Zoekresultaten

1. P

Omgaan met teleurstellingen

Ik denk: gewoon doen! Dat slijm kondigt de eisprong aan, maar het is niet zo dat het meteen te laat is dan, want je eisprong kan dan binnen 1 of 2 dagen komen en de eicel leeft ook nog een halve dag ofzo. 
  2. P

Omgaan met teleurstellingen

Hier hetzelfde verhaal eigenlijk. Mijn vriend maakt lange dagen en doet fysiek zwaar werk. Soms is hij om half 9 al moe genoeg om te gaan slapen en hij staat om half 6al weer naast zijn bed. Op vruchtbare dagen vind ik eventueele afwijzingen door moeheid of "ik voel me niet in een sexy mood"...
  3. P

5 weken onderbuik krampen

ik heb nu al twee dagen bloedverlies bij het afvegen. eerst bruin en waterig, inmiddels rood en bruin en wat "velletjes". Volgens de verloskundige kan het nog innesteling bloed zijn (ben vandaag 5 weken zwanger) en ze maakte zich nog geen zorgen omdat het bloeden niet constant is. Maar ik maak...
  4. P

Uitgerekend juni 2019

Gefeliciteerd MHW! Bijna tijd voor de eerste echo, spannend!
  5. P

Uitgerekend juni 2019

ik heb uiteindelijk de verloskundige gebeld. Of ja, mijn vriend want ik durfde het gewoon niet en ik was erg verdrietig. Maar ze stelde me gerust dat het haar nog niet klonk als een miskraam. Het zou eventueel de aanloop ernaartoe kunnen zijn, maar het kan ook onschuldig bloedverlies zijn en met...
  6. P

Uitgerekend juni 2019

Oh zoveel slecht nieuws vandaag :( sterkte voor degene die toch nog moeten wachten. Ik denk dat ik een miskraam heb, het bloeden begint meer te vloeien en ook donker slijm zit erbij :( wat een k*t dag  
  7. P

Uitgerekend juni 2019

Ik ben bijna 5 weken zwanger (morgen) maar ik heb al de hele dag lage rugpijn en sinds twee uurtjes ook een beetje bruin/roze bloedverlies. Ik ben heel bang dat het nu mis is :( iemand ervaring hiermee?
  8. P

Uitgerekend juni 2019

Die vermoeidheid herken ik wel, vooral bepaalde momenten op de dag ben ik ineens helemaal op, of buiten adem door de trap. Het begint langzaamaan binnen te komen dat ik echt zwanger ben, maar ergens durf ik het niet te geloven. Ik heb sinds gister dat ik echt om alles moet huilen, vrolijke...
  9. P

Uitgerekend juni 2019

Hoi allemaal!   Iedereen die zwanger is geworden deze maand gefeliciteerd! Ik heb sinds 3 dagen positieve testen, maar omdat ze erg licht zijn heb ik de test dus herhaald. En? Vanmorgen was het streepje van de kruidvat 2x5 toch een beetje donkerder geworden! Ik ben blij, maar het voelt allemaal...
  10. P

NOD augustus 2018

gefeliciteerd voor iedereen die deze maand zwanger is geworden! bij mij vandaag een soort schaduw streepje, alleen in een bepaalde hoek zichtbaar, maar vriend ziet t ook. verwarrend, want twee dagen geleden een iets duidelijker streepje, gister geen streepje, en nu dus... iets, maar minder als...
  11. P

NOD augustus 2018

citrus, het was heel licht, maar wel roze. We zouden binnenkort onderzoeken krijgen dus we waren heel blij dat het nu toch gelukt was zonder verdere hulp. Maar ik had misschien niet zo eigenwijs vroeg moeten testen. Morgen maar eens opnieuw proberen.
  12. P

NOD augustus 2018

update:  Gister, 6 dagen voor nod, had ik een licht streepje! Ik was heel erg blij natuurlijk. Ik had getest met sensitest extra vroeg (6 dagen). Vanmorgen hoopte ik een duidelijker streepje te zien, maar nee, streepje weg :( Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben erg teleurgesteld en bang dat...
  13. P

NOD augustus 2018

vervelend al die menstruatie of ovulatie symptomen he Citrus! ik heb soms wel 2 weken gespannen en pijnlijke borsten. Over een drempeltje fietsen is dan al vervelend. ik krijg ook elke maand migraine in de week voor NOD en soms voor ovulatie ook. Een emotioneel en jaloersig de week voor NOD (of...
  14. P

NOD augustus 2018

Hoi allemaal,Ik doe ook mee voor de NOD augustus. Als mijn app gelijk heeft is dat de 23e. Sinds gister heftige onderug pijn, evem voelde het als zo'n algehele grieppijn in mijn lijf. Nu nog steeds rugpijn en buikpijn ook. Zeurende pijn in mijn onderbuik. Licht misselijk en weinig honger. Deze...
  15. P

Wachten op NOD, wie nog meer?

aah balen mamavanmick :( ik ben nu 2 dagen overtijd, maar ik merk weinig behalve wat steken in mijn onderbuik de afgelopen dagen en vandaag heel moe. Vandaag even niet getest, morgen weer proberen.
  16. P

Bij mij hetzelfde mamavanmick, 2 keer vroeg getest en negatief. geen bijzondere sypmtomen behalve erg emotioneel, maar het is door werkomstandigheden een hele zware emotionele weel geweest en als ik ongesteld moet worden ben ik ook emotioneel. Alleen nog geen migraine gehad en vandaag is mijn...
  17. P

@Beautygirl, niet positief helaas, maar goed, er is nog wat hoop want ik heb vroeg getest. Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken ? Succes met klussen deze ronde he! ? @arimara, het zou kunnen  maar zeker weten doe je pas als je getest hebt natuurlijk. 
  18. P

ik ga morgenochtend testen, 4 dagen voor mijn NOD, met een extra gevoelige test (vanaf 6 dagen voor NOD), ik heb de laatste dagen nika gemerkt, dus ik probeer niet te hoopvol te zijn.
  19. P

hahaha depss, hier ook hoor, ik wil heel graag testen als mijn vriend thuis is en niet op een werkdag. want als het goed nieuws is wil ik het natuurlijk vieren, en niet een hele dag wachten tot hij thuis is. Ik ben te ongeduldig en kan niks voor me houden, dus er zit niks anders op dan te...
  20. P

Als de ovulatie test nog steeds positief is zo vlak voor je nod is er nog wel kans hoor! Mijn vriend weet niet zo goed wat hij aanmoet met al mijn "symptomen" want ik zeg steeds : ooh ik voel dit of dat, misschien ben ik wel zwanger!  en dan eindigt de maand toch weer met knallende migraine en...
  21. P

spannend depps! klinkt veelbelovend! Ik vind het zo lastig om niet alles wat ik voel onder een vergrootglas te leggen. Ik hoop zo iets te bespeuren, ik dacht dat ik er heel relaxed in zou gaan, zo van ik zie wel wanneer het gebeurd. Maar zodra we besloten hadden om er voor te gaan is elke dag...
  22. P

Hoi Laindey, nee altijd smiddags en twee uur van te voren niet drinken. 
  23. P

NOD 31 mei wie nog meer

ik ook de 31e, spannend! ? 
  24. P

Ovulatietesten al meer als een week licht positief

Bij mij gaf de sensitest ook elke dag een redelijk zichtbaar streepje en volgens mijn app zou de eisprong al geweest zijn. Ik maakte me zorgen dat ik misschien geen eisprong zou hebben maar hij kwam toch, een dag later dan verwacht. De positieve uitslag was er na 3 dagen nog steeds, en nu zijn...
  25. P

Dag allemaal,  ik moet nog zo'n 10 dagen wachten, dit is onze 4e maand dat we proberen. Zoals de meesten ben ik super ongeduldig. Ik heb mijn Lh piek gevonden met dipsticks. maar de piek was er na 3 dagen nog steeds. Helaas waren ze toen op want ik las in de bijsluiter dat als de sticks positief...
  26. P

Dag allemaal,  ik moet nog zo'n 10 dagen wachten, dit is onze 4e maand dat we proberen. Zoals de meesten ben ik super ongeduldig. Ik heb mijn Lh piek gevonden met dipsticks. maar de piek was er na 3 dagen nog steeds. Helaas waren ze toen op want ik las in de bijsluiter dat als de sticks positief...
Terug
Bovenaan