Zoekresultaten

1. L

Ovulatiebloeding

Ik heb daar ook regelmatig last van.  Alleen heb ik het vaak dag voor mijn eisprong en de dag van mijn eisprong. Dus als je zeker weet dat je je eisprong hebt gehad dan is het inderdaad een ovulatie bloeding.  Ik heb het ooit een maand wel en dan weer niet. 
  2. L

Positieve ovulatietest voor NOD meekijken

Heb je ook een foto van je zwangerschapstest?
  3. L

Positieve ovulatietest voor NOD meekijken

Hoi LilaX, Wat vervelend en raar hij is inderdaad super positief.  Ik heb deze maand ook 2 keer een positieve ovulatietest gehad.  De eerste keer was er ook een vaste smiley alleen de andere testen bleven negatief. Toen had ik de zondag erop zoveel vruchtbaar slijm dus toen nog een keer een...
  4. L

Hoortest

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Een aantal dagen na de geboorte heeft ons kindje de hielprik gekregen en een gehoortest. Helaas was de gehoortest aan beide oortjes negatief. Vorige week zijn ze gekomen voor een tweede test en helaas...
  5. L

Strippen

Gisteren om half 1 smiddags met 38.6 weken bij de verloskundige geweest. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of er al wat op gang kwam. En ja hoor al 2 cm ontsluiting, slijmprop was al weg en baarmoedermond was al verweekt. Met mijn toestemming heeft ze gestript. Nu af en...
  6. L

NOD december 2019

Hier vandaag eindelijk een positieve ovulatie test.  Vanavond en morgen nog even gezellig maken met mijn man en dan mag ik ook gaan wachten de komende weken.  Ik hoop dat er veel positieve testen komen deze maand. Succes iedereen! 
  7. L

Ovulatietesten tips en tricks

Net een positieve roze CB test gekregen.. dus moest gewoon even geduld hebben.  Succes iedereen de komende maand. 
  8. L

Ovulatietesten tips en tricks

Zouden jullie even mee willen kijken? Ik ben echt klaar met de ovulatietesten op dit moment.  Heb al vanaf vorige week vrijdag een knipperende smiley van CB.  Dus die roze gekocht voor deze week en daar al vanaf dinsdag gewoon een rondje maar de knipperende smiley bij CB blijft knipperen...
  9. L

Clearblue ovulatie test ervaringen ??

Hoi Simone, Bij die paarse dan zijn dat je vruchtbare dagen maar hij moet stilstaan om je LH piek te hebben gevonden. Heeft hij nog niet gedaan. Ik gebruik ook dipsticks en daar nog geen positieve ovulatietest bij gehad. Dus ik wacht het nog maar een paar dagen af. Ik hoop ook dat jij snel je...
  10. L

Clearblue ovulatie test ervaringen ??

Ik heb ook deze testen alleen dan de paarse.  Nu ook degene die jij hebt besteld. Hier al voor de 6e dag op rij een knipperende smiley en geen LH piek te bekennen. Lekker handig dus... Andere maanden werkte ze bij mij perfect maar deze maand wil maar geen vaste smiley komen te staan.  Ik hoop...
  11. L

Voor de meiden met korte luteale fase en tussentijdse bloedingen, het komt goed!

Gefeliciteerd Olifantje wat ontzettend leuk!! Tijdens het scrollen kwam ik dit forum tegen.. Ik heb op dit moment in mijn vruchtbare week last van tussentijds bloedverlies. En inderdaad ook vaak voor mijn menstruatie komt wel drie of 4 dagen daarvoor al bruin bloedverlies. Nu helaas in een...
  12. L

NOD November 2019

LissRose: Ja klopt die heb ik ook haha.. zijn nu op en ga nu met die van sensitest verder. Hmm wanneer heb je voor het laatst geklust??  Ik heb nog nooit iets met tempen gedaan ben ik vandaag mee begonnen dus heb geen idee wat dat inhoud? 
  13. L

NOD November 2019

LissRose: Volgens mij heb jij dezelfde testen net als mij. Bij mij zijn ze als ze zo donker als bij jou zijn net als je laatste dag. Meestal positief. Ik test dan ook vaak nog altijd met een CB test en deze geeft dan meestal een smiley aan. Denk dus dat je tegen je LH piek aan zit of hem vandaag...
  14. L

NOD december 2019

Willow Tree: Hopelijk vind je snel je eisprong. Succes de komende dagen met klussen.  KSAS: Dat is inderdaad erg fijn om daar met je huisarts over te praten. Je wordt er nooit stommer van en voor jezelf alleen maar fijn. 
  15. L

NOD december 2019

Ook hier vandaag lichte bloeding/bruine afscheiding dat betekend dus dat mijn menstruatie eraan zit te komen.  Hopelijk hebben we allemaal goed nieuws aan het eind van dit jaar en met de kerstdagen. Succes allemaal deze maand. Iemand ervaring met het te kort van B12? Ik krijg morgen de uitslag...
  16. L

NOD December 2019

Oh echt haha. Niet gezien. Ga ik hem even zoeken en deze verwijderen. Dankjewel!
  17. L

NOD December 2019

<p>Ik mag me denk ik weer melden voor de volgende ronde.<br />Vandaag heel klein beetje bloed. Minimaal. Maar meestal is dit het begin van mijn ongesteldheid. <br />Ik hoop dat iedereen voor kerst dit jaar een mooi cadeautje krijgt in de maand december. Hopelijk weer veel...
  18. L

NOD November 2019

Uiltjesfan en Carolinerkj: Wow dat is handige informatie die B12 heb zo juist ook mijn huisarts even gebeld en moet volgende week ook meteen weer bloed komen prikken voor mijn B12. Deze was 1 jaar geleden heel erg laag. Toen ik de huisarts net ook aan de telefoon vertelde over onze kinderwens...
  19. L

NOD November 2019

Lissrose: Ik moet echt goed kijken om het streepje te zien. Ik zou ook even wachten en over 2 dagen nog eens testen en anders een cb test proberen.  Succes! Ik hoop het voor je. 
  20. L

NOD November 2019

Heb hem even aangepast. Mijn NOD is 17 november. Verwacht alleen deze maand niet dat het gelukt is om zwanger te worden. Hebben 4 a 5 dagen voor eisprong geklust daarna was ik weg. LissRose ik zie wel een klein streepje maar heel licht hoor. Ik zou even afwachten en over 3 dagen weer testen...
  21. L

NOD November 2019

Ja ik verwacht over 2 weken dus 18 november.  Alhoewel ik nog steeds niet weet of ik mijn eisprong nou al gehad heb of niet aangezien vandaag CB nog steeds een knipperende smiley aangeeft maar hij zaterdag wel al een vaste heeft gegeven.  Dus ben nog in twijfel of mijn eitje zondag is...
  22. L

NOD November 2019

Oke en nu net een nieuwe cb test gedaan omdat ik die van net een beetje vond haperen en nu geeft hij weer een knipperende smiley aan. Dit is echt zo vreemd. Zal ik dan toch vandaag wel vruchtbaar zijn omdat ik op mijn dipstick ook 2 duidelijke strepen heb?  Maar waar komen die steken van...
  23. L

NOD November 2019

CarolaW ik hoop zo voor jullie dat je deze week een positieve test in handen hebt.  Ik heb afgelopen zaterdagochtend een smiley gehad op mijn cb ovulatie test en in de avond op een andere test 2 streepjes.  Nu gisteren rond 5 uur smiddags getest en bij de cb een rondje en de andere een...
  24. L

NOD November 2019

Oh jeetje baal heel erg. Ik denk dat wij deze maand te laat gaan zijn. Dinsdagavond voor laatste keer geklust en gisteren knipperende smiley bij cb en vanmorgen een smiley bij cb ovulatietest. Het probleem is alleen dat ik al vanaf woensdag weg ben en pas morgen avond thuis kom. Ik ben dus denk...
  25. L

NOD November 2019

XSamanta: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er samen van!! Ik heb een probleempje. Ik gebruik CB ovulatie testen. Ik had net een knipperende smiley. Wij hebben dinsdag voor de laatste keer geklust omdat ik een paar dagen weg ben. Ik kom zondag weer terug. Nu ben ik heel erg bang dat we...
  26. L

NOD November 2019

Wat fijn voor iedereen die zwanger is geworden. Gefeliciteerd!! Ik heb een vraagje misschien niet het goede onderwerp hier maar ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft? Ik ben vorige week 17 t/m 21 oktober ongesteld geworden. Dit was veel minder dan normaal. Maar goed het klopte wel ongeveer...
  27. L

NOD oktober 2019

EviyH: Dankjewel voor je reactie. Ik heb nu net weer wat bloed gehad inderdaad dus ben er ook bang voor.  Jij veel plezier vandaag en morgen met je man haha.. en hopelijk heb je het einde van deze maand een positieve test in handen! 
  28. L

NOD oktober 2019

Ik heb een vraagje of iemand dit ook heeft. Ik heb sinds dinsdag wat bruine afscheiding. Vanmorgen dacht ik dat ik ongesteld geworden was 2 tampons half vol met bloed. (sorry voor de informatie)  Nu sinds vanmiddag helemaal niks meer te vinden in mijn inlegkruisjes. Ook niet tijdens de...
  29. L

NOD November 2019

Ik kom er net achter dat mijn ovulatie waarschijnlijk in een weekend valt als ik een weekend weg ben met mijn vriendinnen.  Heeft iemand nog tips hoe ik dit het beste kan doen? Dit betekend dat we dat weekend dus niet kunnen klussen.
  30. L

NOD November 2019

Hallo allemaal, Ik mag me ook weer melden. Vandaag beetje bloed verlies dus verwacht dat ik binnen nu en 2 dagen ongesteld word. Succes iedereen komende maand. NOD 1/2/3/4/5 November – Suzen – 29 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 22-28 dagen NOD1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede...
Terug
Bovenaan