Zoekresultaten

1. M

Ervaringen Menopur bij IUI

Hoi allemaal, Ik lees nu pas de reacties op mijn bericht van vorig jaar. Mijn situatie liep uiteindelijk weer helemaal anders dan verwacht. Ik reageerde niet op de menopur omdat ik ondertussen al zwanger was. Een 2e buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Enorm heftig allemaal en ik ben nog steeds...
  2. M

Ervaringen Menopur bij IUI

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben even benieuwd of hier ook meiden zijn die ervaring hebben met menopur in een gestimuleerde IUI behandeling.</p><p>Wij zijn nu sinds januari 2019 bezig voor ons eerste kindje, in mei 2019 een BBZ gehad en daarna niet meer zwanger...
  3. M

(nog) geen behandeling vanwege overgewicht

Hey happy yellow, Ik zit in hetzelfde schuitje en moet ook afvallen. Nog ongeveer 10 kilo en dan gaan we over op ivf. Misschien fijn om elkaar te kunnen  steunen hierin! Ik kijk niet altijd op dit forum, dus wie weet via een andere weg? :)
  4. M

Ervaringen?

Bedankt voor jullie reacties. @mexi wat een bijzonder verhaal, wat kan het lichaam toch wonderlijke dingen doen. Enorm gefeliciteerd met de 2e zwangerschap.  @gebruiker10281438 wat fijn om te horen, dat geeft mij weer veel hoop. Mooi dat het uiteindelijk allemaal is gelukt zonder medische hulp...
  5. M

Ervaringen?

Bedankt Covo, wat lief dat je hier reageert ♡. Er is gelukkig nog genoeg wat ze kunnen gaan doen. Ik moet het nu eerst een paar maanden proberen en daarna door met letrozol. Dat kan ervoor zorgen dat ik ook links een eisprong krijg. Ik zou daar het liefst meteen mee beginnen. In het ziekenhuis...
  6. M

Ervaringen?

Overkant = overgang 
  7. M

Ervaringen?

<p>2 weken geleden heb ik een HSG gehad. Hieruit is gebleken dat mijn linker eileider helemaal open en "normaal" is. Rechts is afgesloten. In 2019 heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in de hoek van mijn baarmoeder (overkant eileider naar baarmoeder). Ik denk dat het...
  8. M

Wens: zwanger in 2021

Ik wilde trouwens graag mijn nod aanpassen op het lijstje, maar ik krijg het niet voor elkaar. Kan iemand mij op 30 maart zetten? 
  9. M

Jessie en Mie even een enorme knuffel voor jullie, wat ontzettend naar!! Veel sterkte de komende tijd ♡♡
  10. M

Lieve Covo, heel logisch hoor als je je nu wat meer op je zwangerschap focust en daardoor wat minder hier bent. Gewoon doen wat voor jou goed voelt! @poni spannend hoor om het weer te proberen  @annekedbo, ik duim voor je, hopelijk goed nieuws.  Ik heb vanmorgen mijn hsg gehad. Ik was enorm...
  11. M

@AnnekeDbo ik zie geen foto's @liefsvan goed dat je de eisprong zo aan voelt, alleen maar fijn om niet steeds in de weer te hoeven met testen.  Ik heb vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis, aanstaande donderdag om half 9 krijg ik mijn hsg. Ik vind het enorm spannend. Maar ben ook blij dat het...
  12. M

Zet mijn nod eerst maar op 2 april, geef ik later wel door of het klopt. 
  13. M

@mlg van harte gefeliciteerd, wat fijn al zo snel die mooie test!  @Covo wat balen dat je nog zo misselijk bent, naar lijkt me dat. Wel mooi om naar uit te kijken dat je volgende week een echo hebt. Daar doe je het voor.  Ik ben inmiddels ongesteld geworden, dus ik schuif weer door. Wanneer mijn...
  14. M

Hoi allemaal! Even een tijdje afwezig geweest, ik denk wel aan jullie allemaal hoor! Soms even goed om alles even wat los te laten. Inmiddels al bezig sinds januari 2019, dus al een hele tijd.  Inmiddels ben ik Bij t umcg geweest, daar gaat het allemaal een stuk beter en sneller. Ik krijg een...
  15. M

Wat balen liefsvan, ik had gehoopt op ander nieuws van jou. We gaan er weer voor, de volgende ronde.  Welkom Skipbo!! Bedankt Covo, ik laat het idd weten zodra ik het zeker weet. Hoe gaat het met jou verder??
  16. M

Wat fijn zoveel goede berichten te lezen, ik duim voor jullie allemaal! Ik ben gisteren ongesteld geworden dus ik schuif weer door naar een volgende ronde. NOD weet ik eigenlijk pas weer als ik mijn eisprong heb, aangezien mn cyclus nog niet regelmatig is. 
  17. M

Ik het helemaal met jou eens Steefeef, een hele fijne groep meiden ♡
  18. M

Goed van jullie om het even goed uit te zoeken qua zorgverzekering :).  Covo ik ben blij dat het weer wat beter gaat, soms kan het je zo aanvliegen ineens he. Ik denk dat ik me donderdag ga testen. Dan is het 10 dpo. Toch heb ik er een hard hoofd in. Afgezien van een beetje menstruatie achtige...
  19. M

Lieve Covo even rustig in en uit ademen. . Wat je zelf al zegt je hebt volgens mij die test niet op een juist moment gedaan. Je geeft zelf ook al aan dat je de test hebt gedaan met verdunde urine. Het is heel logisch dat je onzekerheid voelt na je voorgeschiedenis, maar heb vertrouwen in je...
  20. M

Dag allemaal, sorry lieve dames voor mijn lange tijd niet reageren. Ik ben even gaan teruglezen.  @carolinerkj ook een Groningse hier met ervaring bij het Martini en bij het umcg. Wat een naar gevoel zeg als ze zo met je omgaan. Gelukkig ben je er zelf nog even achteraan gegaan. Gelukkig staat...
  21. M

Innesteling

@liefsvan. Klopt ik heb een lf van 11 dagen. Vandaag allebei 7 dpo, maar merk nog niet veel. Jij dan? Zo lastig om los te laten!
  22. M

Pcos en rekbaar slijm

Hoi Channie! Ik heb ook (licht) pcos, daardoor soms een langere cyclus. Ik heb ook meestal gewoon rekbaar slijm rond mijn eisprong. Dat kan je gewoon hebben als je pcos hebt.  Sterkte met alles verder!
  23. M

Innesteling

Ja ik probeer het vol te houden tot woensdag denk ik. Zo lastig gaat dat worden. Ben net als jij zo ongeduldig, na zo'n lange tijd wil je t zo graag!! Hopelijk is het raak voor ons deze ronde!! 
  24. M

Innesteling

Haha lastig he. Je gaat overal op letten of het iets kan zijn. Ik zit ook op 5 dpo! Wanneer ga jij testen? 
  25. M

@CJS bedankt, wachten duurt altijd lang. Hoe gaat het deze week met je nieuwe eetpatroon? Lukt dat een beetje? @Covo het klopt helemaal hoor. Ik heb helaas een kortere LF. Vandaar dat mijn Nod dan wat eerder is.  @liefsvan ik weet het nog niet, maar over het algemeen kan ik me toch nooit...
  26. M

@liefsvan wat leuk ik zit ook op 3 dpo!! We moeten samen de tijd maar even uitzitten @covo ben zo blij voor je, loopt mooi op! @samentha jij ook gefeliciteerd ♡ @neeltjeeee ik zie ook een streep hoor, maar ik zou inderdaad nog even dokrtesten,  spannend hoor. 
  27. M

Een streep is een streep toch?

Hoi Klojo,   Wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat het een beetje onzeker maakt, wanneer moet je weer naar de verloskundige?  Ik heb zelf een bbz gehad. Ook kan je hcg daarbij gewoon stijgen en kan je dus een knaltest krijgen. Bij mij ging dat wel minder snel en had ik eerst lichtere testen...
  28. M

@Alice die loopt mooi op, wat fijn!! @Covo ik zie ook een plusje.... voorzichtig gefeliciteerd!!!! Wat fijn! Dames hou ons op de hoogte, wat een mooi nieuws!!
  29. M

@wishfull dat is prima toch. Misschien gewoon het potje op je aanrecht zeggen zodat je het elke keer ziet en dan op een vast moment innemen. Vaak denk je er dan wel aan.  Mag ik jullie nog wat vragen over t vruchtbaar slijm. De laatste maanden had ik dit weinig sinds mijn bbz. Nu ben ik volledig...
  30. M

Hoi allemaal, Ik slik ook de Kruidvat vitamines 'kruidvat zwanger'. Eerder alleen foliumzuur maar dit lijkt me wat vollediger.  @covo ik zou dan denk ik toch zaterdag ochtend gaan testen. Ik denk zelf dat ik me echt niet zo kunnen bedwingen hoor. Knap als jou dat wel lukt:).  Ik hoop op wat...
Terug
Bovenaan