Zoekresultaten

1. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

En, heb je al getest Eefje? Pfoe wat spannend!
  2. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Thanks Gebruiker104! Ik probeer er volop van te genieten. Vandaag 9 weken!  Hopelijk komt het geluk ook snel jullie kant op allemaal. Succes bij de 'wonderdokter' Geertje! Alles doen wat kan helpen!
  3. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Nu ik zwanger ben heb ik natuurlijk 'makkelijk praten' maar ik heb niet mijn leven- of eetpatroon volledig omgegooid. 1-2 kopjes koffie mag per dag. Enige wat ik aangepast heb is de week voor de IUI gestopt met yoghurt/zuivel (tot aan de positieve test) omdat ik had gelezen dat dat beter was ivm...
  4. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ahh wat spijtig om te lezen van jouw (herkenbare!) worstelingen Eefje! Het is ook gewoon een super frustrerend proces als het niet meezit. Heel veel sterkte!  Dank je wel! Nee het is nog behoorlijk onwerkelijk! In het ziekenhuis zeiden ze dat ik morgen gelijk verloskundige en kraamzorg moet...
  5. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hier goed nieuws! Vanavond onze eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Een embryo met kloppend hartje gezien/gehoord. Volgens de telling in het ziekenhuis zit ik nu op 8+5 dus ze vonden dat ik heel keurg geduld had gehad (nu pas eerste echo, meestal is dat wat eerder bij IUI zeiden ze)...
  6. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Super spannend Geeb, ik duim mee!
  7. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Super jammer dat het niet gelukt is Pizzas! Pfoe en ook nog een cyste, wat een teleurstelling. En helaas is het krijgen van kinderen niet eerlijk verdeeld in de wereld. Spannend die eerste wachtweken Geeb! Hier geen ervaring met Utro of progesteron. Ahhh ook super balen voor jou Geertje...
  8. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Leuk dat jullie het waarderen dat ik hier blijf hangen haha. Ik houd jullie graag op de hoogte! Voor mij is ook alles nieuw dus laat alles graag over me heen komen. Voel me bevoorrecht dat het gelijk gelukt is via IUI. Nog 9 nachtjes slapen tot de echo haha. 
  9. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Dat is voor jullie ook een grote teleurstelling Eefje, super jammer! Spannend dat de testdatum dichterbij komt Pizzas! Ik duim mee! En hopelijk ook voor jullie goed nieuws Geertje. Wat een moeilijk proces, iedereen wil zó graag en het is jullie zo gegund!
  10. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Wat een teleurstelling Gebruiker104! Echt spijtig. Ik had het geluk dat het gelijk bij de eerste IUI poging raak was, waarbij ik wel moet zeggen dat alle omstandigheden ook echt ideaal waren. Goed en veel zaad, twee mooie grote eitjes, heel goede baarmoeder omstandigheden (of hoe zeg je zoiets...
  11. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Goed dat je alles van je af kan schrijven Eefje! Hopelijk groeien inderdaad niet alle follikels door. Succes! Huilbuien zijn mij gelukkig bespaard gebleven. Ben sowieso behoorlijk stabiel, ook mét hormonen blijkbaar. Alleen de een-na-laatste keer proberen heb ik wat traantjes moeten laten...
  12. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Spannend Pizzas! Wanneer is je NOD?
  13. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ahh dat is balen Frasseke, wat een teleurstelling! Hopelijk komt het geluk jullie straks in het IVF traject wel helemaal tegemoet en kan je toch een beetje van de zomer genieten. Ja super lastig is dat, werk en deze afspraken combineren, Eefje! Maar inderdaad, dit is het allerbelangrijkste...
  14. J

Uitgerekend januari 2024

Goedemorgen! Lijkt mij ook leuk om hier mee te kletsen. Via IUI ben ik gelijk de eerste keer zwanger geworden, op 7 juni heb ik mijn eerste echo (dan is het 8+1). Spannend allemaal zeg! Het wordt ons eerste kindje en ik ben niet de jongste meer (38). 
  15. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hoe gaat het hier met de zenuwen/spanning?
  16. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Goedemorgen! Ahh dat waren niet de berichten waar ik voor jullie op hoopte Eefje en Geertje. Wat is dat balen zeg!! Kan me voorstellen dat je daar erg verdrietig van wordt.  Wanneer kan jij testen Pizzas? Haha een tweeling, dat is echt mijn droom maar het schijnt dat de kans op een tweeling...
  17. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Spannend Eefje! Hopelijk kan je begin van de week gaan testen. Fingers crossed! Haha ja begrijpelijk Geertje, ik kan me ook slecht concentreren en vind een hoop dingen nu al compleet onbelangrijk haha. Betrap me er ook wel op dat ik soms al babykamers/-spullen aan het kijken ben haha. Beetje...
  18. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ah ik snap dat dat moeilijk is Frasseke! Maar misschien doet die break jullie wel juist heel goed. Of nog beter, is het deze keer tóch raak! Ik duim!
  19. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Hoi Gebruiker10424483, ja ik prijs me ook erg gelukkig dat het bij mij gelijk bij de eerste poging raak was. Zeker omdat ik 39 jaar wordt dit jaar en het is de eerste zwangerschap. Bij mij waren de eitjes 20mm en 18,8mm op donderdag, toen gelijk Ovitrelle gespoten en 25 uur later de IUI. Ik...
  20. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Heel herkenbaar Eef! Bij mij staat alles carrieretechnisch ook een beetje on hold, dit is een intensief traject en een levensveranderende situatie (als het goed is) dus ben nu ook minder bezig met m'n werk. Dat wordt weer aftellen voor jou. Thanks Alydaapie!
  21. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Thanks Eef! Beetje onrustige buik, ook wel meer vermoeid en sterkere geur. Bijzonder! 
  22. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Dank je wel!! Ik doe voor de zekerheid morgenochtend nog een test maar heb er een goed gevoel over. Dus dan kan ik maandag het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wel wat de vervolgstappen zijn. Duurt sowieso nog een hele tijd tot de eerste echo. 
  23. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

M'n zwangerschapstest geeft 'zwanger' aan!! 1-2 weken. Wil zondag nog een keer testen maar 15 dagen na Otrivelle hoef ik daar niet zo bang voor te zijn toch?
  24. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Oehh das ook spannend Eef!! Ja ik laat het zeker weten. Té spannend dit haha. 
  25. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ik denk dat ik vandaag alvast ga testen. Precies 14 dagen na de IUI en 15 dagen na de Ovitrelle. De spanning stijgt hier!
  26. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Fijn dat de inseminatie weer achter de rug is Geertje, spannend de komende wachttijd, we leven mee!
  27. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Spannend weer Eef! Ja hoe is het bij jou gegaan Geertje? Ik mag zaterdag testen als ik dan nog geen menstruatie heb. Elk toiletbezoek is spannend pffff.
  28. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Pizzas: Ja dat snap ik wel! Ik vind het ook een fijn gevoel dat er aan gewerkt wordt. Bij mij waren de 2 follikels geen probleem, weet niet of dat met 3 hetzelfde verhaal zou zijn. Spannende week ook voor jou!
  29. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ja echt stom die inlogproblemen! Wat zijn dat je alsnog drie follikels hebt Geertje, vandaag inseminatie dus? Succes!! Frasseke: ja ik had het ook, volledige naam hier vermeld, dat vind ik ook erg slordig. Hopelijk lossen ze de inlogproblemen snel op. Vind het wel leuk om met 'lotgenoten' te...
  30. J

IUI ronde 1 - mrt 2023

Ah dat is balen van de cyste, Geertje! Heb je dat al eerder gehad? Wat zei de gyn?
Terug
Bovenaan