Zoekresultaten

1. D

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hallo lieve dames! Iedereen is toegevoegd aan de whatsapp die heeft gemaild. Het groepje is nu compleet en dus zal ik ook mijn mail niet meer checken. Sorry voor de dames die langer moesten wachten. Een aantal mails kwamen in de spam. Groetjes van mij!
  2. D

Whatsapp groepsapp zwanger worden/zijn !!!

Hallo dames! Ik zou het leuk vinden om in een whatsapp groepje te kletsen met andere dames.
  3. D

Wat goed!! Ik ben zelf dit weekend een nachtje weg geweest omdat ik die week weer ongesteld was geworden. Het heeft weer positieve energie gegeven! Op naar de volgende ronde ?
  4. D

NOD maart 2022

Hoi hoi! Wat een tijd al zeg.. Is er een reden gevonden waardoor het zwanger worden niet gelukt is? En waardoor jullie dus nu met hulp proberen zwanger te worden? En hoe is dit gegaan voordat het zo ver was dat jullie hulp kregen?
  5. D

Ook voor mij is het deze ronde niet raak..Door naar ronde 7. Nod is 8 april.
  6. D

Spannend! Hoe snel wat je zwanger van de eerste 2?
  7. D

Ja heel logisch.. Kan me voorstellen dat dat een zwaarwegende factor is. Succes met het maken van jullie keuze!
  8. D

Hoi! Hoe is het met jullie allemaal? Ik vind het december dillema ook 'moeilijk', maar een ronde overslaan is geen optie bij ons. Verder kan je ook vroeg bevallen als je die ronde daarop wel zwanger wordt en dan zit je alsnog in december. Maar iedereen moet natuurlijk doen wat goed voelt...
  9. D

Zou heel goed innesteling kunnen zijn! @caramel Hoe is het verder gegaan vandaag? Nog veel bloed verloren?
  10. D

Hellootjes.. Ik zit op 5dpo, maar ik heb nu alweer de zelfde klachten als die ik altijd een paar dagen na mn eisprong heb. Dan heb ik het dus over puistjes en een licht pijnlijke rechterborst. Dit heb ik dus elke maand.. Doordat ik dit steeds krijg link ik dat dus aan het niet zwanger zijn...
  11. D

@jansje nee gek maken helpt inderdaad zeker niet. We moeten er vertrouwen in hebben dat het vanzelf goed komt! @mama-m Welkom! @HasiE Balen! Echt jammer.. even balen en dan weer door.
  12. D

Hoi @Jansje! Moeilijk he dat wachten..voor ons ook alweer ronde 6. Ik weet dat het gemiddeld een jaar kan duren, maar toch hoor ik om mij heen iedereen die heel snel zwanger werd. Per maand word je onzekerder..
  13. D

NOD maart 2022

Spannend @Idem! Was je bij je eerste kindje snel zwanger?
  14. D

NOD maart 2022

Spannend!! Was je bij je 2 andere kindjes snel zwanger?
  15. D

Leuk! Het wordt al gezellig. Over early testen.. ik doe het elke maand weer en toch elke maand weer spijt! Natuurlijk erg leuk als hij positief is, maar hij is steeds negatief en je blijft toch hoop houden tot je menstruatie. Hopelijk ben ik deze ronde sterk genoeg om tot nod te wachten...
  16. D

Ik sluit gezellig aan!    Voor de anderen: Ik ben 26 en mijn man 28. Wij willen graag zwanger worden van ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 6 en mijn nod is 8 of 9 maart, maar ik denk 8.  
  17. D

NOD maart 2022

Het lukt helaas echt niet! Heb het nu een aantal keer geprobeerd maar hij werkt niet bij. Misschien goed om dan een nieuwe aan te maken? Zien we elkaar daar haha
  18. D

NOD maart 2022

Leuk idee @Caramel Ik kan alleen het topic niet aanpassen. Moeten we dan een nieuwe maken?
  19. D

NOD maart 2022

Het lukt mij niet om de nods in de beschrijving te zetten.. misschien lukt het een andere keer en anders zal ik tussentijds wel wat updates doen in de reacties. 
  20. D

NOD maart 2022

@caramel Heel goed dat voornemen om geen kwaaltjes aan te praten. Ik ken dat heel erg! Meerdere keren echt 100 procent zeker geweest dat ik zwanger moest zijn, maar helaas.. Ik ben 26 en voorlopig blijf ik dat nog haha! In oktober is pas mijn verjaardag. 
  21. D

NOD maart 2022

Spannend! Ik heb ook periodes dat ik erg veel er mee bezig ben en dan probeer ik afleiding te zoeken. Het lijkt mij best fijn om te praten met anderen die ook bezig zijn om zwanger te worden. 
  22. D

NOD maart 2022

Spannend @Caramel! Spannend hoor. Zou heel fijn en leuk zijn als het de eerste ronde gelijk raak is! Toen ik net was gestopt met de pil duurde het bij mij echt wel even voordat mn cyclus netjes 30 dagen werd.. waarschijnlijk is dat gewoon het ontpillen. Maar je hebt gelukkig je ovulatie gevonden...
  23. D

NOD maart 2022

<p>Hallo!</p><p>Ik ben nieuw op dit forum en zag dat er nog geen NOD maart was gemaakt. Ik dacht doe eens gek!</p><p>Wie heeft nog meer NOD in maart? In welke ronde zit je? Hoeveelste kindje?</p><p>Ik zelf verwacht mijn nod 8/9 maart. Het is mijn eerste...
Terug
Bovenaan