Zoekresultaten

1. C

Nod Februari 2024

Gefeliciteerd cardiozuster Hopelijk binnenkort een goede echo
  2. C

Hoe word ik zwanger

Ik heb mijn man via tinder leren kennen
  3. C

NOD januari 2024

Jammer heeft het vandaag nog doorgezet met rood bloed of is het nog steeds roze dan zou het nog steeds om innesteling kunnen gaan en anders met vol goede moet naar de volgende rondei
  4. C

NOD januari 2024

Hoi Ik werd 2 jan ongesteld Mijn nod komt op 30/31 jan Maar nu was ik vorige week een keer heel misselijk in de nacht. Vanochtend bij het opstaan ook misselijk. Mijn buik is opgezet en zit voor mijn gevoel in de weg en ik moet heel vaak plassen.en heb af en toe steekjes onderin mijn buik. Het...
  5. C

NOD januari 2024

Hoi Ik had dinsdagavond heel licht bloedverlies maar wel echt heel weinig Gister en vandaag iets meer maar dat stopte weer met wat bruine afscheiding dus waarschijnlijk wel een ongesteldheid geweest dus weer naar een volgende ronde ergens in februari voor de damesmet een positieve test...
  6. C

NOD December 2023

Super goed nieuws gefeliciteert met je zwangerschap lekker gaan genieten dat er nu iets groeid in je buik is een speciaal gevoel en hopelijk niet teveel klachten ❤️❤️
  7. C

NOD januari 2024

Goedeavond Mijn menstruatie staat op 3 januari Vanavond heel heel klein beetje van bruin paarse afscheiding dus ik denk dat de menstruatie eraan komt dat is altijd zo bij mij maar wat ik nooit heb is last van warmte aanvallen heel vreemd heb het een keer eerder gehad en waarschijnlijk ben ik...
  8. C

NOD januari 2024

Spannend waarom ga jenog niet testen dan? Heb je een onregelmatige cyclusof en je toch bang dat de test negatief is en dan de teleurstelling groot is?
  9. C

NOD December 2023

Voorzichtig gefeliciteerd hopelijk blijft het goed gaan en dan duurt het ineens heel lang tot de1ste echo we gaan duimen voor jullie
  10. C

NOD januari 2024

Mijn nod komt uit op 3 januari volgens de berekeningen
  11. C

NOD December 2023

Gefeliciteerd met je zwangerschap nu proberen te genieten en nog even geduld tot de eerste echo die oh zolang nog duurt
  12. C

NOD December 2023

Goedemiddag Hier ook ongesteld geworden helaas Succes nog voor de andere die nog wachten.
  13. C

NOD December 2023

Ja ik wacht ook nog even bij mijn 2 andere zwangerschappen was ik daar niet zo mee bezig voor zover ik dat me nog kan herinneren .wij hebben ook nog in het ivf traject gezeten en toen kregen we een datum wanneer je mocht testen dus dit is even weer anders we wachten af en wat de symptomen...
  14. C

NOD December 2023

Allemaal Ik twijfel nu even Ik heb 19 nov mijn piek gemeten dat is vandaag precies 14 dagen geleden zou ik nu dan niet mijn menstruatie moeten hebben ik heb een berekening gedaan waarin ik de dag van de lh piek moest invullen en zou ik vandaag dus mijn menstruatie moeten hebben ik zit meestal...
  15. C

NOD December 2023

Hallo Ik ben niet helemaal nieuw maar een tijdje niet erop gezeten Wij zijn nu bijna 5 jaar bezig we hebben het hele traject van ivf gevolgd met 2 vroege miskramen en een opgewekte miskraam met eerst kloppend hartje ik heb al 2 jongens uit een eerdere relatie van 12 en 14 en mijn man heeft geen...
  16. C

"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi allemaal Ik dacht vandaag hoe zal het met iedereen zijn . Na de laatste mislukte poging en einde van het traject hebben we ons er bij neer gelegt dat het niet meer gaat gebeuren om een kindje van ons samen te krijgen .af en toe vind het nog wel lastig en voel ik mij schuldig dat ik mijn man...
  17. C

Hoi allemaal Eerder had ik verteld dat we nog 1x een terugplaatsing hadden en dat het dan einde traject was vanmorgen mocht ik dan na 2 week wachten testen maar helaas was mijn voorgevoel goed en hadden we een negatieve test maar toen nog geen bloedverlies vanmiddag begon dan toch de...
  18. C

Blauw adertje op neusbrug

Hoi mijn zoontje heeft dat ook heel lang gehad hij is nu 12 jaar en heeft het nu niet meer denk gewoon een dun huidje en anders na vragen bij het consultatiebureau
  19. C

Even wat van mij afschrijven we hebben een aantal keren een positieve zwangerschapstest gehad en bij de laatste zelfs een echo met kloppend hartje heb bij 1 het gevoel gehad dat ik wakker werd en het eerste wat ik dacht ik ben niet meer zwanger dat was wel na de test volgens mij en toen was er...
  20. C

Zwindo fijn dat je de knop whebt kunnen omzetten (heb ik het goed gelezen dat de vorige tp niet goed is gegaan?) en lekker kunnen genieten van je vriendinnen vakantie En inderdaad ik heb ook wel eens gedacht of je er zou zitten was laatst met iemand in gesprek in de wachtkamer en heb toen ook...
  21. C

Hoi allemaal Een tijdje niks van me laten horen Kon er niet zo goed meer tegen al die positieve berichten en daar elke keer weer vrolijk op te reageren kostte me best veel energie ik was wel super blij voor iedereen maar kwam toch ook wel erg hard binnen steeds waardoor ik dacht ik ga er...
  22. C

Hoi hoi allemaal Ik probeer weer wat te reageren LinaV balen van je menstruatie je hebt toch altijd hoop als je een goede iui hebt gehad IsaV balen van je bloedverlies Uiltjestest heb je al getest? Fleurbo wat fijn dat je een goede echo hebt gehad wanneer mag je weer voor een echo? Love...
  23. C

Gefeliciteerd little pinguin met je mooie echo fijn om te horen dat de kans op een miskraam heel klein is nu lekker genieten
  24. C

Zwindo schiet bij jou nu ook op met de intake wij hadden er een goed gevoel over ik moest bellen als de menstruatie doorkomt ik zei dat word het deze week nog want ik word morgen of woensdag ongesteld ik hoopte dat het dan vandaag werd want dan kon ik vrijdag nog voor een echo en wat kun je dan...
  25. C

Hoi hoi een tijdje niet met het forum bezig geweest omdat we er toch wel.veel mee bezig waren en druk met andere leuke dingen te regelen even snel erdoor gescrold en zag dat er wat positieve testen waren fleurbo en vis dacht ik super nieuws dames voorzichtig gefeliciteerd hopelijk binnenkort een...
  26. C

Wens ervaring barrehus wolvega

Hoi ik heb de informatieavond ook meegedaan idd veel was al bekend maar ze doen net even wat meer moeite voor je als stel ze kijken echt naar de situatie wij hadden al een intake gepland maar na dit ben ik helemaal overtuigd dat we de goede stap hebben genomen
  27. C

Hoi heb vanavond de informatie avond van het nij barrehus bijgewoond en ik ben blij dat ik dat heb gedaan ben nu helemaal overtuigd dat wij de goede keus hebben gemaakt om over te stappen Heb jij dat ook nog gedaan zwindo ?
  28. C

Hoi zwindo Vanavond is er online een info avond van het barrehus je kunt je gratis aanmelden ze gaan vertellen wat hun allemaal doen en hoe ze werken er zijn nog een paar plekjes vrij
  29. C

Balen IsaV dat je zolang moet wachten maar er is ook nog een kans dat het vanzelf lukt dat zou ook mooi zijn Zwindo mooi dat je zelf mag bepalen hoe je het wil dat is wel fijn denk ik Hier vanochtend een negatieve test gehad maar dat wisten we wel nadat ik vorige week bloedverlies had en...
  30. C

Welkom lizz Leuk dat je hier mee komt kletsen de teleurstellingen zijn er elke maand wel maar de ene keer is die meer dan de andere keer bij ons is het vaak het ergste als je er van overtuigd bent dat het raak is en dan later een negatieve test of de menstruatie komt er door als je het gevoel...
Terug
Bovenaan