Zoekresultaten

1. P

NOD november 2018

Zodra hij een duidelijker streepje laat zien (dus nog niet even donker als de teststreep) ging ik 2 keer per dag testen. 1 keer om 12.00uur en 1 keer na het werk, rond 18.30uur. Mijn piek is het hoogst rond 12.00uur namelijk, savonds is het lijntje alweer lichter.
  2. P

NOD november 2018

Pff ik heb net 2 koppen thee op, in zo'n uur/anderhalf tijd en nu voel ik me misselijk met zure oprispingen. Ik probeer niet te denken dat dit een symptoom kan zijn want dan ben ik teleurgesteld als ik negatief test volgende week maar dit voelt in ieder geval niet fijn zeg..
  3. P

NOD november 2018

Haha Citrus ik dacht al, dat klonk meer als koorts! Maar ik hoop gewoon zo erg dat t innesteling kan zijn wat ik nu voel. Het is alleen niet pijnlijk ofzo, meer zeurderig. En ik moet nog een.hele week tot mijn NOD! Duurt lang!
  4. P

NOD november 2018

@Ashley-xxx de early testen van de Action zijn blijkbaar erg slecht. Je kan beter de gewone proberen. Ik las veel verhalen over negatieve test met de early maar een positieve test met de gewone..
  5. P

NOD november 2018

Wow ik moet morgen even wat inhalen net lezen zie ik wel. Was geëindigd bij pagina 58 haha. Maar ben vandaag 6dpo en heb een gek gevoel in mn onderbuik, beetje drukkend en knijpend. Het voelt niet als krampen. Ook heb ik de afgelopen dagen veel witte waterig/creamy afscheiding (sorry, TMI!) dus...
  6. P

NOD november 2018

Kiimmm ik test ook altijd met Action en die werken bij mij echt goed hoor! Heb net nog voor de zekerheid een testje gedaan en had gisterenmiddag echt mijn piek! Dus als.je nog Action hebt liggen gewoon gebruiken.. Zeker voor dat geld! Ik gebruikte ze zeker 2 keer per dag als ik een lichte...
  7. P

NOD november 2018

Mijn NOD mag trouwens op 18 november ivm met late positieve ovulatietest. Heb ik weer wel een cyclus van 37 dagen ? nu duimen dat mn babydans van gisteren geholpen heeft
  8. P

NOD november 2018

Als ik morgen voor de zekerheid nog een ovulatietest wil doen maar ik geen testen meer heb van de Action, kan ik dan morgen na het werk een test halen bij de Etos en dan nog testen rond 18.00uur? Zal dan dus wel een ander merk zijn..
  9. P

NOD november 2018

mttm ik heb altijd testen van de action en zoals je ziet get ik zojuist mijn knal ovulatietest gehad: En vanmorgen hebben we de babydans gedaan ? dus ik duim zo hard dat ik nu een kansje maak.  Hopelijk vanavond nog een keertje (ik weet dat 2 keer op een dag niet goed is maar ik heb een vriend...
  10. P

NOD november 2018

Vorige maand had ik echt duidelijk mijn piek. Zie de 26e van vorige maand: Maar nu dus helemaal niks.. ik baal er zo van
  11. P

NOD november 2018

Ik snap echt niks meer van mijn grafiek. Mijn temperatuur is omhoog gegaan wat betekent dat ik dus gisteren mijn eisprong gehad moet hebben als deze de komende dagen zo blijft stijgen. Maar mijn ovulatietesten zijn hartstikke negatief! Ik test zelfs 3 keer per dag. Ik ben bang dat ik niet meer...
  12. P

NOD november 2018

Ik snap echt niks meer van mijn grafiek. Mijn temperatuur is omhoog gegaan wat betekent dat ik dus gisteren mijn eisprong gehad moet hebben als deze de komende dagen zo blijft stijgen. Maar mijn ovulatietesten zijn hartstikke negatief! Ik test zelfs 3 keer per dag. Ik ben bang dat ik niet meer...
  13. P

NOD november 2018

Ik had dat vorige maand. Enorm gevoelige tepels, anderhalve week lang na eisprong. Ook enorm opgeblazen enzo. Helaas toch ongesteld geworden. Ik wil je niet bang maken maat ik heb ervan geleerd om uit te gaan van t ergste dan hopen, dan is de teleurstelling minder erg.
  14. P

NOD november 2018

Ik heb een vraagje want ik snap er niks meer van. Mijn NOD is 11 november en diverse apps zeggen dat ik gisteren of eergisteren mijn ei gehad moet hebben. Maar mijn temperatuur blijft laag. Ik ben in mei gestopt met de pil en mijn cyclussen tot nu toe waren 28 - 26 - 37 - 33 - 33 dagen. De...
  15. P

Negatieve testen

Ik heb een 1e cyclus gehad van 28 dagen na stoppen met de pil. Daarna 1 van 26, toen 37 en de laatste 33 dagen. Ik zit nu op 12 dagen na ovulatie en wacht hopelijk op een positieve test. Dit is mijn 31e cyclusdag. Zoals je ziet kan het alle kanten op..
  16. P

Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi, ik ben weer voor de volgende ronde aan het wachten. Ik had mijn ei op woensdag de 26e in de middag (de ochtend een lh piek maar in de avond was die alweer flink gezakt) maar helaas door avonddiensten en mijn vriend zijn ochtenddiensten hebben we alleen die zondag ervoor geklust. Ik weet dus...
  17. P

Ik kreeg vanmorgen ineens heel lichtjes bruin bij t afvegen na t plassen. Was echt heel doorzichtig. Nu net is t bruine een stuk meer geworden en dus ben ik bang dat ik ongesteld ga worden :( Ook al was ik nu niet bewust bezig, ik baal nu toch dat t toch niet zo is..
  18. P

Hoi, ik weet niet of ik aan mag sluiten maar ik wacht ook op mijn NOD. Deze is waarschijnlijk 12 september, op de verjaardag van mijn vriend. Om even in het kort uit te leggen: ik ben sinds mei gestopt met de pil om die hormonen uit mijn lijf te krijgen. Mijn vriend wil wel kinderen maar niet nu...
Terug
Bovenaan