Zoekresultaten

1. D

Uitgerekend december 2021

@JessieJM: van die regeling heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord terwijl ikzelf werkzaam ben op de afdeling HR binnen een grote organisatie. Wellicht is het cao afhankelijk maar ik weet niet beter dat je te allen tijde recht hebt op minimaal 16 weken verlof en evt verlengd als je na je...
  2. D

@JessieJM: als je voor aanvang van je zwangerschapsverlof gedeeltelijk ziekgemeld wordt, vervallen alle gemaakte afspraken met je werkgever en ga je 6 weken voor uitgerekende datum met verlof. Je kan je verlof eventueel verlengen met vakantiedagen. 
  3. D

Hier ook alles goed. Inmiddels 22 weken zwanger van onze twins en ook de babykamer is, op accessoires na, af. Bij de eerste zijn we pas heel laat begonnen aan de babykamer en aangezien twins vaak eerder komen durfde ik dat nu niet aan. Ik lijk ook al ruim 30 weken zwanger en word met de week...
  4. D

@steefEef: ik doe nu mijn voordeel met de maxi jurken trend. Ziet er leuk uit en kan je na je zwangerschap ook nog aan ?.  Zakelijke kleding heb ikzelf van H&M, ASOS en mamalicious. De kwaliteit is oké voor een prima prijs. Ik investeer daarnaast wat meer in schoenen en accessoires zodat het er...
  5. D

Ooh wat leuk MyrthK, een meisje ?. Nu kan je los! Ik voel de twins heel af en toe. Is ook wel wat vroeg maar herkende de schopjes direct aangezien onder m'n navel geen darm meer zit ?.
  6. D

Hoi dames,  Hoe gaat het bij jullie? Wij hebben gisteren de geslachtsbepaling gehad en het is een jongen en een meisje. Helemaal in de wolken van dit mooie nieuws. We hebben al een dochter van 15 maand dus dat wordt een gezellige boel. 
  7. D

Ik persoonlijk laat me pas vaccineren als de kindjes zijn geboren. Op korte termijn zijn de effecten van het vaccin getest en geschikt bevonden, op de lange termijn is het nog onbekend. Om die laatste reden durf ik het nog niet.  Uiteraard is dat een persoonlijke keuze en snap ik de...
  8. D

@Marloeke: ik ben nu 13 + 2 en uitgerekend op 16 dec. Dus dat de kwaaltjes eigenlijk alweer weg zijn valt me alles mee.  wat fijn hè, een goede uitslag en als je dan ook nog een hartje hoort, dan kan je dag niet meer stuk ?.  geniet ervan. 
  9. D

Ladies, Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat bij sommige de nipt uitslag ook al binnen is.  Hier gaat ook alles goed, gisteren een goede nipt uitgeslag gehad en de twins heerlijk zien bewegen. Ikzelf heb eigenlijk geen kwaaltjes meer, iets waarvan de gynaecoloog moest lachen omdat hij...
  10. D

Hoi meiden,  Wat leuk om te lezen dat het bij jullie goed gaat en dat de kwaaltjes langzaamaan ook afnemen.  Ook hier nemen de kwaaltjes af en heb ik vandaag alweer mijn 3e echo gehad en ik ben een paar dagen vooruit gezet (11+5). Omdat het mijn tweede zwangerschap is en het een tweeling is...
  11. D

Ik ben nu 9.1 weken en had al héél vroeg in de zwangerschap het vermoeden dat het er 2 konden zijn. Tijdens mijn ovulatie had ik namelijk aan beide kanten krampen en had een week na mijn ovulatie al een knalpositieve zwangerschapstest in handen.  Wij laten een uitgebreide nipt doen maar...
  12. D

Hoi meiden,  Ik kon heel lang geen berichtjes plaatsen en heb mijn verhaal gedeeld op de facebookgroep. Maar ik heb een soort social media stop ingelast en heb dus ook geen Facebook meer ?. afgelopen maandag hebben wij onze 2e echo gehad en de tweeling maakt het nog steeds goed. Ik voel me...
  13. D

@mamavanloesje: wij hebben het al tegen onze familie gezegd. Wij vinden het fijn om het erover te hebben maar ook als het niet goed mag zijn. Bij het 'verwerken' van mijn miskraam afgelopen december heeft me dat ook enorm geholpen ?. Dus wij zijn daar best makkelijk in. 
  14. D

Hoi meiden, ik wil me ook graag aanmelden op dit forum.  Ik ben a.s. Woensdag 7 weken zwanger van ons 2e kindje en heb aanstaande donderdag de eerste echo gepland staan. Een vroege echo omdat ik in december een miskraam heb gehad en het nu best spannend vind. Uiteraard probeer ik op mijn...
  15. D

Nod april

@Wondertjedrie: oeh zou wel super zijn als het innestelingsbloed is! Fingers crossed!! ????
  16. D

Nod april

@Chell: ik heb bij mijn zwangerschappen nauwelijks symptomen gehad voor mijn nod. Wel iets of wat vollere borsten maar dat was echt minimaal. Ieder lichaam is anders natuurlijk maar ik heb sowieso bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk geen symptomen gehad. Ik was vanaf week 7 wel wat moe maar...
  17. D

Nod april

@Le-Na: hoeft niks te betekenen maar ik zou altijd de verloskundige even aanhaken. Beter een keer te veel bellen dan te weinig. Succes ?
  18. D

Nod april

@Henrike: gefeliciteerd!!! ? @Le-Na: we hebben geen kloppend hartje gezien bij de zwangerschap die een miskraam is geworden. Bij mijn dochter hadden we na 7 weken (ik had ineens wat bloedverlies dus kregen we een extra echo) al een fel knipperend hartje gezien dus hopelijk over 2 weken weer ??
  19. D

Nod april

@Wondertjedrie helaas wel ja, afgelopen december met 11 weken (ik kwam er pas laat achter omdat ik nog borstvoeding gaf en geen cyclus had). Is niet vanzelf afgekomen dus uiteindelijk curettage.  Komt helaas vaak voor dus ik vind t nu ook echt spannend. Hopelijk lukt het bij jou deze ronde ook ??
  20. D

Nod april

@le-na: met de eerste echo ben ik volgens mijn eigen berekening 7+1 en is mijn uitgerekende datum 15 december. Maar ik ga er vanuit dat ik daar weer overheen ga. Bij mijn dochter 10 dagen overtijd.  @wondertjedrie horen idd pas vanaf 8 weken. Ik hoop vooral een kloppend hartje te zien, iets wat...
  21. D

Nod april

@Charlottev-t, ik zou zeggen: gas erop ?! 
  22. D

Nod april

@le-na: hier gaat het goed. Ik ben alleen wel ontzettend moe en bij vlagen misselijk. 29 april staat de eerste echo gepland en we zouden dan een hartje kunnen horen. Jij hebt ook de 29e je m eerste echo toch? Nog 2 weken geduld hebben. Hoe gaat het verder bij jou? 
  23. D

Nod april

Gefeliciteerd JoeRa!! ? Voor de meiden met ovutesten: veel plezier met klussen. Zodra ik altijd een vaste smiley had, stopte ik met kijken (wordt ook geadviseerd in de bijsluiter). Na een vaste smiley heb je tussen de 24 en 48u je eisprong. 
  24. D

Nod april

Hi Ladies, leuk dat we hier verder kletsen. @Chell ik gebruikte de ovulatietesten van cb die 4 vruchtbare dagen meet. Ik ben er erg tevreden over. Zodra ik een vaste smiley had dezelfde avond aan de klus. Ik heb eigenlijk altijd cb, ook zwangerschapstesten. Zit tussen m'n oren waarschijnlijk...
  25. D

Nod April 2021

Ah wat ontzettend naar voor je KellyM. Heel begrijpelijk dat je even afstand wil nemen. Veel sterkte gewenst de komende tijd! 
  26. D

Nod April 2021

@Le-na: oeh spannend! Heb je een foto? Dan kunnen we meekijken?  @GebruikerMik wat ontzettend balen zeg. Hopelijk volgende keer raak.
  27. D

Nod April 2021

@KellyM, hier beginnen de 'kwaaltjes' ook te komen. Ik heb vlagen van misselijkheid en ben super moe. Niet echt relaxed als je dochter van bijna 1 non-stop wil spelen ?.  Wat wel grappig is, is dat vandaag officieel mijn nod is en precies een jaar geleden mijn uitgerekende datum was.   Ik...
  28. D

Nod April 2021

Ahh wat balen micky en bloem-. Op naar de volgende ronde. @Daantjex gefeliciteerd!!   
  29. D

Nod April 2021

Ooh wat ontzettend balen CharlotteV-T en xxLouise ? Hopelijk is het de volgende ronde bij jullie ook raak! 
  30. D

Nod April 2021

@KellyM ik zie ook een streepje hoor! Opzich niet raar als woensdag de nod pas is dus ik zeg: gefeliciteerd!!! Hopelijk lopen de tests mooi op ?
Terug
Bovenaan