Zoekresultaten

1. K

Eisprong na Clomid

@Xxlara, we willen heel graag weten wat het wordt! Ivm alle maatregelen kan dat nu pas bij de 20 weken echo helaas, dus we moeten nog iets meer dan een maandje geduld hebben. Ik denk een jongen, mijn man een meisje, al hebben we totaal geen voorkeur, alles is welkom! Laat maar weten hoe het...
  2. K

Eisprong na Clomid

@Xxlara, ahh spannend allemaal! Voor je het weet is het 7 weken en ga je hopelijk een mooi kloppend hartje zien, ik ga voor je mee duimen dat alles goed blijft gaan en je je goed blijft voelen! Ik ben nu 14 + 3, het gaat wel snel allemaal vind ik. Ben wel al vanaf 6 weken aardig misselijk...
  3. K

Eisprong na Clomid

Xxlara, Gefeliciteerd!! Ben super blij voor je, het is jullie gegund! Wat fijn dat iui dan jullie droom in vervulling kon laten gaan! Hoe ver ben je nu? En voel je je al een beetje zwanger? Duim voor je mee dat alles goed mag gaan en je binnenkort een mooie echo hebt!
  4. K

Eisprong na Clomid

Hee Dames,  Ik lees op de achtergrond ook nog steeds met jullie mee! Hoop snel op goed nieuws voor jullie? @lara, ohh dat is vervelend, hoop dat de menstruatie snel doorzet en je weer snel door kan met spuiten!  @katy, hoe gaat het met jou? Al meer duidelijkheid na de IUI?  Ik ben zelf vandaag...
  5. K

Uitgerekend augustus september '21

Hee Dames, Vandaag een goede echo gehad, zo blij mee! Kan het nu wel meer gaan geloven. Een duidelijk kloppend hartje en verder zag alles er goed uit☺. Uitgerekende datum 17 augustus.
  6. K

Uitgerekend augustus september '21

Hoihoi, ik klets ook graag mee! Na een intensief fertiliteitstraject door PCOS, nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje☺. Morgen de eerste echo, ben heel zenuwachtig..qua symptomen heb ik super gevoelige borsten, al zo'n 3 weken en totaal geen eetlust maar niet echt misselijk gelukkig. Verder...
  7. K

Eisprong na Clomid

@Lara, dankjewel! Wij zijn in totaal 15 maanden bezig geweest, waarvan gelukkig maar 2 rondes met injecteren, en 4 met clomid. Duurde lang totdat er eindelijk een eisprong kwam. Het dringt nog niet helemaal tot me door en de angst dat het niet goed gaat is ook zeker wel aanwezig maar probeer er...
  8. K

Eisprong na Clomid

Hee Dames,  Vandaag 1 dag overtijd en testen lopen mooi op. Bevestigd gekregen van de fertiliteitsverpleegkundige dat elke streep beschouwd mag worden als positief, en als de testen maar elke 3 dagen langzaam oplopen, en dat is het geval. 30 december, eerste echo gepland☺?  
  9. K

Eisprong na Clomid

Ik denk dat deze duidelijker zijn..geloof het eigenlijk nog niet..
  10. K

Eisprong na Clomid

[IMG]https://www.mupload.nl/img/3z6bzm5s0mc.jpg Hoop dat jullie het zo kunnen zien. De linker is van gisteren. De andere is van lang geleden, toen ik een dag erna ongesteld werd, maar dan zie je het verschil beter. 
  11. K

Eisprong na Clomid

@Lara, wat balen weer!! Wel knap van je dat je even aan jezelf denkt en een rust maand inlast. Ook je lijf even rust van die al hormonen. Vol goede moed het nieuwe jaar in! 
  12. K

Eisprong na Clomid

Hee dames,  Ik kon me weer eens niet inhouden en voelde me de afgelopen dagen zo onzeker dat ik net gewoon heb getest, met een normale test (had geen vroege meer in huis), en pas dinsdag dpo..maar zelfs mijn man ziet ook ??? ik wil jullie graag een foto laten zien, maar weet niet hoe ik het kan...
  13. K

Eisprong na Clomid

@katy, fijn dat de IUI mee is gevallen! Maar kan me goed voorstellen dat het wel moeilijk is om te horen dat het staal minder is. Maar er hoeft maar 1 goede bij te zitten, houd hoop!  @lara, bijna ook jou NOD toch? Ergens last van of nog steeds niet?  Ik heb van dag 1dpo tot ongeveer 6dpo...
  14. K

Eisprong na Clomid

@XxLara, oh wat fijn dat je geen gevoelige borsten hebt! Wie weet zegt het toch wel iets dan. En ook wel fijn dat de tijd snel gaat. Wij gaan in januari verhuizen dus daar kan ik ook wel genoeg afleiding in vinden gelukkig. Ik heb deze ronde ook minder gevoelige borsten als de vorige rondes..we...
  15. K

Eisprong na Clomid

@katy, ik heb 8 december mijn NOD! Die wachtweken zijn altijd echt wel pittig, ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar alles wat ik voel herinnert me eraan.. Ik heb deze ronde wel een heel pijnlijke eisprong gehad, liep echt krom van de buikpijn, duurde gelukkig maar een paar uur...
  16. K

Eisprong na Clomid

@katy, wat fijn dat jullie mogen starten met IUI en dat de pcos 'verdwenen' is! En super fijn dat je dit jaar dan nog een kans hebt!  @XxLara, al een echo gehad? Hoop voor je dat je vandaag ook een beetje goed nieuws krijgt.  Ik heb vandaag eindelijk goed nieuws gehad. Bms van 12mm, en 2 goede...
  17. K

Eisprong na Clomid

@katy, ohh wat spannend! Ik duim voor je dat je misschien al gewoon zwanger bent, en anders hopelijk snel duidelijk over welk traject jullie mogen starten.  @Xxlara, heel begrijpelijk dat je dan wil overstappen naar lui! Hoop dat je morgen een mooie groei gaat zien! En groot gelijk even rust...
  18. K

Eisprong na Clomid

@katy, hoe gaat het met jou? Morgen je afspraak toch? Veel succes alvast! 
  19. K

Eisprong na Clomid

@XxLara, vandaag weer een echo gehad op cd18, spuit 87.5 EH maar helaas nog niks te zien. Vrijdag moet ik terug komen. Hoop niet dat mijn cyclus net zo lang gaat duren als de vorige keer, en de vorige keer gaf het goed resultaat bij 87.5 En nu na 5 dagen dit te spuiten nog niks helaas.. En hoe...
  20. K

Eisprong na Clomid

Hoi Dames!  @Katy, wat fijn dat alles gewoon door blijft gaan en hopelijk volgende week dan op consultatie en krijg je meer duidelijkheid. Maar wat fijn dat je ook een spontane eisprong hebt gekregen!  @xxlara, volgens mij lopen wij een beetje tegelijk op. Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad...
  21. K

Eisprong na Clomid

Hoi Dames,  Helaas geen goed nieuws vanuit mij, vandaag mijn NOD en negatief getest, ik heb alleen totaal nog geen gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden maar dat zal de komende dagen wel op gang komen.. Wij gaan maar weer voor de volgende ronde?
  22. K

Eisprong na Clomid

Hoi Dames, Wij zijn er voor gegaan deze ronde, ondanks 2 follikels, een van 21mm en een van 17mm. Donderdag ovitrelle mogen zetten, waarschijnlijk zaterdagochtend eisprong gehad en nu op het wachtbankje...Heb sinds gisteren wel ineens super veel waterige afscheiding, is dat de eisprong geweest? ...
  23. K

Eisprong na Clomid

Hoi Dames,  Ik heb gisteren een echo gehad op cd33 (?) en eindelijk is er iets gegroeid. Niet 1 maar 2 follikels. De kans op een tweeling is dus aanwezig als we voor deze ronde gaan. De arts gaf me het advies deze ronde voorbij te laten gaan omdat dit pas de eerste keer spuiten is en ik...
  24. K

Eisprong na Clomid

@chacha, wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!! ?? voorzichtig van gaan genieten!! @katy, fijn dat ze zo snel doorpakken, wel spannend allemaal.  @lara, balen! Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen.Wel fijn om te weten lijkt me dat de injecties iets doen.  Vanuit mij is het een tijd wat stiller...
  25. K

Eisprong na Clomid

Hee dames,  @lara, goed om te horen dat de injecties meevallen! Ik ben benieuwd naar je eerste echo!  @chacha, ohh spannend of de follikel dinsdag goed verder gegroeid is, duim met je mee!  @katy, ik zou de hoop nog niet opgeven met een follikel van 14mm? Ik heb helaas geen goed nieuws. Gisteren...
  26. K

Eisprong na Clomid

Net getest, maar helaas negatief?  Ga dinsdag/woensdag denk ik nog een keer testen voor de zekerheid, maar zit met mijn hoofd nu al een beetje in de volgende ronde..
  27. K

Eisprong na Clomid

@skippy zo bijzonder lijkt me dat! Lekker gaan genieten!  @Kirsten Ah nog even wachten, maar wel een fijn gevoel lijkt me dat de test nu 2-3 weken aangeeft. Toch ook voorzichtig al gaan genieten!  @xxlara er kan natuurlijk nog van alles veranderen! Heb je ergens last van/symptomen?  En anders...
  28. K

Eisprong na Clomid

Wauuw gefeliciteerd Kirsten! Snap dat je voorzichtig wil zijn! Ga je morgen nog een keer testen? Ik ga met je mee hopen op een knaltest!  Ik voel nu af en toe nog wat kleine steekjes links (waar ik waarschijnlijk een eisprong heb gehad), maar word echt gek van alles wat ik voel en op ga zoeken...
  29. K

Eisprong na Clomid

@pimpeloentje ahh nee dat is heel vervelend nieuws! Hopelijk krijgen jullie snel meer te weten door de vervolgonderzoeken. Ik duim voor jullie mee!  @Kirsten spannend!! En geen symptomen hoor je vaak genoeg dat dat net zo goed goed nieuws kan zijn, laat je weten wanneer je gaat testen? Ik duim...
  30. K

Eisprong na Clomid

@katy, wat balen zeg!! Maar blijf hoop houden!
Terug
Bovenaan