Zoekresultaten

1. L

Utrogestan en luteale fase

Hi! Ik heb zelf duphaston (soortgelijk) gekregen om lf te verlengen. Heb dit drie maanden geprobeerd maar mijn menstruatie kwam hier doorheen, en ook na het stoppen kwam er een onttrekkingsbloeding. Hij werd bij mij helaas dus niet verlengd maar zorgde eigenlijk voor een ‘dubbele’ menstruatie...
  2. L

NOD maart 2024

Hi allemaal, ik ben helaas weer ongesteld geworden :( op naar april.. Dit was ronde 7, ik weet natuurlijk dat het best nog even kan duren maar ik vind het steeds lastiger wanneer ik weer ongesteld ben geworden. Ik meet nu al twee rondes de ovulatiepiek op cyclusdag 15, een eisprong dan...
  3. L

NOD maart 2024

Mijn NOD is rond 12 maart!
  4. L

Nod Februari 2024

Hier de eerste druppels bloed, de ongesteldheid zal vandaag of morgen wel echt doorzetten… ronde 7 met NOD ergens in maart :(
  5. L

Nod Februari 2024

Ik heb precies hetzelfde, al is mijn NOD iets later, ergens rond 16/17/18 februari. Ik ga maar voor weinig drank, maar helemaal laten staan doe ik ook niet denk ik. Drink al minimaal en met carnaval dan alleen een paar drankjes!
  6. L

Nod Februari 2024

Ahhh shit balen zeg :(
  7. L

Nod Februari 2024

Hi! Ik meld mij (helaas) weer in het nieuwe februari topic, voor ronde 6 (of 7), eerste kindje. Nieuwe NOD is denk ik 13 februari.
  8. L

NOD januari 2024

Ik ben gister helaas ongesteld geworden :( op naar de volgende maar weer
  9. L

NOD januari 2024

Gefeliciteerd, wat fijn zeg! Geniet ervan!
  10. L

NOD December 2023

Wat spannend! Een streepje is een streepje toch?! Voorzichtig gefeliciteerd!
  11. L

NOD januari 2024

Ik sluit me weer aan in het nieuwe topic, voor de vijfde ronde. Nieuwe NOD zal ongeveer 17 januari zijn!
  12. L

NOD December 2023

Hi! Ik ben helaas ongesteld geworden de 24e, dus op naar de volgende ronde… voor iedereen die nog wacht op goed nieuws: heel veel succes!! ❤️
  13. L

NOD December 2023

Zo jammer!
  14. L

NOD December 2023

Wat jammer! Maar inderdaad een gezellige maand en hopelijk het nieuwe jaar :)
  15. L

NOD December 2023

Hi! Vandaag ongesteld geworden helaas dus ik meld me in dit topic weer met een nieuwe NOD, ik denk 25 december.
  16. L

NOD November 2023

Helaas ongesteld geworden drie dagen na mijn NOD :( cyclus was nu 26 ipv 23 dagen zoals de maanden ervoor. Even flink gebaald… maar op naar de volgende. Met een NOD tijdens kerst. Ik meld me weer in het nieuwe topic!
  17. L

NOD November 2023

Hoi hoi, mijn NOD is de 26e of 27e deze maand. Ik heb op de 26e een test gedaan (negatief) en vandaag weer op de 28e (ook negatief). Ben nog niet ongesteld. Het waren beide early tests dus ik denk dat ik vandaag of morgen wel ongesteld zal worden helaas :(
  18. L

NOD November 2023

Lastig he dat alle klachten/symptomen die je kunt krijgen bij zwangerschap ook bij menstruatie kunnen passen.. hopelijk zet het niet door en weet je woensdag meer!
  19. L

NOD November 2023

Wat jammer! :(
  20. L

NOD November 2023

He balen… :(
  21. L

NOD November 2023

Wauw super! Gefeliciteerd!!
  22. L

NOD November 2023

Wauw gefeliciteerd!! Wat fijn
  23. L

NOD November 2023

Wat jammer! Maar wie weet.. symptomen kunnen zo verwarrend zijn!
  24. L

NOD November 2023

Hoi hoi, helaas vandaag ongesteld geworden. Toch een teleurstelling, maar op naar ronde 4. Wel fijn om te weten dat mijn cyclus dus vrij constant is na zo lang de pil! Ik blijf in dit topic want mijn nieuwe NOD is ongeveer 26 november
  25. L

NOD Oktober 2023

Wauw wat fijn, (dubbel) gefeliciteerd!!!
  26. L

NOD Oktober 2023

Spannend! Mijn NOD is (ongeveer) 4 november en hoop ook op een verjaardagscadeau, ben ook 2 november jarig ✌️
  27. L

NOD November 2023

Hoi! Voor ons is dit ronde 3 na stoppen pil, 1e kindje. NOD zal ongeveer 4 november zijn (eerste cyclus na stoppen pil was 20 dagen en tweede 24).
Terug
Bovenaan