Zoekresultaten

1. T

Ervaring hsg!?

Gebruiker10136781 Dankje, jouw ervaring geeft mij weer een beetje hoop!  ElsieJoy Wat een verhaal zeg! Bedankt voor het delen! En geniet lekker van je zwangerschap!!!!   
  2. T

Ervaring hsg!?

Ben ik ook nieuwsgierig naar!!!  
  3. T

Ervaring hsg!?

Ohh ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Ik heb 30 oktober een HSG. Ik heb naproxen gekregen en moet ik vooraf innemen.  Onverklaarbare onvruchtbaarheid dus dit is het laatste wat de gynaecoloog wil doen voordat we met IUI starten. Bloed, zaad, etc is allemaal prima in orde bij ons. Maar wel al...
  4. T

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Gecondoleerd en veel sterkte!
  5. T

Yres ik ben ook altijd heel licht ongesteld. Ik heb gevraagd of dit een oorzaak kan zijn van het niet zwanger worden maar volgens mijn gyn is dat niet zo. Als je wel menstruatie klachten hebt en rood verlies dan is het prima. Dus daar ga ik dan maar vanuit. 
  6. T

Lapjesendraadjes en Taaraa, spannend zeg de eerste iui!!! Veel succes en ik duim voor jullie!!!
  7. T

Hoi dames, Ik ben ff wat minder online geweest. Mijn zus is inmiddels bevallen en het wordt een zware tijd voor haar en mn zwager. Medisch gezien is het niet allemaal in orde met de kleine... Dit zet mij ook wel weer aan het denken. Pffff lastig allemaal. Maar goed, inmiddels 3 weken geleden dat...
  8. T

Mandareintje ik duim voor je!!! Yres wat een vreselijk nare ervaring moet dat zijn.. tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte!!! De ervaring van mijn vriendin over iui schrikt mij niet af. Ik weet wat zij allemaal heeft meegemaakt en dat is bij ons heel anders. Wel had zij veel last van de...
  9. T

Ik ben vandaag dus ook ongesteld geworden....Bleehhhhhh.  Vanavond uit eten geweest met een oud collega/vriendin die ook van alles meegemaakt heeft qua zwanger worden en helaas kinderloos is gebleven. Was wel ff heel fijn om met haar te praten. Zij en haar man hebben nu een pleegkind waar ze...
  10. T

ChaCha gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat! We kunnen wel wat positiviteit gebruiken.   
  11. T

Een week geleden heeft mijn gyn een verwijzing gestuurd naar het Maasstad ziekenhuis. Ik zou een brief krijgen met daarin een datum voor de 1e afspraak. Ik heb nog niks gehad... Ben ik te ongeduldig? Of zal ik morgen gewoon bellen? Het is ook nog vakantie natuurlijk..  Inmiddels wacht ik op mn...
  12. T

Sterkte Yres!! X
  13. T

Hihi lekkere praatjes idd. Ik heb altijd diaree rond mn eisprong. Maar die is nu dus al een week geleden geweest.  Het kan overal door komen, maar ja.... alles wat anders is of voelt valt op he. Ik ben trouwens totaal geen test 'freak'. In dat jaar dat we nu bezig zijn heb ik 1x een...
  14. T

Yres en Chacha.... lijkt me vreselijk om mee te maken! Sterkte! 
  15. T

Spannende tijd voor de dames op de wachtbank!!! En idd... het wordt weer eens tijd voor positieve testen!! Vanmiddag heeft de gyn mij teruggebeld. Ik heb nog eens gevraagd naar die cijfers. Donderdag zei hij nog dat de kans dat we spontaan binnen een jaar zwanger worden minder is dan 30%...
  16. T

Mandareintje wat vreselijk shit.... wees lief voor jezelf vandaag!! 
  17. T

Mandareintje wat fijn je uitleg! En ik duim voor jullie dat het raak is!!! Natuurlijk hoop ik dat voor ons allemaal! We gingen net even shoppen met koopavond en waar ik ook keek....ik zag overal zwangere vrouwen.... grrrrrrr. Ik ben dan zooooo jaloers op die dikke buiken. Ik hoop dat het ons ook...
  18. T

Dankjewel voor jullie medeleven en het meedenken! Verder weet niemand dat we in deze 'molen' zitten dus kan het niet ff met iemand delen.. Ik ga denk ik maar gewoon om de verwijzing vragen en dan het intakegesprek aangaan. En idd... er is geen oorzaak gevonden en gezien de leeftijd wordt IUI...
  19. T

Bo-Belle ja ik kan er gewoon niet over uit!!! De gynaecoloog voert alle uitslagen, leeftijden en hoe lang we al bezig zijn in een systeem en daar komt een percentage uit.. Bizar toch!  Ik wil je absoluut niet laten schrikken hoor! Ik bedoel, mijn zus was 37 toen ze zwanger raakte van de eerste...
  20. T

Hey dames, ik ben een beetje in de war van ons gesprek met de gynaecoloog. Ik ben blij en verdrietig tegelijk. Alle uitslagen waren goed! Met mij niks aan de hand en het zaad van mijn vriend is prima. Dat die VCM waarde in het rood stond was een foutje van het systeem want die waarde is gewoon...
  21. T

Dankje Lapjesendraadjes!  Inmiddels flink aan het googelen :-) En nu denk ik....had ik maar gewoon gewacht op morgen dan had ik het in 1x begrepen.... maar ja... Ik ben benieuwd wanneer jullie kunnen starten! Wat spannend zeg!  Het fijne aan dit topic vind ik dat we elkaar beter begrijpen! De...
  22. T

Hey dames, Morgen krijgen wij de uitslagen van de onderzoeken (bloed en zaad) bij de gynaecoloog.   Ik ben zo eigenwijs geweest om alvast de uitslagen te bekijken in ons patientenportaal online... Voor zover ik kon zien was mijn bloed goed, maar bij het zaadonderzoek van mijn vriend zag ik 1...
  23. T

Lapjesendraadjes nee nu (nog) geen echo gehad. Ben de afgelopen 3 jaar onder behandeling/controle geweest bij de gynaecoloog wegens afwijkende cellen. In december was alles goed. Dus misschien daarom nog geen echo gedaan? Geen idee, misschien afhankelijk van de uitslagen, doen ze dat de volgende...
  24. T

Hey dames, Ik ben een tijdje veel minder op het forum geweest en het helpt wel om wat meer rust te krijgen. Half augustus hebben wij onze 2e afspraak bij de gynaecoloog. We krijgen dan de uitslagen van de bloedtest en het zaadonderzoek. Ik vind het echt heel spannend! Inmiddels in ronde 13...
  25. T

Mandareintje succes met klussen!!! Wees positief!!  Van de week had ik ook nog zoiets. Ik ging pinnen en de reclame op het beeldscherm was: Open nu een rekening voor uw pasgeboren baby... Zucht..... Waarom heb ik dat?!?  Wij laten nu eerst alles checken en kijken daarna weer verder. Ik hoop...
  26. T

Hey ladies!  Ik ben er 2 weken tussenuit geweest en ik heb heel wat gemist zie ik (ik heb niet alles teruggelezen).  Gefeliciteerd aan de zwangeren!! Dit geeft mij ook weer hoop!  Wij zijn heerlijk op vakantie geweest en heb het hele zwangerschapsgebeuren goed los kunnen laten. Woensdagochtend...
  27. T

Ohh spannend Elsiejoy!!! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is! Ik kan de foto niet zien op mn telefoon. Marisha gefeliciteerd! Fijne zwangerschap! En welkom nieuwe topic leden ;-)  Hopen op veel positieve testen binnenkort!!! 
  28. T

Vinden jullie sommige andere topics ook zo irritant?!  Topic '1e ronde zwanger' bijvoorbeeld.... grrrrrrrrr. Ik ga ze niet meer lezen!  Vind dit topic heel fijn, omdat we elkaar wat beter begrijpen... denk ik.  Ik wilde deze ronde weer ovulatietesten gebruiken, maar vergeet ze eigenlijk elke...
  29. T

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9 NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1r kindje – ronde 18 ongeveer NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12 NOD 3 juli - Tulpje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 NOD...
  30. T

Dankjewel allemaal! We gaan zeker genieten van de vakantie.  Nu bedenk ik me net dat mijn NOD precies valt op de dag vóór de afspraak bij de gynaecoloog.... ik hoop natuurlijk niet ongesteld te worden, maar als het wel zo is, zou de gyn dan toch het onderzoek doen?! Of alleen het gesprek? Na...
Terug
Bovenaan