Zoekresultaten

1. F

Nod juni 2021

He meiden, vanwege drukte omtrent onze verbouwing en verhuizing heb ik niet zo goed meegelezen afgelopentijd.. 4 juni ben ik helaas ongesteld geworden, precies op de dag van de verhuizing dus de timing was echt verschrikkelijk.. zo hectisch allemaal en dan ook nog zo'n teleurstelling.. vraag me...
  2. F

Nod juni 2021

Hallo meiden, ik meld me hier ook aan! Vanochtend had ik de stilstaande smiley op dag 17 van de cyclus dus ik mag ook op het wachtbankje. Mijn NOD is 4 juni. We gaan voor ons eerste kindje en dit is ronde 9 (ronde 6 na een miskraam). Hopelijk mag het deze ronde eindelijk raak zijn en dan blijven...
  3. F

NOD Mei 2021

@vennetje het varieert heel erg per persoon maar ook per cyclus! Ik gebruik nu sinds augustus 2020 de paarse ovulatietest van cb en op zijn kortst had ik 2 dagen de knipperende smiley voordat hij stilstond en op zijn langst zelfs 9 dagen de knipperende voordat hij stil stond! In die periode doen...
  4. F

NOD Mei 2021

@Kimmmm wat vreselijk dat je zo aan je lot wordt overgelaten.. dat vind ik wel slecht hoor..  het is hartverscheurend om zo lang rond te lopen met iets waarvan je weet dat het niet (meer) leeft.. je mag wel verwachten dat de verloskundige snel een doorverwijzing voor je regelt! Toen ik de...
  5. F

NOD Mei 2021

Hoi meiden! Het lukte een paar dagen niet om een bericht te versturen.. Wat een spanning hier zeg voor sommigen! Hopelijk komt er gauw duidelijkheid want die onzekerheid is echt niks aan.. Helaas ging het bij mij ook wat anders dan normaal deze ronde. Zondag was mijn NOD en ik had s ochtends een...
  6. F

Nod april

@wondertjedrie, dat klopt alleen het is vandaag 2 weken geleden dat de smiley stil stond en ik word altijd standaard 2 weken later ongesteld, meestal eind van de middag.. en anders had er toch nu in elk geval wel een streepje te zien moeten zijn op de test??
  7. F

Nod april

@wondertjedrie: vanochtend heb ik getest en hij blijft helaas spierwit.. ik heb er geen vertrouwen meer in en ga er vanuit dat ik vandaag ongesteld zal worden.. jemig wat een teleurstelling, elke keer toch weer goede hoop maar tot op heden geen geluk? Hopen op meer succes voor iedereen in de...
  8. F

Nod april

Gefeliciteerd Foodlover en Poni! Echt super! Laten we hopen dat er nog veel mooie testen mogen volgen voor de rest van het lijstje?  Ik ben vandaag begonnen met het drinken van granaatappelsap, heeft iemand ervaring hiermee?
  9. F

Nod april

@WondertjeDrie: Dankjewel! Het is ons eerste kindje en dit is ronde 8 (ronde 5 na de miskraam) Wat spannend, dat zou zomaar een innesteling kunnen zijn!
  10. F

Nod april

Hoi meiden, ik kom me ook weer melden! Afgelopen zondag had ik de stilstaande smiley op de paarse ovulatietest van CB dus ik mag op het wachtbankje ? ik kom uit op 2 mei, hoop niet dat dat een probleem is aangezien dit een april topic is? Heel veel succes iedereen!?
  11. F

Nod maart 2021

He meiden, ik heb even wat afstand genomen maar ik ben helaas afgelopen donderdag ongesteld geworden :(.. 
  12. F

Nod maart 2021

Hoi meiden! Ik kom me ook maar weer aanmelden voor een nieuwe ronde.. inmiddels zit ik op dag 9 van mijn cyclus en het is even afwachten wanneer mijn eisprong zal zijn.. de afgelopen keren varieerde het tussen dag 18 en dag 21 dus mijn NOD zal denk ik eind maart/begin april zijn.  Vrijdag start...
  13. F

NOD Januari 2021

Hoi meiden, helaas ben  ik vandaag ongesteld geworden :(
  14. F

NOD Januari 2021

Dankjewel! Dan houden we 30 januari aan?
  15. F

NOD Januari 2021

Gisterochtend had ik de stilstaande smiley:D! Wanneer zou mijn NOD dan zijn denken jullie? 28 januari?
  16. F

NOD Januari 2021

Hee dames! Gefeliciteerd voor de zwangeren ❤ en een hart onder de riem voor de meiden met een negatieve test, ongesteldheid of vroege miskraam.. Mijn NOD is nog onbekend want mijn cyclus is een beetje onvoorspelbaar na de miskraam van begin november. Op eerste kerstdag ongesteld geworden voor...
  17. F

NOD December 2020

Hier is ook de ongesteldheid doorgebroken helaas.. op naar januari! Succes voor de dames die nog in afwachting zijn!?
  18. F

NOD December 2020

He meiden! Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! Super ❤! En balen voor iedereen op rood..? hopelijk vruchtbaar het nieuwe jaar in! Ik heb wel meegelezen maar niet zoveel geschreven want ik merk dat het me soms wat stress oplevert dus ik probeer soms even afstand te nemen van het...
  19. F

NOD December 2020

@feyre fijn dat je je piek hebt gevonden :D Hier vanochtend de stilstaande smiley bij de ovulatietest! Wanneer zou mijn NOD nu zijn denken jullie? 24 december?
  20. F

NOD December 2020

Hi dames! Pff wat ben ik ongeduldig.. op 9 november bij de echo gehoord dat de zwangerschap van 7/8 weken helaas niet goed was en toen bij de gynaecoloog medicijnen gehad om de miskraam op te wekken.. denk dat ik 12 nov het vruchtje ben verloren. Sindsdien nog steeds geen positieve ovulatietest...
  21. F

NOD December 2020

He dames! Ik heb het gevoel dat mijn cyclus weer op gang komt na de mk. Vanochtend had ik een knipperende smiley op de ovulatietest van CB. Nu elke dag doortesten tot er een stilstaande smiley komt! Ik heb deze testen twee cyclussen eerder gedaan en de eerste keer had ik 4 dagen knipperende...
  22. F

NOD December 2020

Hoi dames, vanochtend had ik eindelijk weer een volledig witte test, voor het eerst na mijn miskraam rond 12 nov. Pff nooit gedacht dat je van een witte test zo blij kon zijn ? nu weet ik in elk geval zeker dat ik zwanger ben als er weer een streepje verschijnt mocht het ooit weer lukken! Door...
  23. F

Juni 2021

Jeetje wat is er alweer ontzettend veel geschreven! Ik merk dat ik zolang ik moet wachten tot 9 november probeer om het een beetje los te laten, anders word ik gek want ik merk dat ik me moeilijk op iets anders kan focussen.. ik zou ook zo graag een hartje willen zien ? dus ik probeer iets...
  24. F

Juni 2021

Hoi dames! Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden. Ik moet inderdaad de moed er in houden en er vanuit gaan dat het gister gewoon wat aan de vroege kant was.. hopen dat de tijd een beetje snel gaat tot 9 november ?! Ik heb ondertussen geen idee meer hoe ver ik ben dus ik laat het maar...
  25. F

Juni 2021

Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn en moeten overgeven:( hebben jullie dat de hele dag door of alleen 's ochtends? Hier met vlagen een beetje een weeïg gevoel maar daar blijft het tot nu toe bij! Verder wel sneller moe, en wel constant het gevoel dat er iets gebeurt in mijn buik...
  26. F

Juni 2021

He meiden!  Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!? Ik ben nieuw hier en heb op 12 oktober een positieve zwangerschapstest gehad, dit is ons eerste kindje! Het is zo ontzettend spannend allemaal.. Vanmiddag hebben we de eerste echo gehad, vol verwachting gingen we er naartoe...
Terug
Bovenaan