Zoekresultaten

1. S

NOD juli 2021

.
  2. S

Wachten op menstruatie

Vervelend Abby dat wachten! Dan ben je eerst blij dat je meteen een goede cyclus na je pil hebt en vervolgens komt er niks meer! Ik ben zelf eind februari gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding gehad en daarna helemaal niks meer. Wacht dus al bijna zo’n 4,5 maand op mn menstruatie.. Succes meid!
  3. S

Eerste keer zwanger willen worden

@kimjvddg ben je ondertussen al bij de gynaelcoloog geweest? Ik ben eind februari gestopt met de pil en na m’n ontrekkingsbloeding niet meer ongesteld geweest. Inmiddels dus al 4 maanden aan het wachten. Ik mag in augustus terug naar de huisarts maar wil wel eerder gaan bellen. Ben zelf ook bang...
  4. S

Wel of niet zwanger?

Hoi, ik zie het streepje ook hoor! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Inderdaad op je NOD zelf ook nog maar een keer testen dan issie vast duidelijker!
  5. S

Antidepressiva tijdens zwangerschap

Hoihoi! Voordat ik officieel met de pil stopte ben ik ook langs de pop poli in het ziekenhuis geweest omdat ik een SSRI slik. Wel een hele lage dosering van 10 mg. Ik kreeg daar te horen dat ik het gewoon door mag blijven slikken omdat ik me gewoon echt een stuk beter voel zo en het voor een...
  6. S

Mijn verhaal

Jeetje meid wat heb jij vorig jaar veel voor je kiezen gekregen zeg! Dat moet een hele onzekere tijd voor je zijn geweest.. Maar in ieder geval heel fijn dat de PAP waarde nu gewoon 1 is! Wel heel vreemd dat je zulke verschillende verhalen van een gynaecoloog & de vruchtbaarheidskliniek hebt...
  7. S

Ik vind een besloten facebookgroep ook leuk! Zit nu telkens deze pagina te refreshen of er nieuwe berichten zijn haha dus een fb groep is wel handig!
  8. S

@vonnic. Nooo een jaar!?!? Ik word nu al gillend gek na 2,5 maand wachten op mn menstruatie ? Wil zo graag gewoon echt kunnen beginnen..
  9. S

Hoi zonnestraaltje! Gezellig dat je erbij komt. Spannend hoor je eerste ronde. Ik slik foliumzuur van t kruidvat huismerk  haha. Gewoon heel simpel pilletje voor 2,50 ofzo! 
  10. S

Oo jemig linz wat een wachttijd! Wel fijn dat je meteen een doorverwijzing hebt gekregen! Hopelijk word je gauw ongesteld en kan je weer verder. Zou die afspraak in ieder geval wel lekker laten staan mocht je ongesteld worden, je weet maar nooit wat dan je volgende cyclus weer gaat doen. Welkom...
  11. S

Ik heb nog geen afspraak ervoor bij de huisarts! Had het zelf 3 maanden gegeven om aan te kijken en daarna te bellen. Moet woensdag toevallig voor iets anders bij de huisarts zijn dus hoop eigenlijk dat ik dan nog even gauw t kan navragen van die menstruatie.. Vandaag moest @Linz wel naar de...
  12. S

Balen palm! ☹️ Gelukkig heb je nu wel zekerheid en kan je gauw weer door! En geeft niks toch dat je NOD nu later is, wat cove ook al zegt, er zullen wel meer doorgaan naar een volgende ronde helaas dus dan zitten we weer dicht bij elkaar! Lekker blijven hangen hoor ? @CoVe hier nog steeds niks...
  13. S

Flits bevalling en hart onder de riem

Gefeliciteerd met jullie wondertje! Wat een mooie namen ook. Geniet ervan met je gezin. Fijn om te lezen dat de bevalling zo spoedig is verlopen ? Stelt mezelf ook weer gerust dat het dus zeker wel kan ookal is het de eerste hihi.
  14. S

Klinkt wel heel erg als een eisprong dan! Komt goed uit dat je libido hoog is haha.  Spannend hoor voor de meiden die wachten op hun NOD! Jullie moeten ons wel op de hoogte houden hoor ?
  15. S

@inimie klinkt inderdaad als vruchtbaar slijm! Is het doorzichtig en elastisch? Je zou wel een ovulatie test kunnen doen! Kijken of die een streep aangeeft. En gewoon zorgen dat jullie lekker bezig gaan deze dagen haha. Door t stoppen met de pil kan t best dat deze cyclus vanje wat langer is.
  16. S

Ik vind 26 juist een mooie leeftijd! Zeker niet te jong! Inderdaad lekker niks van aantrekken. Ik ben zelf 23 en mijn schoonfamilie vraagt al een jaar wanneer er bij ons nou eens een kindje komt.. Ik zit inmiddels al op dag 68 en nog steeds geen menstruatie te bekennen helaas.. 
  17. S

Inderdaad leuk dat er steeds weer nieuwe meiden bij komen! Vind het ook leuk om via dit forum lekker te kunnen kletsen over onzekerheiden enzo! Echte vriendinnen om mij heen zijn allemaal nog niet bezig met kinderen dus die zadel ik er verder ook niet mee op haha.   hoe oud zijn jullie eigenlijk? ?
  18. S

Hoi Gebruiker! Tuurlijk mag je je aansluiten ? Jullie jaar is inderdaad niet echt lekker van start gegaan! Heftig om mee te maken ook. Hopelijk mogen jullie het naar 2019 beginnen met een mooi wondertje dan!?
  19. S

Ga je nog testen palmboompje?
  20. S

Jaa word er best moe van.. Blijf wel gewoon om de twee weken een test doen je weet maar nooit.. Maar t is wel onhandig. Kreeg gisteren ook weer vragen van mn schoonfamilie of wij al kinderen “nemen” en of dat snel gaat gebeuren. Sowieso een hekel aan die vragen maar ik dacht echt van ja uhh weet...
  21. S

Ja het kan misschien een innestelingsbloeding zijn.. Spannend hoor palmboompje! Hou ons zeker op de hoogte ja ?  @CoVe hier verder nog geen veranderingen, nog altijd niet ongesteld & wacht er al 65 dagen op nu. Ik moet 14 mei voor iets anders bij de huisarts zijn maar ga het meteen wel even...
  22. S

@xMILA vervelend zeg! Helaas weten sommige hier een beetje hoe het voelt.. hopelijk word je gauw ongesteld zodat je weer door kan! Of opeens toch een positieve test natuurlijk. @CoVe wat verdrietig van je vroege miskraam zeg! ☹️ Wel fijn om te weten dat je in ieder geval dus vruchtbaar bent en...
  23. S

O jeetje heftig zeg Depss! Goed dat je meteen een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt. Snap heel goed dat je als een berg opzit tegen je volgende menstruatie.. Ik duim voor je dat je die niet meer krijgt en dat je de komende 9 maanden (misschien wel langer haha) niet ongesteld word! ? Wel...
  24. S

@inimie dat zou inderdaad goed kunnen dan.. Ik hoop dat het lange wachten van linz en mij je bespaard blijft! En het mooiste zou natuurlijk zijn dat je opeens een positieve test in handen hebt haha! Hoe zijn jullie mannen er eigenlijk onder? Ik merk echt dat ik ongeduldig begin te worden terwijl...
  25. S

@inimie wanneer zou je ongesteld moeten worden? Als je rekend vanaf je ontrekkingsbloeding?
  26. S

Ah wat balen loesz! Maar wel fijn dat je inderdaad nu weet waar het door komt dat je je gisteren zo voelde. Blijft wel apart van dat streepje ja..  Laat het vooral eventjes weten als je bent geweest he linz! Ben benieuwd wat je huisarts te vertellen heeft.
  27. S

Ja dat is zeker raar.. Maar ben t al wel vaker tegen gekomen bij forums dat de eerste keer netjes na 28/30 dagen komt en dat het daarna heel lang duurt.. 
  28. S

@Linz vervelend he!! Ik zit nu op 62 dagen en ben dat wachten nu ook al meer dan zat.. Wil gewoon echt kunnen gaan beginnen met proberen :-( Ik ga het nog even aankijken tot ik echt over de 3 maanden ga en dan ga ik wel even de huisarts bellen al ben ik bang dat die toch gaat zeggen: “het hoort...
  29. S

Hmm.. Ze zeggen altijd wel een streepje is een streepje Loesz. Als je weet hoe moet je maar even een fotootje posten! En als je nog testen heb liggen morgen of overmorgen nog maar eens testen dan als je niet ongrsteld word, dan moet ie vast donkerder worden het streepje mocht het zo zijn. Duim...
  30. S

Spannende tijd voor jullie ook @BloempjeZ en @Evietje!    @inimie misschien dat je dit keer een wat langere cyclus hebt? Dat het ook nog niet zo regelmatig is na de pil?  Spannend Loesz! Heb je het idee dat je wat ziet van een streepje dan?
Terug
Bovenaan