Zoekresultaten

1. K

Uitgerekend december 2021

Spannend Myrthe, maandag eerste echo! Vast en zeker zin in.  Ik ben een week na jou aan de beurt     Hopelijk gaan de druppels wel werken voor je. Hele dag misselijk is gewoon lastig te doen.  Voor degene die het niet hebben. Het voelt bij mij als een flinke kater misselijkheid. Met continu het...
  2. K

Uitgerekend december 2021

Veel bekende namen!  Ik voeg me ook graag toe. Ik ben 6 december (volgens planning) uitgerekend.  Momenteel ruim 6 weken zwanger.   Iemand tips? Ik ben misselijk de hele dag. Spugen doe ik eigenlijk nooit. Dus soms denk ik, spuug nou maar. Dan is het over.  Waar ze zeggen eten doet het goed...
  3. K

Wens: zwanger in 2021

Alyda, wauw gefeliciteerd!!!! Dus toch!
  4. K

Wens: zwanger in 2021

@covo Ik heb helemaal niks geplaatst nog https://ibb.co/TT3B6TW Maar dit zegt genoeg denk ik. Was afgelopen zondag. De flinke temperatuurdip was dus de innestelingsdip en de bloeding een innestelingsbloeding.  Moet zelf nog steeds aan het idee wennen, dat het eindelijk is gelukt!!! Dus niet naar...
  5. K

Nod maart 2021

@stadiola! Wauw!! Heb je een foto! Wat fijn voor je zeg. De eerste ronde!! Gefeliciteerd    @wondertjedrie, snap het zo goed. Dat had ik ook. Vooral als het mensen zo snel lukte en ik was zo lang bezig. Iedere maand voelde je je er toch wel een beetje rot om. Soms ook even afstand genomen van...
  6. K

Nod maart 2021

@Nieuwelente! Heel balen meid :(  echt niet leuk!   @lilaX. Je leert zoveel over je lijf kennen. En je zal (hopelijk niet natuurlijk) nog maanden hebben waarvan je weer andere dingen voelt. Je lijf kan je zo voor de gek houden soms:( maar als het dan wel raak is, kan je ook het verschil voelen...
  7. K

Nod maart 2021

Op het moment van de innesteling maar ook daarna nog, tot en met gister eigenlijk. Nu heel sporadisch soms.  Bij mij voelde de krampen echt als hevige menstruatiekrampen.  En last van de rug was gewoon zeurderige pijn, alsof je een tijd verkeerd hebt gezeten zeg maar.
  8. K

Nod maart 2021

@lilaX.  Ik had niet het gevoel ongesteld te worden. Maar dat kwam door de innestelingsbloeding die op dag 8 was. Maar had wel hevige krampen. Alsof het echt zware menstruatiekrampen waren. En ook last van mn onderrug. Dus zou het in dat geval bij jou zeker kunnen!! Ik had ook die van extra...
  9. K

Nod maart 2021

Jaa ik kan het nog amper geloven. Na maanden lang alleen maar teleurstelling te hebben gehad. Hier te lezen dat meiden zwanger waren en jij dan steeds niet. Maar nu is het eindelijk zover!!   @Lilax. Meestal blijft je temperatuur hoor en keldert die de dag voor of op de dag van je menstruatie...
  10. K

Temperatuurdip innesteling. Wie ervaring?

Nou mik! Ik hoefde gelukkig niet tot een week na de nod te wachten. Gister een heel licht streepje, en vandaag al duidelijker opgelopen!! Ik kan het nog nauwelijk geloven https://ibb.co/Lk2cfn7
  11. K

Nod maart 2021

@nieuwelente, heel balen meid:( en vooral omdat je cyclus nu deze keer korter is. Hoeveel dagen ben je al aan het bloeden nu dan?    @zwangeryes, hij is zeker niet helemaal wit!!! Ik zie een klein streepje hoor!!   Vanmorgen nog een keer getest. En deze keer is het toch wel echt duidelijk...
  12. K

Nod maart 2021

5 dagen voor de NOD is inderdaad wel vroeg. En al helemaal als je het met een gewone 2v5 test van de kruidvat.  Als je eerder wil testen, zou ik een test gebruiken voor 4/6 dagen eerder. Maar aan de andere kant. Zal je (helaas) ook teleurgesteld worden al het negatief is:(
  13. K

Nod maart 2021

@zwangeryes  Zou wel heel erg balen zijn:( maar het hoeft (nog) niks te zeggen. Ik test ook een heel licht streepje op 12 dpo. En hoor ook bij mensen dat ze pas een week na de NOD positief testen.      @nieuwelente! Spannend zeg! Morgen hopelijk wat opgelopen!! Snap ik hoor. Dan toch te weinig...
  14. K

Nod maart 2021

@kelly nu wel? 
  15. K

Nod maart 2021

Goeiemorgen!! Was al heel vroeg wakker vanmorgen. Gister getest en kon niks zien. Maar had echt het idee dat het na deze ronde echt was gelukt. Dus vanmorgen ongeduldig en heb weer getest. Ik zie echt een licht streepje. Na bloedingen van de week, nu de afscheiding (sorry) weer helemaal wit.  ...
  16. K

Pff ja dat wachtbankje is wat he. Welke klachten/symptomen zullen het deze keer weer worden.   Ik hou je op de hoogte. Mn gevoel is goed, heel vrolijk en af en toe een kriebel daar beneden. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen haha. De buikpijn blijft. We gaan het zien:)
  17. K

Nod maart 2021

...
  18. K

Nod maart 2021

@dromertje. Snap ik helemaal! Nu die duidelijkheid.  En fijn dat ze ineens is omgeslagen. Goed dat je het kenbaar hebt gemaakt.  Wat hoop je zelf? Dat er iets gevonden wordt, dat het kan verklaren? Of dat er niks gevonden wordt en het goed is allemaal.    bij ons is alles ook onderzocht...
  19. K

Nod maart 2021

@wondertjedrie Pfff  Wat een hoop spanning kunnen die testen dan geven zeg:( bah. Maar niet meer gebruiken dan. Wat een emotionele rollercoaster.    @dromertje ah nee meid, jij ook ongesteld geworden. Wat moet dat voor jou ook een emotionele rollercoaster zijn geweest na al die positieve...
  20. K

Test was negatief. Maar had me daar ook al op ingesteld.  Zit nu op 11 dpo. Normaal altijd een kortere luteale fase van 10/11 dagen. Maar eisprong was 2 dagen eerder dit keer. Dus blijft het even afwachten. Officieel staat mijn NOD op zondag.  Al de menstruatie doorzet graag het weekend, want...
  21. K

Nod maart 2021

@floorelvira pfff meid! Ik snap dat je even hier geen zin in hebt dan. Even rust. Echt gewoon klote! Dikke knuffel   Nee klopt, mijn cyclus is 30 dagen. Tel normaal altijd 11 dagen na de eisprong. Maar keek even op de app en dacht ohja. Vergeten. Dus zondag NOD    
  22. K

We zijn nu 2 dagen verder.  Dag erna naar 36.9 en vanmorgen weer 37.0 Ik word er zenuwachtig van haha. Morgen ga ik een testje proberen. (Vroege test) Dus even afwachten nog
  23. K

Nod maart 2021

@floorelvira Ronde 11, 1e kindje, zondag  28e NOD. Was even in de war omdat de eisprong 2 dagen eerder was
  24. K

Nod maart 2021

Begrijpelijk! Wens je veel succes! En hoop snel op meer duidelijkheid voor je!
  25. K

Nod maart 2021

@dromertje. Pfff. Zo heftig. Dat wil je gewoon niet weer zien. Ondanks dat je weet dat het erbij kan horen. Maar met die positieve testen maakt het het allemaal wel vaag.  En groot gelijk. Even afwachten en dan de andere gynecoloog. Zo iemand hoort er juist voor je te zijn. Maar ze maakt het er...
  26. K

Nod maart 2021

@lilaX klopt heb dat jullie een maand nu gestopt zijn met de pil?  Ik kan je berichten niet teruglezen. Vaak staat er een  streepje.    Maar na het stoppen met de pil heb ik ook een paar maanden een onregelmatige lange cyclus gehad.  Na 3 maanden ben ik begonnen met teunisbloemolie. Alsof dat...
  27. K

Nod maart 2021

@floorelvira  ja is goed. Zet met er toch maar hij nog! En en? Al wat te bekennen?      @drometje meid wat een onzekerheid waar je in zit zeg. Hopelijk toch echt snel meer duidelijkheid voor je. Vooral dat onzekere, dan gun ik je echt niet ook.  En laten we hopen dat de klachten gewoon bij de...
  28. K

Nod maart 2021

@floorelvira, morgen een spannende dag dan voor jou. Na zo lang, is het je echt gegund.    Ik heb ook vage klachten hoor. Vandaag ineens heel moe. Flinke rode wangen. Lage rugpijn, buikkrampen. En ondanks dat weet ik dat het allemaal helemaal niks hoeft te betekenen..  
  29. K

Nod maart 2021

Spannend hoor. Wat is je luteale fase normaal? Heb je zelf een goed gevoel erbij? Nog andere kwaaltjes?
  30. K

Nod maart 2021

@floorelvira, oooh wat spannend zeg!! Hoop dat het echt wat goeds betekend!!! Het is je zoo gegund. Ga je morgen testen?    @dromertje wat ga je doen? Ga je morgen nog een keer testen? Of wacht je nog even een paar dagen.   Hier ben ik ook benieuwd morgen. Vanmorgen dus de temperatuur na een dip...
Terug
Bovenaan