukt, en natuurlijk heel fijn dat de receptivity test en NK cellen test goed waren bij jullie.  Succes...
  18. P

Ik duim voor je Zwindo, dat zou echt fantastisch zijn! Wanneer mag je testen?  Hier is het even rustig geweest, na de mislukte terugplaatsing had ik een verplichte wacht periode. Ik kan me wel enigszins herkennen in het 'ongeduld' van de andere vrouwen hier, het is zo'n langdurig traject...
  19. P

Beste Suus,  Ik vond persoonlijk alleen de dag van de punctie en de dag erna wat zwaar, mijn buik voelde toen wat beurs en opgezet. De dag van de punctie heb ik vrij genomen van werk (aat zou ik echt aanraden, ik was daarna niet zo veel waard, ook vanwege pijnstilling), de dag erna heb ik thuis...
  20. P

Hi,  Als antwoord op bovenstaande vraag, de zaadproductie duurt 72 dagen. Na die tijd zijn de zaadcellen volledig 'vernieuwd', en kunnen er dus geen zaadcellen meer tussen zitten die tijdens de koorts-periode zijn geproduceerd. Ik kan me goed voorstellen dat je verder wil, maar het is misschien...
  21. P

Zwindo, geniet van de voetreflex massage, het klinkt heerlijk inderdaad! En ik hoop voor jullie op succes met een kunstmatige cyclus.  Vanuit ons helaas minder goed nieuws, de eerste terug plaatsing is niet gelukt. Ik had er al een beetje rekening mee gehouden, ik voelde me zo ontzettend normaal...
  22. P

Icsi/ivf

Goeiemorgen! Wij hebben eerst een tijd lang zelf op de natuurlijke manier geprobeerd een kindje te krijgen, maar nadat ik maar niet zwanger werd zijn mijn vriend en ik naar de huisarts gegaan. Bij mijn vriend kwam uit het eerste zaadonderzoek eigenlijk als totale verassing uit dat de kwaliteit...
  23. P

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn partner en ik zijn recent gestart met ICSI, afgelopen maandag is voor het eerst bij mij een (vers) embryo terug geplaatst. Ik vind het een spannende tijd, en zou het fijn vinden om met jullie mee te lezen over jullie ervaringen & traject. Heel veel succes...
  24. P

Icsi/ivf

Hallo, ik ben net begonnen met een ICSI traject. Ik zou het wel fijn vinden om af en toe ervaringen te delen, zeker als de teleurstellingen zich (onvermijdelijk volgens mij) gaan opstapelen... Hoe gaat het bij jullie? 
  25. P

Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn partmer en ik zijn gestart met ICSI, ik had 22 geoogste follikels, 12 bevruchte eicellen, en 8 sucesvolle embryo's op dag 5. Daarvan is er 1tje afgelopen maandag vers terug geplaatst, de andere 7 ingevroren. Hoe voelen/ merken jullie of een terugplaatsing...
Terug
Bovenaan