Zoekresultaten

1. F

Wat doen jullie met jullie andere kind(eren) tijdens bevalling/kraamtijd?

Ik sluit me aan bij eerder opties: 2 weken weg is wel heel lang, ik zou het persoonlijk niet willen. Ons dochtertje is dan net (of net niet) 2. Ik ga denk ik zorgen dat de logeerkamer klaar is tegen die tijd en 1 van onze ouders blijft slapen rondom de bevalling (wil in t ziekenhuis bevallen)...
  2. F

Uitgerekend oktober 2021

Wat fijn @graziella! Lijkt me inderdaad mega spannend en onzeker na een miskraam. Nu dan echt genieten!! Bizar he wat je al kan zien op echo's, alles er al op en aan. Wij zetten het inderdaad ook niet op social media, pas na de geboorte haha.
  3. F

Uitgerekend eind oktober!

Hoi allemaal! Ook ik ben eind oktober uitgerekend van nummer 2! Wie wil er met mij in een kleinschalige, geheime facebook groep? Vorige keer met ong 20 meiden en dat was super fijn! Ik heb al eentje aangemaakt, dus als je ook wilt kun je een mailtje sturen naar uitgerekend2021@gmail.com met je...
  4. F

Uitgerekend oktober 2021

Hier gister termijn echo gehad, alles goed! Ik was toch best zenuwachtig! Heel grappig: uitgerekende datum is 28 oktober, de verjaardag van ons dochtertje hahahaha. Ik ga het vandaag aan de rest van mijn collega's vertellen. Heb een grote pot met roze en blauwe snoepjes
  5. F

Uitgerekend oktober 2021

Sorry, beetje druk geweest!! Baby 2 is inderdaad gestopt en leek ook iets niet oke, toch fijn dat moeder natuur het dan zo oplost. Baby 1 doet het heel goed, minder ver dan gedacht dus maandag nog een keer echo om termijn te stellen. Waarschijnlijk een late eisprong gehad. Voor fb groep...
  6. F

Uitgerekend oktober 2021

Hier vrijdag de termijnecho, wel heel spannend hoe het er nu voor staat! Wij hebben het de ouders en een paar vriendinnen al vertelt, na de echo verder! Dat vind ik nu spannender dan bij de eerste, omdat het nu afwachten is of baby 2 idd verdwenen is! Ik ben mega misselijk en heb nu ook...
  7. F

Uitgerekend oktober 2021

Thnx allemaal! 2 april pas weer echo, 26ste intake verloskundige. Vooralsnog best misselijk dus dat is een goed teken denk ik dan maar haha. We gaan t dit weekend aan onze ouders vertellen. Mijn ouders ga ik wel van nr2, mn vriend denkt dat hij t zn ouders nog even niet wil vertellen, die wacht...
  8. F

Uitgerekend oktober 2021

JuffieSu dat is balen zeg, nog sneller buiten adem! Moet je je nu dan volledig afzonderen van je gezin? Dat kan toch bijna niet? Hopelijk vallen de klachten mee! En we staan er zo in omdat de verloskundige heel stellig was (uiteraard gebeuren er wonderen) ik vind het nog het meest spannend...
  9. F

Uitgerekend oktober 2021

Vandaag kon ik komen voor vroege echo, ben best misselijk, dus weet niet of ik tot 2 april kan wachten om het mn leidinggevende te vertellen... Wat blijkt: t zijn er 2, ik schoot in de lach, want ik had daar echt van de week nogaan gedacht... maar ze zei er gelijk bij dat de 2e het...
  10. F

Uitgerekend oktober 2021

Hoi Louise, gebeurd heel veel, vaak onschuldig! Bij twijfel altijd je verloskundige bellen, daar zijn ze voor en die zijn enorm goed in je geruststellen!
  11. F

Uitgerekend oktober 2021

Spannend allemaal, zeker alle dames met eeb lang traject lijkt me: gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen week getest: ik was 3 dagen over tijd (terwijl de app aangaf dat t veilig was haha, not!). Ons dochtertje is nu 15 maanden. Ze is 28 oktober geboren,nu uitgerekend op 23ste. Hopelijk niet...
  12. F

Wie is er ook uitgerekend in okt 2021?

Ik heb alvast een email aangemaakt. Max 25 ong (kunnen we overleggen in de groep tzt). Stuur een mailtje naar uitgerekend2021@gmail.com met daarin je forum naam hier en het emailadres dat je gebruikt op facebook. Wel met je echte facebook account. Ik voeg je dan toe (extra beheerder is welkom)...
  13. F

Ik zag ook al bijna 300 leden idd!! Vorige keer hadden we 20, dat was echt leuk, nog steeds contact mee. Zal ik m anders opzetten? Whatsapp ga ik niet doen, wordt ik gek van op mobiel, Facebook is veel overzichtelijker!
  14. F

Afgelopen week er achter gekomen dat nummer 2 onderweg is! Zou dan uit komen op 23 oktober. 2 april pas echo, duurt lang! De vorige keer hadden we een fijn, kleinschalige geheime Facebook groep wat erg fijn was! Is die er al of zal ik eentje opzetten?!
  15. F

NovemberBaby

Gefeliciteerd allemaal! We hebben een november fb groep (geheim dus niemand kan t zien). Stuur even een mail naar novemberr2019@gmail.com met je e-mail die je gebruikt voor je fb account en je naam hier op t forum en Facebook.
  16. F

Uitgerekend begin november

Hoi hoi! Voor de nieuwe moeders in spe: er is ern Facebook groep: leuker en makkelijker!! Stuur even een mail naar novemberr2019@gmail.com   inc je naam hier op t forum. T is een geheime groep dus niemand kan t zien!
  17. F

Groepsapp uitgerekend in november

Er is inmiddels een geheime facebookgroep, dus voor niemand zichtbaar. Even een mail sturen naar novemberr2019@gmail.com met je fb naam en naam op forum, misschien handig even aan te geven dat je op een ander forum zat dan degene die dit beheert, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!
  18. F

Nieuw hier en net 5 weken zwanger

Hoi hoi,   Er is een groep voor ‘uitgerekend november 2019”, join the club :D als je bij zoekfunctie hier november intikt vind je m wel!   gr
  19. F

Hoi gebruiker#, Dan zijn we exact even ver! Ik heb 22ste intake en 5 april de echo (maar dat kon echt net, is precies op 10 weken), daarvoor idd op eigen kosten. Twijfel nog of we dat doen, aan de ene kant heel nieuwsgierig, maar volgens mij is er nog niet heel veel te zien? Dan ga je je...
  20. F

Thnx ladies, ja hij was super blij! Gaf aan een grijns van oor tot oor te hebben ;). Ik heb ook eigenlijk alleen pijnlijke borsten, de ene dag wat meer dan de ander. (en dus somss wat kleine steekjes in de onderbuik, maar dat mag geen naam hebben) Zou het ook het liefst willen vertellen, vooral...
  21. F

Was ik ook weer even: ik heb het mijn vriend toch via de telefoon vertelt: hij belde vrijdag dat hij nog twee dagen langer weg bleef, aarch! Dat ging ik echt niet meer volhouden als je al helemaal aan het toe leven was naar de dinsdag! Heel blij dat hij het weet en al dingetjes met hem te kunnen...
  22. F

@yelloww Handigst is als mensen je het mailadres sturen die gekoppeld is aan hun Facebook volgens mij (een naam is niet altijd vindbaar of zijn meerdere met dezelfde naam), dan kun je mensen nml gericht uitnodigen met dat mail adres. Ik wacht nog eventjes, eerst thuis vertellen! Maar sluit me...
  23. F

@AnnJ heb t boek van Kluun gekocht en een rompertje ‘papa en ik zijn sport kijken, sssst’ (sportkijken is redelijk vaste prik ;)) 
  24. F

Leuk om te lezen allemaal, spannend! Voor ons ook het eerste kindje zoals veel hier volgens mij, best eng dus allemaal! 22 maart afspraak bij de verloskundige en 5 april dan de echo: een paar uren voordat we met mijn ouders, broertje, zusje en zwager naar Lissabon gaan: lijkt mij een hele mooie...
  25. F

Volgens mij kan ik me ook aansluiten hier: eerste echte poging, had vrijdag ongesteld moeten worden, vanmorgen een test gedaan en een lichte tweede streep. Dan zou ik op 1 november uit komen! Beetje raar: mijn vriend is net gister vertrokken naar het buitenland en komt de 5e pas thuis! Wil het...
Terug
Bovenaan